Netflix'in ilk kez çok ciddi miktarda abone kaybı yaşamasının ardından yönetimin rüzgarı tersine çevirecek hamleler yapması bekleniyordu ve bunlardan biri de kullanıcılara daha ucuz, alternatif plan sunmak.
The New York Times'ın haberine göre Netflix'in daha ucuz, reklamlarla desteklenen planı bu yıl bitmeden önce kullanıcılara sunulacak.
Henüz bir fiyat bilgisi yok ama makaleye göre Netflix'in hedefi bu yeni planı yılın son üç ayında devreye almak. Muhtemelen bununla birlikte şifre paylaşımının önüne geçmek için de çeşitli adımlar atılacak olabilir.
Mart ayında Netflix CFO'su Spencer Neumann, reklam destekli bir plan sunmayı düşünmediklerini söylemişti ama ardından gelen kayıp haberleri işleri tamamen değiştirmiş görünüyor.
Nisan ayında Netflix abonelik ücretlerine bir kez daha zam gelmiş ve fiyatlar şöyle olmuştu:
- Temel Paket - 38 TL
- Standart Paket - 58 TL
- Özel Paket - 78 TL
Amazon Prime ayda 7.9 TL, Disney Plus aylık 35 TL (tanışma kampanyasıyla aylık 23 TL), HBO Max'ın fiyatı ise henüz belli değil. Rakiplerine kıyasla Netflix'in Temel Paketi bile pahalı kalıyor gördüğünüz üzere.
Netflix streaming sahasının hâlâ görmezden gelinemeyecek bir oyuncusu.