Daha önce sizlere Homeworld isminin Gearbox planları sayesinde HD olarak karşımıza çıkacağını müjdelemiştik. Bu sefer de, THQ’nun ufak açık arttırmalarından birisi sayesinde Gearbox bünyesine gelen bu markanın arkasındaki hikayeyi dinleme fırsatımız oldu.
Gearbox COO’su Brian Martel ve CEO’su Randy Pitchford, PAX Avustralya’da bir panelde konuştular. Bu konuşmada bu açık arttırmayı Aspyr Media ve Paradox Interactive’e karşı nasıl kazandıklarını anlattılar.
Öncelikle, Homeworld markasına karşı Martel’in kişisel bir ilgisi varmış. Star Wars evreni dışında gördüğü en güzel gemi tasarımlarına ve kendi başına güçlü bir hikayeye sahip olduğu için Homeworld’e bayılırmış.
Pitchford da, Martel’in her gün gelip ona Homeworld açık arttırmasını hatırlattığından bahsediyor. Belli ki sebebi bu kişisel sevgiymiş. Ardından Gearbox, 1.3 milyon $ ile telefondan katılmış arttırmaya. Aspyr ile aralarındaki fark, sadece 50.000 $‘mış. Yani ucu ucuna kazanmışlar diyebiliriz.
Gearbox, oyunu geniş kitlelere dijital olarak ulaştırmanın, üstelik yeni gemi geliştirmeleri ile de özünden kopmadan seriyi güncellemenin peşindeymiş. Hem Homeworld, hem de Homeworld 2 dijital olarak bizlerle olacak.