Skull and Bones, Ubisoft'un kendisinden çok şey beklediği bir oyundu. Çok uzun yıllardır geliştiriliyor, defalarca ertelendi, her seferinde de bu ertelemelerin oyunu daha iyi hale getirmek için olduğu söylendi.
Ubisoft CEO'su Yves Guillemot geçtiğimiz günlerde oyunun satış fiyatını savunmak adına Skull and Bones'un bir AAAA oyun olduğunu bile söylemişti. Karşımıza geniş içerikli, eksiksiz ve tam teşekküllü bir oyunla çıkacaklarını da söylemişti aynı konuşmasında.
Ama sonuç, en azından şimdilik, Ubisoft için hüsran oldu.
Skull and Bones'un OpenCritic ve Metacritic sayfalarına baktığımızda hiç de iç açıcı bir görüntüyle karşılaşmıyoruz.
OpenCritic'te 15 inceleme girilmiş durumda. Puan ortalaması 61. Metacritic'te PC için kayıtlı inceleme sayısı 12, puan ortalaması ise 64. Konsollarda ise beşer incelemeyle 72 ve 65 ortalamalarını görüyoruz.
Kullanıcı incelemelerinde ise 310 incelemede 2.9 puan ortalaması var Metacritic'te.
Şikayetlerin geneli özellikle de endgame içeriklerinin zayıflığı, oyunun çok da eğlenceli olmaması, bekleneni verememesi etrafında şekillenmiş. Ubisoft bunca yatırım yaptıktan sonra bu oyunu muhtemelen boş bırakmaz, ama hayatına böyle kötü biçimde başlayan oyunların sonradan toparlaması da bir hayli zor oluyor.
Black flag oyununu alıp kötü bir portunu yapmışlar resmen. Yani kaç sene önceki oyun bundan daha iyi durumda. Nasıl etmiş başarmışlar. Lan adam yüzemiyor denize giremiyor böyle saçmalık olur mu?