İlk günlerinde viral bir sansasyon haline gelen Palworld, şu sıralarda eski ritmini arar konumda. Bu nedenle bir süredir Palworld'ün "ücretsiz" olacağı ve bu şekilde bir kez daha dikkatleri üzerine çekebileceği konuşuluyordu. Bu iddialara net yanıt, Pocketpair CEO'su Takuro Mizobe'den geldi.
Geçtiğimiz günlerde stüdyonun resmi Twitter hesabından bir paylaşım yapıldı. Mizobe imzalı paylaşımda oyunun, "iş modelini" değiştirmeyeceği belirtildi. Oyunun "al ve oyna" sisteminde kalacağını söyleyen geliştirici ekip, Palworld'ün ücretsiz hale gelip bir servis oyununa dönüşmeyeceğini açıkladı.
Pocketpair, Palworld'ün geleceği hakkındaki planlarını geliştirmeye de devam ediyor. Geliştirici ekip Palworld'ün sürekli olarak gelişen ve büyüyen bir oyun olmasını istiyor. Henüz bunu nasıl gerçekleştireceğine karar veremeyen Pocketpair, şimdiden "servis oyunu" olmayı reddetmiş durumda.