TGA'da Game Pass'e İlk Günden Gelecek Dört Oyun Daha Açıklanacak

İçimizden dilek tutalım

Microsoft, Xbox Twitter hesabından yaptığı paylaşımla The Game Awards'u beklemek için bir sebep daha sundu. Buna göre 9 Aralık'taki TGA şovunda Game Pass'e ilk günden eklenecek olan dört oyun daha duyurulacak.

"The Game Awards sırasında halihazırdaki elit kadroya ek olarak Game Pass for PC'ye ilk günden gelecek dört oyun daha duyuracağız" deniyor mesajda ve şimdiye kadar duyurulan ilk gün oyunları listeleniyor:

  • Total War: Warhammer 3
  • Redfall
  • Stalker 2: Heart of Chernobyl
  • Atomic Heart
  • Slime Rancher 2
  • A Plague Tale Requiem
  • Starfield
  • Pupperazzi
  • Space Warlord Organ Trading Simulator
  • Replaced
  • Somerville
  • Eiyuden Chronicle: Rising
  • Scorn

Bazıları oldukça üst seviye olan bu oyunlara ek olarak duyurulacak olan dört oyunun da yine bu kalibrelerde olacağını tahmin ediyorum, yoksa bunları açıklamak için TGA'yı beklemezlerdi. Aslında içimden bir isim geçiyor ama şimdi dile getirmek istemiyorum, TGA'da çok büyük bir sürprize imza atabilir olursa.

Var mı sizin de tahminleriniz?

YORUMLAR
Darthcell
8 Aralık 2021 11:44

Elden Ring :D

Halo Infinite’te Hikaye Görevlerini Tekrarlamak Mümkün Değil

Görevlere geri dönmek için yeni kayıt lazım

Halo Infinite’te Hikaye Görevlerini Tekrarlamak Mümkün Değil

Miyazaki Souls Oyunlarını Ico'ya Borçlu Olduğumuzu Söylüyor

Ico'nun 20. yaşı kutlu olsun

Miyazaki Souls Oyunlarını Ico'ya Borçlu Olduğumuzu Söylüyor

Souls serisinin yaratıcısı Hidetaka Miyazaki, oyun sektöründeki varlığının sebebibi PS2 oyunu Ico olduğunu söyledi.

Ico'nun Japonya'da yayınlanışının 20. yıldönümü şerefine Famitsu'da yayınlanan röportajlardan birisi de Miyazaki'ye ait. Miyazaki "eğer bir arkadaşımın evinde Ico'yu oynamamış olsaydım, video oyun sektörüne girmemiş olurdum" diyerek Ico'nun hayatındaki bu önemli adım için ne kadar önemli bir yeri olduğunu anlattı.

Fumito Ueda tarafından yaratılıp yönetilen Ico, bundan 20. yıl önce PS2 için yayınlanmıştı. Team Ico'nun bir sonraki oyunu da zaten Shadow of the Colossus gibi bir diğer ünlü isim oldu.

"Üniversiteden mezun olup yeni bir işe başladığımda bir süre oyunlardan uzak kaldım, sonra bir arkadaşımın evinde tavsiye üzerine Ico oynama şansına eriştim. Hayal bile edemeyeceğim kadar güzel bir deneyim ve hikayeydi. İşte o zaman çalışmakta olduğum firmadan ayrıldım ve FromSoftware için çalışmaya başladım. Bir oyun hayatımı değiştirdi derken abartmıyorum, gururla söylüyorum ki bu oyun Ico'ydu ve bu bir Ueda oyunuydu" diyor Miyazaki.

İleride bir gün de biri çıkıp "Dark Souls hayatımı değiştirdi" diyebilir, çünkü Miyazaki de Ueda gibi oyun dünyasının şu anda yaşayan efsanelerinden birisi.

Miyazaki Souls Oyunlarını Ico'ya Borçlu Olduğumuzu Söylüyor

Ico'nun 20. yaşı kutlu olsun

Miyazaki Souls Oyunlarını Ico'ya Borçlu Olduğumuzu Söylüyor

Souls serisinin yaratıcısı Hidetaka Miyazaki, oyun sektöründeki varlığının sebebibi PS2 oyunu Ico olduğunu söyledi.

Ico'nun Japonya'da yayınlanışının 20. yıldönümü şerefine Famitsu'da yayınlanan röportajlardan birisi de Miyazaki'ye ait. Miyazaki "eğer bir arkadaşımın evinde Ico'yu oynamamış olsaydım, video oyun sektörüne girmemiş olurdum" diyerek Ico'nun hayatındaki bu önemli adım için ne kadar önemli bir yeri olduğunu anlattı.

Fumito Ueda tarafından yaratılıp yönetilen Ico, bundan 20. yıl önce PS2 için yayınlanmıştı. Team Ico'nun bir sonraki oyunu da zaten Shadow of the Colossus gibi bir diğer ünlü isim oldu.

"Üniversiteden mezun olup yeni bir işe başladığımda bir süre oyunlardan uzak kaldım, sonra bir arkadaşımın evinde tavsiye üzerine Ico oynama şansına eriştim. Hayal bile edemeyeceğim kadar güzel bir deneyim ve hikayeydi. İşte o zaman çalışmakta olduğum firmadan ayrıldım ve FromSoftware için çalışmaya başladım. Bir oyun hayatımı değiştirdi derken abartmıyorum, gururla söylüyorum ki bu oyun Ico'ydu ve bu bir Ueda oyunuydu" diyor Miyazaki.

İleride bir gün de biri çıkıp "Dark Souls hayatımı değiştirdi" diyebilir, çünkü Miyazaki de Ueda gibi oyun dünyasının şu anda yaşayan efsanelerinden birisi.

Miyazaki Souls Oyunlarını Ico'ya Borçlu Olduğumuzu Söylüyor

Ico'nun 20. yaşı kutlu olsun

Miyazaki Souls Oyunlarını Ico'ya Borçlu Olduğumuzu Söylüyor

Souls serisinin yaratıcısı Hidetaka Miyazaki, oyun sektöründeki varlığının sebebibi PS2 oyunu Ico olduğunu söyledi.

Ico'nun Japonya'da yayınlanışının 20. yıldönümü şerefine Famitsu'da yayınlanan röportajlardan birisi de Miyazaki'ye ait. Miyazaki "eğer bir arkadaşımın evinde Ico'yu oynamamış olsaydım, video oyun sektörüne girmemiş olurdum" diyerek Ico'nun hayatındaki bu önemli adım için ne kadar önemli bir yeri olduğunu anlattı.

Fumito Ueda tarafından yaratılıp yönetilen Ico, bundan 20. yıl önce PS2 için yayınlanmıştı. Team Ico'nun bir sonraki oyunu da zaten Shadow of the Colossus gibi bir diğer ünlü isim oldu.

"Üniversiteden mezun olup yeni bir işe başladığımda bir süre oyunlardan uzak kaldım, sonra bir arkadaşımın evinde tavsiye üzerine Ico oynama şansına eriştim. Hayal bile edemeyeceğim kadar güzel bir deneyim ve hikayeydi. İşte o zaman çalışmakta olduğum firmadan ayrıldım ve FromSoftware için çalışmaya başladım. Bir oyun hayatımı değiştirdi derken abartmıyorum, gururla söylüyorum ki bu oyun Ico'ydu ve bu bir Ueda oyunuydu" diyor Miyazaki.

İleride bir gün de biri çıkıp "Dark Souls hayatımı değiştirdi" diyebilir, çünkü Miyazaki de Ueda gibi oyun dünyasının şu anda yaşayan efsanelerinden birisi.

Miyazaki Souls Oyunlarını Ico'ya Borçlu Olduğumuzu Söylüyor

Ico'nun 20. yaşı kutlu olsun

Miyazaki Souls Oyunlarını Ico'ya Borçlu Olduğumuzu Söylüyor

Souls serisinin yaratıcısı Hidetaka Miyazaki, oyun sektöründeki varlığının sebebibi PS2 oyunu Ico olduğunu söyledi.

Ico'nun Japonya'da yayınlanışının 20. yıldönümü şerefine Famitsu'da yayınlanan röportajlardan birisi de Miyazaki'ye ait. Miyazaki "eğer bir arkadaşımın evinde Ico'yu oynamamış olsaydım, video oyun sektörüne girmemiş olurdum" diyerek Ico'nun hayatındaki bu önemli adım için ne kadar önemli bir yeri olduğunu anlattı.

Fumito Ueda tarafından yaratılıp yönetilen Ico, bundan 20. yıl önce PS2 için yayınlanmıştı. Team Ico'nun bir sonraki oyunu da zaten Shadow of the Colossus gibi bir diğer ünlü isim oldu.

"Üniversiteden mezun olup yeni bir işe başladığımda bir süre oyunlardan uzak kaldım, sonra bir arkadaşımın evinde tavsiye üzerine Ico oynama şansına eriştim. Hayal bile edemeyeceğim kadar güzel bir deneyim ve hikayeydi. İşte o zaman çalışmakta olduğum firmadan ayrıldım ve FromSoftware için çalışmaya başladım. Bir oyun hayatımı değiştirdi derken abartmıyorum, gururla söylüyorum ki bu oyun Ico'ydu ve bu bir Ueda oyunuydu" diyor Miyazaki.

İleride bir gün de biri çıkıp "Dark Souls hayatımı değiştirdi" diyebilir, çünkü Miyazaki de Ueda gibi oyun dünyasının şu anda yaşayan efsanelerinden birisi.

Miyazaki Souls Oyunlarını Ico'ya Borçlu Olduğumuzu Söylüyor

Ico'nun 20. yaşı kutlu olsun

Miyazaki Souls Oyunlarını Ico'ya Borçlu Olduğumuzu Söylüyor

Souls serisinin yaratıcısı Hidetaka Miyazaki, oyun sektöründeki varlığının sebebibi PS2 oyunu Ico olduğunu söyledi.

Ico'nun Japonya'da yayınlanışının 20. yıldönümü şerefine Famitsu'da yayınlanan röportajlardan birisi de Miyazaki'ye ait. Miyazaki "eğer bir arkadaşımın evinde Ico'yu oynamamış olsaydım, video oyun sektörüne girmemiş olurdum" diyerek Ico'nun hayatındaki bu önemli adım için ne kadar önemli bir yeri olduğunu anlattı.

Fumito Ueda tarafından yaratılıp yönetilen Ico, bundan 20. yıl önce PS2 için yayınlanmıştı. Team Ico'nun bir sonraki oyunu da zaten Shadow of the Colossus gibi bir diğer ünlü isim oldu.

"Üniversiteden mezun olup yeni bir işe başladığımda bir süre oyunlardan uzak kaldım, sonra bir arkadaşımın evinde tavsiye üzerine Ico oynama şansına eriştim. Hayal bile edemeyeceğim kadar güzel bir deneyim ve hikayeydi. İşte o zaman çalışmakta olduğum firmadan ayrıldım ve FromSoftware için çalışmaya başladım. Bir oyun hayatımı değiştirdi derken abartmıyorum, gururla söylüyorum ki bu oyun Ico'ydu ve bu bir Ueda oyunuydu" diyor Miyazaki.

İleride bir gün de biri çıkıp "Dark Souls hayatımı değiştirdi" diyebilir, çünkü Miyazaki de Ueda gibi oyun dünyasının şu anda yaşayan efsanelerinden birisi.

Miyazaki Souls Oyunlarını Ico'ya Borçlu Olduğumuzu Söylüyor

Ico'nun 20. yaşı kutlu olsun

Miyazaki Souls Oyunlarını Ico'ya Borçlu Olduğumuzu Söylüyor

Souls serisinin yaratıcısı Hidetaka Miyazaki, oyun sektöründeki varlığının sebebibi PS2 oyunu Ico olduğunu söyledi.

Ico'nun Japonya'da yayınlanışının 20. yıldönümü şerefine Famitsu'da yayınlanan röportajlardan birisi de Miyazaki'ye ait. Miyazaki "eğer bir arkadaşımın evinde Ico'yu oynamamış olsaydım, video oyun sektörüne girmemiş olurdum" diyerek Ico'nun hayatındaki bu önemli adım için ne kadar önemli bir yeri olduğunu anlattı.

Fumito Ueda tarafından yaratılıp yönetilen Ico, bundan 20. yıl önce PS2 için yayınlanmıştı. Team Ico'nun bir sonraki oyunu da zaten Shadow of the Colossus gibi bir diğer ünlü isim oldu.

"Üniversiteden mezun olup yeni bir işe başladığımda bir süre oyunlardan uzak kaldım, sonra bir arkadaşımın evinde tavsiye üzerine Ico oynama şansına eriştim. Hayal bile edemeyeceğim kadar güzel bir deneyim ve hikayeydi. İşte o zaman çalışmakta olduğum firmadan ayrıldım ve FromSoftware için çalışmaya başladım. Bir oyun hayatımı değiştirdi derken abartmıyorum, gururla söylüyorum ki bu oyun Ico'ydu ve bu bir Ueda oyunuydu" diyor Miyazaki.

İleride bir gün de biri çıkıp "Dark Souls hayatımı değiştirdi" diyebilir, çünkü Miyazaki de Ueda gibi oyun dünyasının şu anda yaşayan efsanelerinden birisi.

Parolamı Unuttum