EA, Josef Fares'i Servis Oyunu Yapmaya İkna Edemeyecek

Sevmeyelim de taşa mı dönelim?

EA patronu Andrew Wilson geçtiğimiz hafta Dragon Age: The Veilguard'ın "servis oyunu olması halinde" daha fazla para kazandırmış olabileceğini ifade ederek stüdyonun düşüncelerini açık etmiş oldu. Fakat Dragon Age'in yönetmeni Mike Laidlaw, böyle bir isteğin gelmesi halinde "istifa edebileceğini" ifade etmişti.

EA içerisinden Wilson'a tepkiler gelmeye devam ediyor.

Hazelight'ın kurucusu ve hepimizin favori The Game Awards yüzü Josef Fares de Laidlaw'a benzer açıklamalarda bulundu.

Eurogamer ekibine konuşa A Way Out ve It Takes Two gibi oyunların yapımcısı "asla bir servis oyunu stüdyosu" olmayacaklarını dile getirdi. Fares, servis oyunlarına inanmadığını ifade ederek "hiçbir koşul altında" bunu kabul etmeyeceklerini de söyledi.

"Bence servis oyunları doğru bir rota değil. Umuyorum ki daha fazla geliştirici tutkularını ön planda tutarak sevdikleri ve inadıkları işler yapmaya başlayacak. Günün sonunda en doğru rotanın bu olduğunu görebiliyoruz ve Hazelight da bunun yaşayan bir örneği. Vizyonunuza güvenirseniz hala büyük topluluklara ulaşabilirsiniz."

Fares haksız değil gibi ne dersiniz?

YORUMLAR
Parolamı Unuttum