Electronic Arts, kendi ürünü olan Frostbite motorunun marka imajında değişikliğe gitti ve logosunu yeniledi. Motorun bu yeni imajı EA stüdyolarıyla olan ortaklığa odaklanıyor ama stüdyolar "istedikleri oyun motorunu kullanmakta" serbestler.
Frostbite motoru aslında DICE tarafından Battlefield serisinde kullanılmak üzere geliştirilmişti ama ondan sonra neredeyse EA'in sahibi olduğu tüm stüdyolar bu motoru farklı oyun türlerinde kullanmaya başladılar.
Örneğin BioWare bu motoru kullanarak Mass Effect: Andromeda ve Anthem'i geliştirdi. Dead Space Remake yine Frostbite motoru kullanılarak geliştirildi. EA bünyesinde yayınlanan spor oyunlarının çoğu artık Frostbite kullanıyor.
Frostbite'ın yeni logosu yine o alışık olduğumuz avuç resmi, ama bu sefer daha bir "insani". Üst üste gelen katmanlar da Frostbite'ı içeriden dönüştüren işbirliği ilişkilerini temsil ediyormuş.
EA, "oyunlarımız için Frostbite'ı en iyi seçim yapmak bizim elimizde" diyerek stüdyolarını oyun motoru konusunda serbest bıraktığını da söyledi. Zaten bazı stüdyolar Frostbite motorunun bazı teknik olanaksızlıklarından şikayet ediyorlardı. Örneğin BioWare'in tanınan isimlerinden John Epler, Dragon Age Inquisition'daki atların sprintinin bir "illüzyondan ibaret" olduğunu söylemişti çünkü motorun yapabilecekleri kısıtlıydı.
Epler şu anda yine Frostbite ile geliştirilmekte olan Dragon Age Dreadwolf'un kreatif direktörü.
Nispeten başarılı diyebilecek ne kadar firma varsa "EL" koyup kökünü kazıdıkları için EA'e çok yakışıyor bu logo. Son hali de söylediğime daha yakın bi çalışma olmuş. Tebrikler.