Farklı dünyalar, farklı roller.
Devamını okuGeçen yıl 100’e yakın oyun mecrası tarafından yılın oyunu seçilen ve hikayesiyle hala yüreklerimizi burkan Walking Dead, bizleri ikinci oyunu öncesi sağanak haber yağmuruna tutmaya da devam ediyor. GDC 2013 konferansına katılan yapımcılar, izleyicilere oyunlarda hikaye anlatımının incelikleri ile ilgili bilgiler vermenin yanında, Walking Dead’in hikaye gidişatına dair de önemli açıklamalarda bulundu.
Jake Rodkin’in söylediklerine göre, oyunun gidişatını tümden etkileyen Clementine ilk olarak farklı düşüncelerle oyuna eklenmiş. “Oyun sırasında “eeaahh lanet olsun sizlere, ben gidiyorum” fikrini oluşturmayı engelleyecek bir şeye ihtiyacımız vardı ve bunu da sadece duygusal olarak bağlandığımız bir çocuk ile yapabilirdik” diyen Rodkin, az kalsın ikinci oyun için bu fikirden vazgeçmiş olacaklarını ama son anda iptal ederek Clementine’ı oyunda tuttuklarını söylüyor.
Hikaye dallanmaları konusunda ise, ne kadar oyuncuya özgürlük tanımak isteseler de, bazı seçimlerin gerçekten mantıksız sonuçları olmasından dolayı, dallanmaların oyun tecrübesini düşürebiliyor oluşunu zor yoldan öğrendiklerini söyleyen yapımcılar, açıklamalarıyla bizleri şimdiden heyecanlandırdı.
Serinin ikinci oyununda, birinci oyunda verdiğiniz kararların da etkili olacağını hatırlatmadan geçmeyelim.