Daha dün Tuğbek'in ray tracing'in faydalı olup olmadığına dair yazısı üzerine bugün yılların World of Warcraft'ına da ray trace desteği geleceğini okumak ilginç bir tesadüf oldu diyebilirim. Sonuçta bildiğiniz gibi World of Warcraft son teknolojileri kullanan, nefes kesici grafikleriyle dikkat çeken bir oyun değil. Tamam grafikleri çok güzel, son derece kendine has bir grafik tarzı var ama ne demek istediğimi anlamışsınızdır.
Wowhead sitesinin haberine göre Shadowlands'in alfa versiyonunda ray trace ayarları ortaya çıkmış, ancak bunlar henüz oyuncular tarafından aktifleştirilemiyormuş.
"Bu seçenek açıldığında RTX teknolojisini destekleyen Nvidia ekran kartlarına sahip olan oyuncular, daha da gerçekçi görünen gölgelere sahip olabilecekler. Bu seçenek büyük ihtimalle RTX destekli Nvidia ekran kartına sahip olmayan oyuncularda aktifleştirilemeyecek" deniyor.
World of Warcraft'a eklenmiş olan tek RTX seçeneği şimdilik "Ray Traced Shadows" olarak görülüyor, ama ileride yukarıdaki yazıda da okuyabileceğiniz diğer dört temel tekniği de görebilme ihtimalimiz de mevcut.