Naughty Dog eş başkanı Neil Druckmann, ComicBook'a verdiği röportajda stüdyonun karşı karşıya kaldığı crunch suçlamalarına dair de konuştu ve önceki oyunları çok erken zamanda duyurmalarının firma içerisindeki "iş-yaşam dengesi sorunlarına" katkıda bulunduğunu söyledi.
Druckmann sıradaki oyunlarına çıkışına daha yakın bir zaman kaldığında duyuracaklarını söylüyor.
Karşılaştırma yapma açısından önceki oyunlara baktığımızda Uncharted 4'ün 2013 Kasım ayında duyurulup 2016 Mayıs ayında çıktığını, The Last of Us Part 2'nin ise 2016 Aralık ayında duyurulup 2020 Haziran ayında çıktığını görüyoruz. Çıkışlarından yıllar önce duyurulan oyunlarda tarihe yetişme açısından stres yaşandığı görülüyor, zaten TLOU 2'nin ertelenme sebeplerinden biri de oyunun cilalanması sırasında ekibin üzerindeki stresi azaltmak olarak açıklamıştı.
"Uncharted 4 ve The Last of Us Part 2'yi çok erken duyurduk, bu da stüdyoda zaman zaman yaşadığımız iş-yaşam dengesi sorunlarının artmasına neden oldu. Duyuruları biraz daha ertelemiş olsaydık takvimle daha fazla oynayabilirdik; artık yapıma yaklaşım konusunda daha bilinçli davranıyoruz. Şu anda The Last of Us çok oyuncu projemiz ve beni oldukça heyecanlandıran bir yeni projemiz var" diyor Druckmann. Bu yeni projenin ne olduğunu ise muhtemelen çıkışına en fazla 2 yıl kala öğreneceğiz.
Druckmann bu yeni projenin yönetmenliğini yapıyor.