Geçtiğimiz hafta sonu düzenlenen Siege Invitational 2024 oldukça hareketli geçti. Turnuva esnasında Siege'in 9. yaşını kutlayan Ubisoft ekibi, daha sonra mikrofonu Siege'in yönetmeni olan Alexander Karpazis'e bıraktı. Karpazis, Siege'in geleceği hakkında kritik açıklamalarda bulundu.
Oyunun "devam oyunu" hakkındaki sorulara yanıt veren Karpazis, bunun kolay bir iş olmadığının altını çizdi. Siege gibi rekabetçi ve gerçekçi bir oyunun "kolayca" farklı bir motora taşınamayacağının altını çizen yönetmen, isim vermemiş olsa da (öhö Overwatch 2 öhö), bazı rekabetçi FPS oyunlarının devam oyunlarında düşüş yaşadığını söyledi.
"Bunun için zorlarsanız ortaya çok maliyetli, zorlayıcı ve hatta sonunda asla bir şey elde edemeyeceğiniz bir proje çıkabilir. Fakat temel sağlamsa, üstüne koyarak yeni şeyler inşa edebilirsiniz. İşte Siege ile bunu yapmayı hedefliyoruz."
Karpazis, sadece bu sebeple bile Siege'in sonsuza dek ayakta kalabilecek bir oyun olduğuna inanıyor.