Oyun mu değil mi sorunsalı.
Devamını okuSadece çıktığı dönemdeki etkisi değil, bir seri olarak tarihe kazınışı saygıyı hak eden Halo serisinin yapımcısılarından Jason Jones, Bungie bugün bu seriye başlasaydı çok daha iyi bir iş çıkartacakları inancında. Ama korkmayın, ünlü tabancanın en azından şeklinde değişiklik olmazmış.
"Değişikliklerin tam olarak ne yönde olabileceğini bilmiyorum ama 'daha iyi olurdu' bence. Birçok şeyi farklı yapardık, özellikle deneyimden dolayı farkına vardığımız noktaları. "
Bu cümlelerle başlayan röportaj, ardndan Jones'un itiraflarına geliyor. Halo'nun karakteristik silahı olan ünlü M6 serisi tabancalar hep fazla güçlü olmuştur. İşte bu, aslında dengeyi sağlayamamalarının sonucuymuş. Halo 1'in yapımının sonuna yaklaşırken artık pes etmişler, sonradan da tekrar müdahale edip tonlarca veriyle uğraşmamışlar. Ama Jones, harita yüklenirken tek bir kodla silaha müdahale etmiş. Böylelikle istediklerine yakın bir dereceyi tutturmuşlar, gerçi yine de fazla güçlü oluşunu engelleyememişler.
İşte bunun gibi küçük şeyler, Jones'un aklında kalanlar aslında. Bütün bu noktaları sürecin çok daha başında düzeltirlermiş şimdiki deneyimle. Bu haberi açıp da parlak grafik ve parçacık efekti hayali kuranlara üzüntülerimizi sunuyoruz. Nedense mevzu bahis hiç geçmemiş.
Bungie, bildiğiniz üzere şu anda tüm odağını Destiny'ye çevirmiş durumda. Halo'dan ise 343 Industries sorumlu.