Hellblade: Senua's Sacrifice özellikle eşsiz ses tasarımı ve yine bir o kadar eşsiz olan hikaye anlatımıyla beni benden almayı başarmıştı. Üstelik oyun baştan sona Türkçe dil desteğiyle geldiği için ister istemez ekstradan sempati duymuştum. Ninja Theory'nin düşük bütçeli ve sadece senaryo modu olan bu oyunu için sadece iyi dileklerim vardı haliyle. Battlefront II'nin aksine...
Ninja Theory'nin oyunla ilgili satış hedefiyse altı aylık bir süreçte 500 bin kopyaya yakın bir satışa ulaşmaktı. Oyun bu süreçte 500 bin kopyaya ulaşması durumunda kâr etmeye başlayacaktı zira. Nitekim Hellblade bu hedefe ulaştı, hem de sadece üç ayda. Yani umulan sürenin yarısında. Şimdi "Sadece 500 bin kopya mı? Bu mudur yani?" diyecekler olabilir, ancak Hellblade için ve hatta sadece ve sadece senaryo modu olan kısa bir tecrübe için bu satış gerçekten iyi. Üstelik bütçesinin düşük olması sebebiyle çoğu oyunun aksine sade bir pazarlama süreci geçirmesine rağmen.
> Hellblade: Senua's Sacrifice - Lorestone Rehberi
Ninja Theory, yaptığı resmi duyuruda oyunla ilgili bazı detayları paylaşmayı da ihmal etmedi tabii. Gelin bakalım bu detaylar nelermiş sevgili Oyungezerler.
- PC ve PS4 için çıkış yapan oyun, toplamda 75 bin önsipariş aldı
- Oyun, çıkış haftasında 30 dolardan 250 binin üzerinde kopya sattı.
- 3 ayda 13 milyon doların üzerinde gelir elde etti.
- 3 ayda 500 binden fazla kopya sattı.
- 20 kişilik bir ekip ve üç senelik çalışmanın ardından oyun çıkış yaptı.
- Oyun sadece dijital olarak satıldı.
- Satışların yaklaşık yarısı PC'de gerçekleşti.
Oyunun yapımında emeği geçen herkese bu eşsiz tecrübe için teşekkür ederim ve umarım beklentilerinin üzerinde satış yapmaya da devam ederler. Hellblade: Senua's Sacrifice'ı hala oynamadıysanız Utku ile benim yaptığım kısa değerlendirmeyi izleyebilirsiniz sevgili Oyungezerler. Oyuna kesinlikle bir şans verin derim.
















