The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition sanıyorum ki sizin için de sürpriz olmuştur. Hali hazırda zaten Non-Mandatory Corporate-Sponsored Bundle isimli bir paket vardı içerisinde DLC'lerin de bulunduğu. Ama Private Division bununla yetinmemiş olacak ki "daha yüksek çözünürlüklü grafikler var, dinamik hava sistemi de ekledik, performansı arttırdık, yükleme sürelerini düşürdük, level sınırını artırdık" diye Spacer's Choice Edition'ı duyurdu.
Bakın oradaki performansı artırdık iddiası önemli çünkü olan şey bunun tam tersiydi, Steam'deki yorumları okursanız oyuncuların performans sorunlarından ne kadar şikayetçi olduğunu bizzat görebilirsiniz. Spacer's Choice'un performansı, orijinal oyundan kötü.
Konuyla ilgili şikayetler çoğalınca özür de Obsidian'dan geldi ve müşteri destek temsilcisi "The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition'da yaşadığınız performans sorunlarından ötürü üzgünüm. Bunun ne kadar can sıkıcı olabileceğini biliyorum ve Private Division'daki ekip en kısa zamanda bir yama yayınlamak üzere çalışıyor. Eğer oyunda başka sorunlar da yaşarsanız Private Division'a destek talebi atmaktan çekinmeyin. The Outer Worlds'ün destek ekibi kendileri ve biz de kendilerini bilgilendirmek için elimizden geleni yapıyoruz" dedi.
The Outer Worlds'ün geliştiricisi Obsidian, ama bu Spacer's Choice Private Division'ın tercihi, dolayısıyla da sorunlardan da sorumlu olanlar kendileri. O yüzden de yamayı Obsidian değil (sonuçta Obsidian artık bir Xbox Game Studios stüdyosu) Private Division geliştirecek.