Ubisoft 3D Team baş programcısı Stephanie Brenham WCCFTech'e verdiği röportajda Far Cry 6'nın konsol versiyonlarında ray-tracing özelliğinin olmayacağını, çünkü yeni konsollarda 4K / 60 fps hedefine odaklandıklarını açıkladı.
"Ray-tracing sadece PC'ye has bir özellik. Konsollarda ise hedefimiz yeni donanım yeteneklerinin avantajlarından faydalanmak, performansı 4K çözünürlük ve 60 fps'ye ulaşacak şekilde optimize etmek olarak belirledik" diyor Brenham.
Benzer biçimde AMD'nin FidelityFX Super Resolution özelliği de sadece PC versiyonunda bulunacak.
Oyunun yeni nesil versiyonlarında daha iyi HD dokular, daha detaylı grafikler, daha yüksek çizim mesafeleri bulunacak; ama bunun dışında oyunun eski nesil konsol versiyonlarından çok büyük bir farkı olmayacağı görülüyor.
PS5 ve Xbox Series X'te ray-tracing özelliğini öne çıkaran oyunları düşününce Far Cry 6'nın bunu boşvermiş olması ilginç bir gelişme.
Far Cry 6, 7 Ekim'de PC ve eski ve yeni nesil konsollarda çıkış yapacak.