Post-Apokaliptik Bir Nükleer Makale
Devamını okuMarvel Rivals’ın yönetmeni Thaddeus Sasser PlayStation'ın yılın en büyük başarısızlıklarından birine imza atan bilim kurgu nişancı oyunu Concord’un bu duruma düşmesinin oyunculara "benzersiz bir değer" sunamaması, yani sıradan olmasından kaynaklandığını söyledi.
Marvel Rivals, geçtiğimiz hafta çıktı ve özellikle de Steam'de çok ciddi bir başarı elde etti, ilk hafta sonunda da 10 milyondan fazla oyuncuya ulaştı. Concord ise Sony'nin tüm çabalarına rağmen çıkışından sadece iki hafta sonra kenara çekildi, sonrasında da tümden kapatıldı.
VideoGamer podcast’inde konuşan Sasser, Concord’un halihazırda piyasada bulunan diğer popüler nişancı oyunlarını oynayan oyuncuları cezbetmek için yeterince orijinal bir şey sunamadığını söylemiş:
"Oyuncuların başka bir oyuna geçiş yapması bir maliyet gerektiriyor. Overwatch’ta 15 tane Pharah kostümüm varsa, başka bir yere gitmem diye düşünüyorlar."
Sasser'a göre Marvel Rivals’ın en büyük avantajı oyuncuların tanınmış süper kahramanların rolüne bürünebilmesi. Bu benzersiz özelliğin, oyuncuları oyunu denemeye teşvik ettiğini düşünüyor Sasser: "Storm veya Doctor Strange olarak oynamak kulağa harika geliyor. Oyuncuların da bu fikirden etkilenip oyuna çekileceğini düşünüyorum."
Marvel Rivals'ın Steam incelemeleri 51800 incelemede "Çoğunlukla Olumlu" notuna sahip.