Remedy Geliştiricisi, Xbox Series S'ye Dair Kaygılarını Paylaştı

Microsoft o kadarını düşünmüştür herhalde

Xbox Series S'in hesaplı bir yeni nesil konsol olarak sunulması oyuncular arasında oldukça olumlu karşılandı ama bazı geliştiriciler bu konuda kaygılı ve farklı güçlere sahip konsolların, oyunlar için ulaşılması gereken daha fazla hedef yaratacağı görüşündeler. Bunlardan biri de Control'ün geliştirici Remedy'nin teknik yapımcısı Sasan Sepehr.

Xbox Series S hakkındaki düşüncelerini açıklayan Sepehr, "bir tüketici olarak buna bayıldım!" dedikten sonra, "ama bir teknik yapımcı olarak, sorun görüyorum" diye eklemiş.

Sepehr, burada kast ettiği şeyin oyun optimizasyonları olduğunu ve bunun Series S için sorun yaratabileceğini söylüyor. Ancak bu tweete gelen cevaplarda stüdyoların yıllardır PC için ölçeklendirilebilirlik yaptıklarından ve Xbox Series S'nin de bundan çok farklı olmayacağından bahsetmiş bazı oyuncular.

Xbox Series S ve X aynı işlemciyi kullanıyor, S'ninkini saat hızı biraz daha düşük. Bunun dışında fiyat farkı daha az hafıza, daha düşük hafıza veriyolu ve daha güçsüz GPU'dan kaynaklanıyor.

Ancak Microsoft, S'nin tüm tanıtımlarında zaten hedefinin 1440p çözünürlük olduğunu ve bunun dışında oyunların tasarımında veya hedeflenen fps değerlerinde bir değişiklik olmayacağının altını çiziyor. Tüm bu soru işaretleri, 10 Kasım ve sonrasında cevaplarını bulacak.

YORUMLAR
AyiBeden
11 Eylül 2020 08:03

Fallguys vga olsun da bari, cga oynamaktan bıktık, mor mor. :P

darkrockv7
10 Eylül 2020 19:13

Bu konsolda 1080p hedeflemek daha mantıklı sanki.

Parolamı Unuttum