Indiana Jones Filmlerinin Yeni Evi Disney+ Oldu

Sandıktan kamçı çıktı!

Lucasfilm - Disney anlaşması olunca Star Wars'a öyle dalıp, öyle hayal kırıklığına uğradık ki çoğu şeyi unuttuk. Oralarda bir yerlerde, bir antika gibi tozlu raflarda bizi bekleyen Indiana Jones'u pek ihmal ettik. Hoş Harrison Ford, Han Solo ve Star Wars'a olan haz etmeme duygusunu her seferinde Indy sevgisiyle yatıştırmaya çalıştı. Nihayet taptaze bir Indiana Jones filmi geliyor. Eh kamçı bir kere sandıktan çıkınca da Disney şovunu yapmaktan geri durmamış.

İlk dört Indiana Jones filmi de nihayet Disney+'ya geliyor sevgili Oyungezerler. Bu zamana kadar niye yoktu diye sorarsanız, inanın ben de bilmiyorum bu saçma kararın nedenini. Neyse ki Dial of the Destiny, Indy'nin en azından yayın servisi kaderini kurtarmayı başardı. 31 Mayıs günü; Raiders of the Lost Ark (a.k.a. Kamçılı Adam), Indiana Jones and the Temple of Doom, Indiana Jones and the Last Crusade ve hafızalardan silinmek için gün sayan Kingdom of the Crystal Skull filmleri Disney+ üzerinden izlenebilecek. 

Disney+ üzerinden Indiana Jonesları birkaç yüz defa izledikten bir ay sonra ise Indiana Jones 5 yani Dial of Destiny, 30 Haziran günü vizyona girecek. Kader kadranını bu kez belki de son kez Indy için kaldıracak ve seriye veda edeceğiz. Yani en azından Harrison Ford öyle söylüyor. Usta aktör kendinden başka kimsenin Indy'i oynamaması gerektiğini defalarca belirtti. Keşke aynı dirayeti Han Solo için de gösterseydi... Dial of Destiny'nin ülkemizde ne zaman yayın servislerine düşeceğini ise bizlere yasalar ve kaderin ta kendisi gösterecek... 

YORUMLAR

Ubisoft, Assassin's Creed Ekiplerini Güçlendirmeye Karar Verdi

Oyunlar üzerinde çalışanların sayısı artıyor

Ubisoft, Assassin's Creed Ekiplerini Güçlendirmeye Karar Verdi

Ubisoft, Assassin's Creed serisi üzerinde aktif olarak çalışan geliştiricilerin sayısını artırmaya karar verdiğini açıkladı. Ubisoft CEO'su Yves Guillemot, firma olarak bünyelerindeki çalışanları Assassin's Creed ekiplerini güçlendirmek için kaydıracaklarını söyledi.

"Kaynakları yeniden dağıtma planımızın parçası olarak Assassin's Creed markası üzerinde çalışan isimlerin sayısını önümüzdeki yıllar içinde %40 civarında artıracağız" diyor Guillemot.

Ubisoft'un şu an Assassin's Creed markasında çalışan geliştiricilerinin sayısı yaklaşık olarak 2000. Ubisoft'un toplam çalışan sayısı ise 20 bin civarında. Yani bu artışla beraber seri üzerinde çalışanların sayısı neredeyse 3000 kişiye çıkacak.

Ubisoft'un aynı zamanda Skull and Bones, The Crew Motorfest, Avatar: Frontiers of Pandora gibi oyunlar üzerinde de çalıştığını düşünürsek bu kaydırmalar ve yeniden dağıtmalar tamamlanana kadar erteleme haberleri almaya alışsak iyi olur. Söz konusu Ubisoft olunca bu tür haberlere zaten alışığız aslında da, neyse.

Sega Da Oyunlarını 70 Dolara Yükseltmeyi Planlıyor

Aman eksik kalmayın

Sega Da Oyunlarını 70 Dolara Yükseltmeyi Planlıyor

Açıkçası ben de sizin kadar farkındayım, yayıncıların oyunlarını 60$ yerine 70$'a satacaklarını söylemesi bizim gibi ekonomisi zaten kötü olan oyuncular için çok da bir şey fark etmiyor. Yani 60$'lık oyunu bize 1200 TL'ye sattıklarında zaten isyan ediyoruz :) Ama yine de oyunların üç beş derken daha da pahalanması üzücü bir gelişme tabii.

Bu furyaya katılmayı planlayan en son yayıncılardan biri de Sega oldu ve firmadan yapılan açıklamada premium oyunlarının fiyatlarını 70$'a çıkarmayı düşündükleri söylendi.

"Konsollar için AAA oyunlar çok uzun yıllar boyunca 60$'a satıldı ancak geçen sene 70$'a satılan oyunlar da ortaya çıktı. Fiyat artışına uygun olan oyunların fiyatlarını gözden geçirmeyi ve bu sırada pazar koşullarını da dikkate almayı planlıyoruz" diyor Sega.

Bu konuda başı NBA 2K21'i 70$'dan piyasaya çıkaran Take-Two Interactive çekmişti. Onu Sony, Square Enix ve Ubisoft gibi büyük yayıncılar takip etti. Nintendo da yine aynı şekilde bazı oyunlarını bu fiyat seviyesinden çıkarmaya başladı.

Sega da eğer bu yola girmeye karar verirse muhtemelen sıradaki Yakuza oyunu veya Sonic Frontiers'in potansiyel devam oyunu için 70$ fiyat etiketi göreceğiz.

Battalion 1944'ün Geliştiricisi Square Enix'le Yolları Ayırdı

Konsol versiyonları da iptal oldu

Battalion 1944'ün Geliştiricisi Square Enix'le Yolları Ayırdı

Battalion 1944, 2018 yılında Square Enix'in indie oyunlara odaklı markası Square Enix Collective çatısı altında yayımlanmış ve erken erişime girmişti. Hatta Square Enix, 2018'in sonlarına doğru oyunun geliştiricisi Bulkhead'in %20 hissesini satın almıştı.

Ancak Battalion 1944'ün oyuncu sayısı git gide düşmeye başladı, ayrıca 2016 yılında başarıyla tamamlanan Kickstarter kampanyasında sözü verilen konsol versiyonu da yayımlanmamıştı. Bulkhead bugün yaptığı açıklamayla konsol versiyonlarını iptal ettiklerini ve Square Enix ile olan ilişkilerini de sonlandırdıklarını bildirdi.

Battalion 1944'ün konsollara gelememesinden büyük hayal kırıklığı yaşıyoruz ve tüm konsol Kickstarter bağışçılarına para iadesinde bulunacağız. Konsol versiyonu için bağış yapan herkese teşekkür ederiz, bu işi düzgünce yapmanın bu kadar uzun sürmesinden dolayı da özür dileriz."

Battalion 1944'ün elden geçirilmiş final versiyonu Battalion: Legacy ismiyle tamamen ücretsiz olarak yayımlanacak. Bu F2P bir oyun değil, gerçekten de ücretsiz. Bu yeni versiyonda oynanabilir fraksiyon olarak Britanya da eklenecek, ayrıca 30'dan fazla silah ve çeşitli geliştirmeler de oyunda olacak.

Parolamı Unuttum