İlk olarak PS4’te.
Devamını okuSizlere dün bildirdiğimiz, Assassin’s Creed: Unity’nin “tartışma olmasın” diye “daha sinematik olduğu” için her iki konsolda da 900p çözünürlükte 30 fps olacak olması interneti karıştırmıştı. Bugün bu konuyla ilgili Ubisoft’dan yeni açıklamalar geldi.
"Ubisoft oyunlarını sınırlandırmaz. Oyunun çözünürlüğüne limit koymayız. Özellikle, isteyerek geliştirdiğimiz bir şeyi kısmaya çalışmayız." diyen Ubisoft baş iletişim yöneticisi Gary Steinman'ın sözlerine ek olarak geçen günlerde büyük tartışmalara yol açan sözlerin sahibi Vincent Pontbriand'dan da açıklamalar geldi:
"Dört yıldır, hâyâl edebileceğimiz en iyi oyunu yapmaya çalışıyoruz. Neden kendimize ket vuralım ki? Ben sadece oyunun çözünürlüğü hakkında konuşurken yanlış kelimeler seçtim ve bundan dolayı da özür diliyorum."
"Oyunun çözünürlüğü yapım aşamasının son bölümlerine gelmeden belirlenmez. Takımımız son birkaç aylarını Unity'yi, 900p'de 30 fps'de stabil bir şekilde çalıştırmak için uğraştı. Ekranda gözüken piksellerin sayısını düşündüğünüzde, ki bu hem işlemciyi hem de ekran kartını etkiliyor, bu çok büyük bir başarım, özellikle de Unity'nin sadece bir yıldan kısa bir zamandır piyasada olan yeni nesil konsollara çıkacağını hesaba kattığınızda."
"Bütün kaynaklarımızı en iyi oynanış deneyimini vermeye adadık, çözünürlük bunlardan sadece biri. NPC'lerin, şehirdeki detayların, beraber çalışan oyun içi sistemlerin ve co-op'un bir faturası olacaktır. Oynanıştan kesinlikle ödün vermek istemedik. O ekstra pikseller ancak oynanışa etki ederek gelebilirlerdi."
Görünüşe göre bu tartışmanın bir sonu yok. Bakalım oyun 11 Kasım’da geldiğinde Ubisoft verdiği sözleri tutabilecek mi?
















