Krafton, Tango Gameworks'ü Para İçin Değil Yaratıcılığı İçin Satın Almış

Hi-Fi Rush 2'nin pek para kazandırmayacağını onlar da biliyor

Krafton CEO'su Changham Kim, Game Developer'a verdiği röportajda Tango Gameworks'ü satın almaları hakkında konuştu. Kim Tango'yu almalarının sebebinin daha çok para kazanmak değil portföylerine daha fazla yaratıcılık eklemek olduğunu söylüyor.

Kim'e göre Tango'nun geliştiricilerinin Krafton bünyesinde olması kendilerine servet kazandırmasa da daha farklı oyunların ortaya çıkmasını sağlayacak.

"Miraslarını korumak istedik. Oyunlarında çok büyük başarılara imza atmamış olsalar da yaratıcılıklarının takip etmeye değer olduğunu gördük. İşte bu yüzden kendileriyle çalışmak istedik." diyen Kim, Tango Gameworks'ü ne kadara aldıklarını söylemese de "ne çok pahalı, ne çok ucuz" diyerek politik bir cevap vermiş.

Kim bu anlaşmada paranın zaten yönlendirici bir sebep olmadığını söylerken Tango Gameworks'ün gelecek oyunları para kazandırmasa bile başarısızlık için cezalandırma korkusu olmadan risk almalarını ve yenilikçi fikirlerin peşine düşmelerini istiyor.

"Tango Gameworks'ü mali durumuna veya sayılarına bakarak alamazdık, değil mi? Açıkçası Hi-Fi Rush 2'nin bize para kazandıracağını düşünmüyoruz. Ama bu da çabalarımızın bir parçası. Meydan okuma ruhuna uygun olarak oyunlar geliştirmeye devam etmeliyiz. Tango Gameworks yaratıcı bir stüdyo. Yeni bir şeyler denemek istiyorlar ve biz de bunu daha fazla yapmak istiyoruz. Video oyunu yapmanın sonucu kesin değil, başarılı olmak da var, başarısız olmak da ve bu risk almak demek. Ama sırada daha fazla projenin olması aslında riski azaltmanın bir yolu çünkü bunlardan bir tanesi işe yarayabilir."

Kim Tango'nun projeleri para getirmese de risk almaya devam etmelerine izin verilirse er ya da geç büyük bir başarı elde edeceklerini düşünüyor. Krafton'u bu yaklaşımından ötürü tebrik etmek gerek.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum