The Last of Us 2, Bir Kez Daha Ertelendi!

Çıkış tarihi belirsiz

The Last of Us 2 için geri sayıma başlamışken bir tatsız haber aldık kendilerinden. Playstation Twitter hesabından yapılan paylaşımla 29 Mayıs’ta çıkmasını beklediğimiz oyunun bir kez daha ertelendiği ilan edildi. Hem de bu sefer yeni bir çıkış tarihi ilan edilmeden, ucunu açık bıraktıkları bir açıklama yapmışlar.

Naughty Dog’un Twitter hesabından da konu hakkında bir paylaşım yapıldı:

“Görmüş olabileceğiniz üzere The Last of Us Part II için çıkış tarihi ertelendi. Bu haberin sizleri hayal kırıklığına uğrattığının farkındayız, bizler için de aynı durum geçerli. Topluluğumuzla bazı bilgiler paylaşmak istiyoruz. İyi haber, TLoU 2’nin geliştirme sürecinin neredeyse sonuna geldik. Son bug temizlikleri ile uğraşıyoruz. Bununla birlikte, oyunu bitiriyor olsak da bizim dışımızdaki lojistik sorunlarla yüzleşmek durumundayız ve TLoU 2’yi istediğimiz şekilde çıkartamıyoruz. Herkesin TLoU 2’yi aynı anda oynayabilmesini ve bu sayede herkese en iyi deneyimi sunabilmeyi hedefliyoruz. Bu da oyunu bahse konu lojistik sorunları çözene kadar ertelemek anlamına geliyor. Bu kararın, tüm oyuncular için en iyi karar olduğunu anlayacağınızı düşünüyoruz. Bu erteleme sürecinin çok sürmeyeceğini umut ediyoruz. Yeni gelişmelerden sizleri haberdar edeceğiz.”

Hayal kırıklığına uğrayan takipçilerinin gönlünü almak için yeni bir fragman da paylaşmışlar:

Şahsen hiç anlam veremediğim bir erteleme kararı. Benim anladığım, “biz oyunu bitiriyoruz ama kutulu satışlarla dijital satışları aynı güne denk getirebileceğimizden emin olmadığımız için oyunu erteliyoruz” gibi bir gerekçe sunulmuş. Bu da bana çok anlamsız geliyor açıkçası. Sizler ne düşünüyorsunuz sevgili Oyungezerler?

YORUMLAR
Bestespiller
3 Nisan 2020 16:51

Açıkçası anlamsız bir erteleme olduğunu düşünmüyorum. Sonuçta ne olursa olsun kutulu oyunlardan kazanılan büyük bir para var ve eğer oyun şimdi çıkarsa kutulu alanların hepsi dijitale geçmeyecek, oyunun kutulu versiyonu çıktığında ise unutulacaktır. Bu kadar büyük bir ürünü bölük pörçük çıkarmak istememeleri normal.

dacencoldfire
3 Nisan 2020 14:33

Tüketiciye mesaj olsun, artık fiziksel kopya şaçmalığını bırakmanın zamanı geçti bile, yıl 2020 olmuş elimizde bütün imkanlar var sen kalkıp hala dijital bir ürün üretip onu fiziksele çevirip tedariğiyle uğraşıp tüketici edindikten sonra ona cihazında tekrar dijitale çevirtip tükettiriyorsun. Akıl karı mı hiç ya? 

İses
3 Nisan 2020 11:39

Bencede anlamsız bir erteleme 

RTX’in Süperleri Nihayet Dizüstüne De Geliyor

Daha güçlü, daha ucuz

RTX’in Süperleri Nihayet Dizüstüne De Geliyor

Phil Spencer, Scalebound Söylentilerine Son Noktayı Koydu

Aynı sorulardan sıkılmış olmalı

Phil Spencer, Scalebound Söylentilerine Son Noktayı Koydu

IGN Unlocked'a katılan Phil Spencer'a elbette PlatinumGames'in büyük umutlarla duyurduğu ama sonrasında talihsiz biçimde iptal edilen fantastik oyunu Scalebound da soruldu. Sanırım Spencer da artık bu sorulardan sıkılmıştır, sonuçta oyun iptal edileli üç yıldan fazla zaman oluyor ama hala daha Scalebound söylentileri sürüyor.

Spencer ve PlatinumGames cephelerinden ne kadar kesin cümleler kurulsa da bir grup oyuncu buna inanmak istemiyor olsa gerek, ama bu oyuncuların sayıları da yavaş yavaş azalıyor. Spencer "bu oyun üzerinde çalışmıyoruz. Bugün Platinum'da değilim ama onların da üzerinde çalışmadığına neredeyse eminim. Köprünün altından çok sular aktı, hepimiz yolumuza devam ettik" demiş.

"Üzerinde yıllarca konuştuğumuz bir oyunu iptal etmek zorunda kalmayı kendi açımdan yüksek bir nokta olarak gördüğümü söyleyemem. Ama yine de belki de hala bir şeylerin geliştirildiğini düşünen insanlar için söylemek istiyorum, geliştirilmiyor."

E3 2014'te Microsoft'un basın konferansında Xbox One exclusive olarak duyurulan Scalebound, Hideki Kamiya'nın bugüne kadarki en büyük projesi olacaktı ama olamadı. Spencer Kamiya ve Platinum ekibine büyük saygı duyduğunu, bir şeyler yapmayı denediklerini ama bunu beceremediklerini söyleyerek olaya son noktayı koymuş.

Artık bundan sonra da Scalebound soranların ağzına kürekle vursa yeridir.

Bethesda, Haziran’da Dijital Etkinlik De Düzenlemeyecek

Sonraki ayları bekleyin diyorlar

Bethesda, Haziran’da Dijital Etkinlik De Düzenlemeyecek

Corona virüs salgını nedeniyle iptal edilen E3 sonrasında çeşitli firmalar kendi dijital etkinliklerini düzenleyeceklerini duyurmuşlardı. Görünen o ki Bethesda cephesinde planlar bir miktar değişmiş, bu takvimde bir program planlamadıklarını duyurdular.

Bethesda'ın Halkla İlişkiler ve Pazarlama Başkan Yardımcısı Pete Hines, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda; “Pandemi nedeniyle karşılaştığımız birçok zorluk göz önüne alındığında, Haziran ayında dijital bir etkinliğe ev sahipliği yapmayacağız. Oyunlarımız hakkında paylaşacağımız heyecan verici birçok şey var ve önümüzdeki aylarda sizlerle daha çok şey paylaşmayı sabırsızlıkla bekliyoruz” diyor.

Yıllardır geliştirilme sürecinde olan Starfield, iki yıl önceki E3’te duyurulan ve kendisinden halen şöyle tatmin edici bir bilgi alamadığımız Elder Scrolls VI, Tango Gameworks tarafından geliştirilen ve Bethesda'nın dağıtımcılığını üstlendiği Ghostwire: Tokyo gibi oyunlardan yeni bilgiler paylaşılması için bir süre daha beklememiz gerekecek gibi görünüyor.

Yılın ikinci yarısında düzenlecek programda yeni bir Wolfenstein veya Dishonored oyunu da duyurulur mu, ne dersiniz?

Metro: Last Light Son Yılların En İyi Gözüken Oyunu!

Huw Beynon'dan iddialı açıklamalar...

Metro: Last Light Son Yılların En İyi Gözüken Oyunu!

Görünen o ki yapımcılarının Metro: Last Light'a olan güveni tam. Kısa süre önce yayınlanan videosu ile dikkatleri tekrar üzerine çeken oyun için çeşitli açıklamalarda bulunan Deep Silver marka müdürü Huw Beynon, Metro: Last Light'ın piyasadaki en iyi gözüken yapımlardan biri olduğunu söyledi.

THQ'nün Şubat ayındaki iflasının ve bunun ardından etrafı saran belirsizliğin son derece ilginç bir manzara yarattığını belirten Beynon, Deep Silver'ın oyuna karşı olan heyecanı ve hevesinin kendilerini çok etkilediğini söyledi. Bu olumlu hava nedeniyle THQ'dan Deep Silver'a geçişin son derece yumuşak olduğuna da değinen Metro: Last Light yapımcısına göre oyunun vurucu etkisi kendini -geliştirme sürecinde ana platform olarak boy gösteren- PC'de gösterecek. Bu açıklamalardan sonra konsol sahiplerini kötü düşünmemeye davet ediyoruz ki Beynon'un da açıklamasına bu yönde devam ediyor.

Metro: Last Light'ın Xbox 360 ve PlayStation 3'te de son derece hoş gözüktüğünü ancak PC'nin donanım kapasitesi nedeniyle elbette gözle görülür bir fark olduğunu belirten Beynon, "Gelecekte oyunun PlayStation 4 versiyonunu görecek miyiz?" sorusuna ise bunun bir iş kararı olduğunu, önümüzdeki zamanın ne göstereceğinin belli olmadığı yanıtını verdi.

Metro: Last Light Son Yılların En İyi Gözüken Oyunu!

Huw Beynon'dan iddialı açıklamalar...

Metro: Last Light Son Yılların En İyi Gözüken Oyunu!

Görünen o ki yapımcılarının Metro: Last Light'a olan güveni tam. Kısa süre önce yayınlanan videosu ile dikkatleri tekrar üzerine çeken oyun için çeşitli açıklamalarda bulunan Deep Silver marka müdürü Huw Beynon, Metro: Last Light'ın piyasadaki en iyi gözüken yapımlardan biri olduğunu söyledi.

THQ'nün Şubat ayındaki iflasının ve bunun ardından etrafı saran belirsizliğin son derece ilginç bir manzara yarattığını belirten Beynon, Deep Silver'ın oyuna karşı olan heyecanı ve hevesinin kendilerini çok etkilediğini söyledi. Bu olumlu hava nedeniyle THQ'dan Deep Silver'a geçişin son derece yumuşak olduğuna da değinen Metro: Last Light yapımcısına göre oyunun vurucu etkisi kendini -geliştirme sürecinde ana platform olarak boy gösteren- PC'de gösterecek. Bu açıklamalardan sonra konsol sahiplerini kötü düşünmemeye davet ediyoruz ki Beynon'un da açıklamasına bu yönde devam ediyor.

Metro: Last Light'ın Xbox 360 ve PlayStation 3'te de son derece hoş gözüktüğünü ancak PC'nin donanım kapasitesi nedeniyle elbette gözle görülür bir fark olduğunu belirten Beynon, "Gelecekte oyunun PlayStation 4 versiyonunu görecek miyiz?" sorusuna ise bunun bir iş kararı olduğunu, önümüzdeki zamanın ne göstereceğinin belli olmadığı yanıtını verdi.

Bethesda, Haziran’da Dijital Etkinlik De Düzenlemeyecek

Sonraki ayları bekleyin diyorlar

Bethesda, Haziran’da Dijital Etkinlik De Düzenlemeyecek

Corona virüs salgını nedeniyle iptal edilen E3 sonrasında çeşitli firmalar kendi dijital etkinliklerini düzenleyeceklerini duyurmuşlardı. Görünen o ki Bethesda cephesinde planlar bir miktar değişmiş, bu takvimde bir program planlamadıklarını duyurdular.

Bethesda'ın Halkla İlişkiler ve Pazarlama Başkan Yardımcısı Pete Hines, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda; “Pandemi nedeniyle karşılaştığımız birçok zorluk göz önüne alındığında, Haziran ayında dijital bir etkinliğe ev sahipliği yapmayacağız. Oyunlarımız hakkında paylaşacağımız heyecan verici birçok şey var ve önümüzdeki aylarda sizlerle daha çok şey paylaşmayı sabırsızlıkla bekliyoruz” diyor.

Yıllardır geliştirilme sürecinde olan Starfield, iki yıl önceki E3’te duyurulan ve kendisinden halen şöyle tatmin edici bir bilgi alamadığımız Elder Scrolls VI, Tango Gameworks tarafından geliştirilen ve Bethesda'nın dağıtımcılığını üstlendiği Ghostwire: Tokyo gibi oyunlardan yeni bilgiler paylaşılması için bir süre daha beklememiz gerekecek gibi görünüyor.

Yılın ikinci yarısında düzenlecek programda yeni bir Wolfenstein veya Dishonored oyunu da duyurulur mu, ne dersiniz?

Parolamı Unuttum