Elden Ring Güncellemesinde Yeni Haritalara Atıflar Var

PvP'deki ölçekleme kuralları da değişiyor

From Software, Elden Ring için 1.07 güncellemesini yayımladı. Bu güncellemede yama notlarında öne çıkarılan kısım PvP için ayrı hasar ölçekleme olsa da, yama dosyalarında ortaya çıkarılan bir iki dikkat çekici şey de bulunuyor.

Öncelikle hasar ölçekleme diyelim. Artık oyundaki tüm silah, yetenek, büyü ve efsunlar, PvP için PvE'den farklı biçimde ölçeklenecek. Böylece From Software oyunun tek kişilik deneyimini bozmadan PvP'deki hasar dengelemelerini değiştirebilecek.

"Bu özellikle yapılan denge ayarlamaları oyunun tek kişilik veya co-op oynanış kısmını etkilemeyecektir" diyor From Software. Son derece mantıklı bir çözüm. Böylece sırf PvP'de güçlü oldu diye Art nerflemekten vazgeçeceklerdir.

Dosyalarda gizli olan iki özellik ise oyunda ray tracing desteği geleceğini gösteren satırlar ve iki yeni haritaya yapılan atıflar.

Bloodborne için 60 fps yaması hazırlayarak geniş kitlelerce tanınan Lance McDonald, oyunda ray tracing özellikleriyle ilgili menü satırları olduğunu, oyunda bulunmayan iki yeni haritaya da atıflar olduğunu söylüyor. Bu da From Software'in DLC için temelleri attığının göstergesi. Ray Tracing desteği de öncü bir güncellemeyle birlikte değil de DLC ile aynı zamanda gelebilir, onu From Software resmi duyuruyu yaptığında öğreneceğiz.

YORUMLAR
Atlas Estrella
13 Ekim 2022 19:28

Bir dakka ya, yani istilacılar beni artık tek vuruşta öldüremeyecekler mi? Oley be! O istilacılardan tek tek intikamımı alacağım! Adamın dibidir bu Hidoş, baktı oyuna ev sahipliği yapanların anası ağlıyor, gereken ayarı çekti kırmızı yeleklilere.

Parolamı Unuttum