Final Fantasy VII Remake'in Oynanışından Yeni Detaylar

Ayrıntılar gelmeye başladı

Şimdiye kadar kesintisiz bir oynanış videosunu görmediğimiz ve dolayısıyla nasıl bir yapıya sahip olacağına dair net fikirlere varamadığımız Final Fantasy VII Remake için yeni detaylar verildi.

Oyunun yönetmeni Tetsuya Nomura, Famitsu’ya yaptığı açıklamalarda oyun için kısa bir süre önce paylaşılan ekran görüntüleri hakkında yorumlarda bulundu. Gematsu’nun çevirisi sayesinde bu yorumlardan haberdar olabildik.

İlk önce Cloud’un siper aldığı görüntüden bahseden Nomura, “hikaye çerçevesinde dümdüz gitmek yerine gizlenmeyi tercih edeceğiniz anlar olacak. Siper alma da gizli kalabilmeniz için önemli araçlardan birisi,” dedi. Orijinal oyundakinin aksine rastgele savaşlara girmeyeceğimizi belirten yönetmen, dilersek ya da yapabilirsek gizlenerek çatışmalardan kaçınabileceğimizi söyledi. Rastgele çatışmalardan bu sisteme geçişteki asıl amaç gerçekçiliğin yakalanmasıymış.

final-fantasy-vii-remake-1

Yoldaşlarımızdan Barret’ın da siper alabildiğini söyleyen Nomura, yine de silahlı kişilerin farklı bir tarzı olduğunu, ama detaya daha fazla inemeyeceğini aktardı. Bundan sonra da diğer ekran görüntüsüne geçti.

Guard Scorpion dövüşü üzerinden oynanışı biraz açan Nomura’ya göre dövüşün gidişatına bakarak karakterler arasında geçiş yapmamız gerekecek. Örneğin Guard Scorpion dövüşünün ekran görüntüsündeki anında Cloud’un kılıcı mesafeden ötürü pek işlevli değil, bu sebeple Barret’a geçip daha etkili saldırıları yapabileceğiz. Fakat Guard Scorpion herhangi bir anda, orijinal oyunda olmayan bir saldırı pozisyonuna geçip bizi strateji değiştirmeye zorlayabilecek. Ek olarak Guard Scorpion’ın bacağı gibi bazı kısımların yok edilebilir olacağı ve çevrenin de buna dahil olduğu söylendi.

final-fantasy-vii-remake-2

Tetsuya Nomura açıklamalarının sonunda, Final Fantasy VII Remake’in daha fazla detayına inmesinin mümkün olmadığını, oyundaki mekaniklerinin güçlü hale gelmesiyle beraber duyuruların da geleceğini belirtti.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum