The Crew'un geliştiricilerinden Julian Garrity, VG24/7 ile yaptığı röportajda oyunun çapından, özelleştirmelerinden ve RYO elementlerinden bahsediyor.
Garrity diğer yarış oyunlarında sürekli daha iyi araçlara atlandığından oyuncunun aracı ile bir bağı oluşmadığının altını çiziyor. "The Crew'de elbette onlarca aracımız var ama oyuncunun bir aracı, onu çok çeşitli şekillerde özelleştirip her yerde kullanmak isteyeceği kadar içselleştirmesini istiyoruz."
Oyun alanının genişliği hakkında da hakikaten "yuh" dedirtecek bazı bilgiler veriyor: "Oyunda örneğin Los Angeles'tan New York'a, hızlı bir arabayla, yolu takip ederek gitmeniz 1,5 saat sürecek. Yolun dışına çıkarsanız da bu süre 2,5 saate çıkacak. Şehirlerin büyüklüğü hakkında bir örnekleme yapmak gerekirse New York'un GTA'nın Liberty City'si kadar büyük olduğunu söyleyebilirim."
Oyunun RYO tarafı için ise şunları söylüyor: "RYO tarafı bizim için gerçekten çok önemli. Görevler vs yaparak tecrübe puanı, araç parçası kazanacak ve aracınızı olabileceği en üst seviyede iyileştirmeye çalışacaksınız. Her araç 19 parçadan oluşan bir puzzle ve her bir parçanın olabildiğince iyi olması için çabalamak isteyeceksiniz."
Bilmem ne dersiniz ama sanki yarış oyunları dünyası çok sağlam bir üye daha kazanıyor gibi.
Röportajın tamamını aşağıdan izleyebilirsiniz.