Payday 3, hayatına korkunç bir şekilde başlamıştı. Sunucu sorunları, bug'lar ve yetersiz içerik oyuncuların kısa süre içerisinde Payday 2'ye göçmesine neden oldu. Öyle ki bir dönemler Payday 2, yeni oyundan çok daha fazla oynanır hale gelmişti. SteamDB verilerine göre durum hala böyle...
Geçtiğimiz günlerde PCGamesN ekibine konuşan Starbreeze ekibi de bu durumun farkında. Baş geliştirici Andreas Penniger ve topluluk yöneticisi Almir Listo, meslektaşlarımıza önemli açıklamalarda bulunmuş.
Örneğin Listo, oyunun ilk günlerinde "oynanamaz durumda" olduğunu kabul ettiklerini ifade ediyor. Payday 3'ün çok zorlu bir çıkış süreci geçirdiğini söyleyen Listo, oyunun da oyuncular için oldukça kötü bir tecrübe olduğunun farkında olduklarını söylemiş.
Penniger bu ifadeler üzerine daha net bir açıklamada bulunmuş: "Sorunların çoğu durum tespitimizi yeterince iyi yapmamış olmamızdan kaynaklanıyordu. Payday 3'ü ne istediğimizi anlamaya çalışırken inşa ettik... Sonunda insanların ilgisini çekmeyen bir ürün oldu. Sanırım Payday 2'nin başarısından dolayı kendimize biraz güveniyorduk ve çok hızlı kararlar aldık."
Peki şimdi ne olacak? Penniger, şu anda oyuncuların geri bildirimlerini değerlendirdiklerini söylüyor. Payday 3'ün "aynı anda pek çok şey olmayı bırakacağını" söylerken, oyunun ana yönlerine odaklanacaklarını belirtiyor.
Listo'nun kendi kanadında ise öncelikli görevi "topluluğun güvenini ve saygısını" geri kazanmak olacak.