Krafton bu ay başında PUBG: New State'i 200'den fazla ülkede yayınlamıştı. Sensor Tower'ın analizlerine göre oyunda ilk hafta içerisinde yapılan harcamalar 2.6 milyon doları bulmuş durumda. En çok harcama yapan ülkeler sırasıyla ABD, Japonya ve Türkiye olarak gerçekleşmiş.
Sensor Tower oyunun tüm dünyada 23 milyondan fazla kez indirildiğini, bunların üçte birinin Hindistan'da olduğunu da belirtmiş. İndirme sıralamasında ABD ikinci, Güney Kore ise üçüncü. Oyunun indirilme ve harcama oranına bakıldığında ABD ve Türkiye'de bu oranların yüksek olduğunu görmek mümkün.
PUBG Mobile, 2018 yılında çıkış yaptığında 28 milyon indirilmişti. PUBG: New State'in bu başarılı çıkışı, ivmesini koruduğu takdirde Krafton'a daha çok paralar kazandıracak gibi duruyor.