Kanada merkezli Lucid Rain Studios, ilk projesi INFERIUS'u duyurdu. Birinci şahıs psikolojik korku ve deste inşa mekaniklerini bir araya getiren oyun, Büyük Arcana tarot kartlarına farklı bir yorum getiriyor ve Dante Alighieri'nin İlahi Komedya'sı ile Lovecraft korkusundan ilham alıyor.
Stüdyo bünyesinde BioWare, Ubisoft, GTA V ve Metro ekiplerinden deneyimli geliştiricilerin yer alıyor olması dikkat çekici.
INFERIUS'ta, kaybolmuş, lanetlenmiş ve işaretlenmiş bir Hacı olarak uyanıyorsunuz. Bulunduğunuz diyar, unutulmuş günahlarınızı yansıtıyor. Tek silahınız, bir fener ve giderek büyüyen Büyük Arcana tarot desteniz. Dokuz cehennem katını aşmalı ve her biri deforme bir varlık tarafından yönetilen, günah ve korkuyla şekillenmiş bu krallıklarda hayatta kalmalısınız. Savaşlar, kılıçlar veya kurşunlarla değil, taktiksel kart düellolarıyla ilerliyor. Her kart çekişiniz bir seçim, her fedakarlığınız ise ağır sonuçlar doğuruyor.
Dünyada bulduğunuz ipuçları destenizi güçlendirirken, kazandığınız zaferler etrafınızdaki alemi değiştiriyor ve derinlere indikçe aklınız da parçalanmaya başlıyor. Oyunda klasik roguelite döngüsü mevcut. Ölecek, geri dönecek, yeni deste kuracak ve edindiğimiz yeni bilgilerle tekrar deneyeceğiz. Yendiğimiz düşmanlar bize güç verirken gerçeklik algımızı da bozacaklar.
Her denemede Cehennem de değişecek tabii. Bana görsel olarak da ilgi çekici bir oyun olarak geldi. Henüz kesin çıkış tarihi duyurulmadı ama 2026 yılında PC için çıkacağı söyleniyor.
















