Monster Hunter: World Konsollarda 30 FPS'de Çalışacak

Oyunun PC sürümü konsollardan sonra çıkacak

Capcom topluluk yöneticisinin attığı tweet'te, E3 2017'de duyurulan Monster Hunter: World için tüm platformlarda sabit 30 fps'yi hedeflediklerini belirtti. Bu, oyunun PC sürümünün düşük kare hızına kilitli olduğu ya da düşük kare hızı için tasarlandığı anlamına geliyor.

Ancak, tweet'in oyunun konsol versiyonlarıyla ilgili sorulan bir soruya yanıt olarak atıldığı ve bu açıklamanın PC için geçerli olmadığı doğrulandı.

Bir Capcom temsilcisi, PC Gamer'ın açıklama istediğine geri dönerek, "Alenen paylaştığımız kare hızı hakkındaki yorumlar Xbox One ve PS4 sürümleri için geçerli," demiş. Ancak oyunun PC sürümü, konsol sürümlerinden sonra piyasaya sürülecek. Bunun nedeni, geliştiricilerin, oyunun PC için mümkün olduğunca optimize edildiğinden ve ince ayarladığından emin olmak istemeleri.

Aslında Capcom'un önceden yaptığı şeyler de, bu konuda rahat etmemize yardımcı oluyor. Street Fighter 5'in 60 fps sınırı var, Dragon's Dogma ve Resident Evil 7 de 144Hz'yi geçiyor.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum