Gamescom Opening Night Live'da sponsor olarak oyunlarını göstermek isteyenlerin ödemesi gereken rakamlar, B2B sitesinde herkese açık olarak yayımlandı.
- Buna göre 30, 60, 90 ve 120 saniyelik reklam segmentleri için ödenmesi gereken miktarlar 85 bin, 125 bin, 165 bin ve 210 bin sterlin olarak belirlenmiş. Yani Türk Lirasına çevirince şöyle oluyor:
- 30 saniye - 1,87 milyon lira
- 60 saniye - 2,75 milyon lira
- 90 saniye - 3.5 milyon lira
- 120 saniye - 4.62 milyon lira
Daha önceki yıllarda izlediğimiz açılış gecesi etkinliklerine aralara serpiştirilmiş olan bu tür oyun gösterimlerine siz de denk gelmişsinizdir, görünüşe göre firmalar bu oyunların gösterilmesi için çuvalla para ödüyorlar.
Geoff Keighley ve Gamescom, etkinlikte gösterilen oyunların büyük çoğunluğunun ücretsiz gösterildiğini söylüyor. Elbette World Premiere gösterimlerin falan ücretsiz olması anlaşılabilir, zaten bu etkinlikleri izleten şey bu tür gösterimler. Ama diğer ufak veya normalde açılış gecesinde işi olmayacak oyunlar, bu tür etkinlikleri fonlamak için kullanılıyor.
Yani kısacası eğer sizin de gösterecek bir oyununuz ve bol paranız varsa Gamescom Opening Night Live'da sizin de oyununuzu görebiliriz :)