World War Z İçin Ücretsiz Ek İçerikler Gelecek

Zombilere doymadıysanız, biraz daha buyrun demişler...

İki hafta önce çıkış yapan World War Z, beklenenin üzerinde bir satış performansı sergilemiş, bu vesileyle hem yapımcısı Saber Interactive'in hem de Epic Games'in yüzünü güldürmüştü. Bunun ardından Saber Interactive, Mayıs ayı içerisinde yeni bir Tokyo görevi ve yeni bir zombi türü içeren ücretsiz bir ek içerik paketi sunacaklarını açıklamıştı.

Şimdi ise, işi biraz daha büyütüp "Season One" olarak paylaşmaya karar verdikleri ek içeriklere ilişkin bir yol haritası açıkladılar.

wwz

Mayıs ayı içerisinde paylaşacakları Tokyo görevi ve yeni zombi türüne ek olarak, Haziran ayı içerisinde, "özel ödül" içeren bir 6. derece zorluk düzeyi ve bazı bonus kozmetikler ekleneceği belirtiliyor. Temmuz ayından itibaren, haftalık görev modu (Weekly Challenge) geleceği ve yine ek kozmetikler ve benzer içerikler sunulacağı ekleniyor.

Buna ilaveten, Saber Interactive yeni silahlar, dalga dalga zombilerin akın edeceği bir hayatta kalma modu ve görsel arayüze yönelik bazı güncellemelerin de planlandığı bilgisini paylaşmış.

Çıkışındaki teknik bazı sıkıntılarına rağmen iyi bir satış rakamına ulaşmıştı World War Z. Bakalım önümüzdeki dönemde paylaşılacak ek içeriklerle bu satış trendi devam edecek mi. Takipteyiz.

YORUMLAR

Mercusys, Yüzde 50 Büyüme Hedefliyor

TP-Link, Yeni Ağ Markası Mercusys’i Tanıttı

Mercusys, Yüzde 50 Büyüme Hedefliyor

TP-Link, alt ağ markası olan Mercusys®‘i Türkiye’de daha aktif hale getiriyor. Bir süredir belli bazı modelleri, bazı satış noktalarında kullanıcıların beğenisine sunulan Mercusys, artık daha geniş bir dağıtım kanalı ve ürün gamıyla Türkiye pazarında yer alıyor.

Yeni markasını ve hedeflerini tanıtmak üzere bir basın toplantısı düzenleyen TP-Link, Mercusys’in ‘bütçe dostu’ bir ağ markası olduğunu vurguladı. Ülke Müdür Yardımcısı Ali Dinçer, aslında Mercusys’in Çin pazarında ‘Mercury’ adıyla 2001 yılından beri faaliyette olduğunu belirterek, 2016 yılında ise uluslararası pazara açıldığını söyledi. 2020 yılında uluslararası pazarda atılım yapan Mercusys’in Çin harici satışlarının 2020 yılında yaklaşık yüzde 264 arttığını ve önümüzdeki yıllarda da bu artışın sürmesini beklediklerini açıklayan Dinçer, “Türkiye pazarında da Mercusys markasını daha aktif hale getiriyoruz. Hem ürün çeşidi artıyor, hem de satış kanalı genişliyor. Bunun da sonuçlarını önümüzdeki yıldan itibaren görmeyi hedefliyoruz” diyor.

2022’de Yüzde 50 Büyüme Hedefleniyor

Mercusys markasının bu yıl Türkiye’de 2 milyon dolarlık bir iş hacmine ulaşacağını söyleyen Dinçer, önümüzdeki yıl bu rakamı 3 mliyon dolara çıkarmayı hedeflediklerini açıklıyor. “Yeni bir marka olarak zorlu bir pazarda yüzde 50 büyüme, çok iyi bir hedef. Deneyimli ekibimiz ve satış ağımızla bunu başaracağımıza inanıyoruz” diyen Dinçer, fiyata duyarlı tüketicilerin, performansı yetersiz, destek hizmetleri sorunlu ürünlere mahkum olmayacaklarını, Mercusys’in bu boşluğu dolduracağını ifade ediyor.

Mercusys markası altında Wi-Fi menzil genişleticilerden router’lara (yönlendirici), ağ adaptörlerinden ev tipi switch’lere (ağ anahtarı) ve powerline adaptörlere değin bir evin ihtiyacı olan ağ çözümleri yer alıyor. Wi-Fi 6 ve Mesh Wi-Fi gibi yeni ağ teknolojilerine sahip Mercusys çözümleri de olduğunu ve Türkiye pazarında bu ürünlerin de satışa sunulduğunu söyleyen Dinçer, model sayısının sürekli artacağını belirtiyor.

Üretimden Satış Sonrası Desteğe, Kalite Önplanda

Mercusys ürünlerinin tasarımdan üretime her aşamasında kalitenin önplanda olduğunu söyleyen Dinçer, “Mercusys ürünleri, TP-Link fabrikalarında üretiliyor ve her aşamada ciddi testlerden geçiyor. Türkiye’de hem satış ağımız hem de destek hizmetlerimiz ortak yürütülüyor. Başka bir deyişle Mercusys ürünleri, TP-Link güvencesinde. Tüketiciler, güvenerek Mercusys ağ ürünlerini alıp, sorunsuzca kullanabilirler” diyor.

Mercusys’e ilişkin daha ayrıntılı bilgi için: //www.mercusys.com/tr/

 

Mercusys, Yüzde 50 Büyüme Hedefliyor

TP-Link, Yeni Ağ Markası Mercusys’i Tanıttı

Mercusys, Yüzde 50 Büyüme Hedefliyor

TP-Link, alt ağ markası olan Mercusys®‘i Türkiye’de daha aktif hale getiriyor. Bir süredir belli bazı modelleri, bazı satış noktalarında kullanıcıların beğenisine sunulan Mercusys, artık daha geniş bir dağıtım kanalı ve ürün gamıyla Türkiye pazarında yer alıyor.

Yeni markasını ve hedeflerini tanıtmak üzere bir basın toplantısı düzenleyen TP-Link, Mercusys’in ‘bütçe dostu’ bir ağ markası olduğunu vurguladı. Ülke Müdür Yardımcısı Ali Dinçer, aslında Mercusys’in Çin pazarında ‘Mercury’ adıyla 2001 yılından beri faaliyette olduğunu belirterek, 2016 yılında ise uluslararası pazara açıldığını söyledi. 2020 yılında uluslararası pazarda atılım yapan Mercusys’in Çin harici satışlarının 2020 yılında yaklaşık yüzde 264 arttığını ve önümüzdeki yıllarda da bu artışın sürmesini beklediklerini açıklayan Dinçer, “Türkiye pazarında da Mercusys markasını daha aktif hale getiriyoruz. Hem ürün çeşidi artıyor, hem de satış kanalı genişliyor. Bunun da sonuçlarını önümüzdeki yıldan itibaren görmeyi hedefliyoruz” diyor.

2022’de Yüzde 50 Büyüme Hedefleniyor

Mercusys markasının bu yıl Türkiye’de 2 milyon dolarlık bir iş hacmine ulaşacağını söyleyen Dinçer, önümüzdeki yıl bu rakamı 3 mliyon dolara çıkarmayı hedeflediklerini açıklıyor. “Yeni bir marka olarak zorlu bir pazarda yüzde 50 büyüme, çok iyi bir hedef. Deneyimli ekibimiz ve satış ağımızla bunu başaracağımıza inanıyoruz” diyen Dinçer, fiyata duyarlı tüketicilerin, performansı yetersiz, destek hizmetleri sorunlu ürünlere mahkum olmayacaklarını, Mercusys’in bu boşluğu dolduracağını ifade ediyor.

Mercusys markası altında Wi-Fi menzil genişleticilerden router’lara (yönlendirici), ağ adaptörlerinden ev tipi switch’lere (ağ anahtarı) ve powerline adaptörlere değin bir evin ihtiyacı olan ağ çözümleri yer alıyor. Wi-Fi 6 ve Mesh Wi-Fi gibi yeni ağ teknolojilerine sahip Mercusys çözümleri de olduğunu ve Türkiye pazarında bu ürünlerin de satışa sunulduğunu söyleyen Dinçer, model sayısının sürekli artacağını belirtiyor.

Üretimden Satış Sonrası Desteğe, Kalite Önplanda

Mercusys ürünlerinin tasarımdan üretime her aşamasında kalitenin önplanda olduğunu söyleyen Dinçer, “Mercusys ürünleri, TP-Link fabrikalarında üretiliyor ve her aşamada ciddi testlerden geçiyor. Türkiye’de hem satış ağımız hem de destek hizmetlerimiz ortak yürütülüyor. Başka bir deyişle Mercusys ürünleri, TP-Link güvencesinde. Tüketiciler, güvenerek Mercusys ağ ürünlerini alıp, sorunsuzca kullanabilirler” diyor.

Mercusys’e ilişkin daha ayrıntılı bilgi için: //www.mercusys.com/tr/

 

Mercusys, Yüzde 50 Büyüme Hedefliyor

TP-Link, Yeni Ağ Markası Mercusys’i Tanıttı

Mercusys, Yüzde 50 Büyüme Hedefliyor

TP-Link, alt ağ markası olan Mercusys®‘i Türkiye’de daha aktif hale getiriyor. Bir süredir belli bazı modelleri, bazı satış noktalarında kullanıcıların beğenisine sunulan Mercusys, artık daha geniş bir dağıtım kanalı ve ürün gamıyla Türkiye pazarında yer alıyor.

Yeni markasını ve hedeflerini tanıtmak üzere bir basın toplantısı düzenleyen TP-Link, Mercusys’in ‘bütçe dostu’ bir ağ markası olduğunu vurguladı. Ülke Müdür Yardımcısı Ali Dinçer, aslında Mercusys’in Çin pazarında ‘Mercury’ adıyla 2001 yılından beri faaliyette olduğunu belirterek, 2016 yılında ise uluslararası pazara açıldığını söyledi. 2020 yılında uluslararası pazarda atılım yapan Mercusys’in Çin harici satışlarının 2020 yılında yaklaşık yüzde 264 arttığını ve önümüzdeki yıllarda da bu artışın sürmesini beklediklerini açıklayan Dinçer, “Türkiye pazarında da Mercusys markasını daha aktif hale getiriyoruz. Hem ürün çeşidi artıyor, hem de satış kanalı genişliyor. Bunun da sonuçlarını önümüzdeki yıldan itibaren görmeyi hedefliyoruz” diyor.

2022’de Yüzde 50 Büyüme Hedefleniyor

Mercusys markasının bu yıl Türkiye’de 2 milyon dolarlık bir iş hacmine ulaşacağını söyleyen Dinçer, önümüzdeki yıl bu rakamı 3 mliyon dolara çıkarmayı hedeflediklerini açıklıyor. “Yeni bir marka olarak zorlu bir pazarda yüzde 50 büyüme, çok iyi bir hedef. Deneyimli ekibimiz ve satış ağımızla bunu başaracağımıza inanıyoruz” diyen Dinçer, fiyata duyarlı tüketicilerin, performansı yetersiz, destek hizmetleri sorunlu ürünlere mahkum olmayacaklarını, Mercusys’in bu boşluğu dolduracağını ifade ediyor.

Mercusys markası altında Wi-Fi menzil genişleticilerden router’lara (yönlendirici), ağ adaptörlerinden ev tipi switch’lere (ağ anahtarı) ve powerline adaptörlere değin bir evin ihtiyacı olan ağ çözümleri yer alıyor. Wi-Fi 6 ve Mesh Wi-Fi gibi yeni ağ teknolojilerine sahip Mercusys çözümleri de olduğunu ve Türkiye pazarında bu ürünlerin de satışa sunulduğunu söyleyen Dinçer, model sayısının sürekli artacağını belirtiyor.

Üretimden Satış Sonrası Desteğe, Kalite Önplanda

Mercusys ürünlerinin tasarımdan üretime her aşamasında kalitenin önplanda olduğunu söyleyen Dinçer, “Mercusys ürünleri, TP-Link fabrikalarında üretiliyor ve her aşamada ciddi testlerden geçiyor. Türkiye’de hem satış ağımız hem de destek hizmetlerimiz ortak yürütülüyor. Başka bir deyişle Mercusys ürünleri, TP-Link güvencesinde. Tüketiciler, güvenerek Mercusys ağ ürünlerini alıp, sorunsuzca kullanabilirler” diyor.

Mercusys’e ilişkin daha ayrıntılı bilgi için: //www.mercusys.com/tr/

 

Mercusys, Yüzde 50 Büyüme Hedefliyor

TP-Link, Yeni Ağ Markası Mercusys’i Tanıttı

Mercusys, Yüzde 50 Büyüme Hedefliyor

TP-Link, alt ağ markası olan Mercusys®‘i Türkiye’de daha aktif hale getiriyor. Bir süredir belli bazı modelleri, bazı satış noktalarında kullanıcıların beğenisine sunulan Mercusys, artık daha geniş bir dağıtım kanalı ve ürün gamıyla Türkiye pazarında yer alıyor.

Yeni markasını ve hedeflerini tanıtmak üzere bir basın toplantısı düzenleyen TP-Link, Mercusys’in ‘bütçe dostu’ bir ağ markası olduğunu vurguladı. Ülke Müdür Yardımcısı Ali Dinçer, aslında Mercusys’in Çin pazarında ‘Mercury’ adıyla 2001 yılından beri faaliyette olduğunu belirterek, 2016 yılında ise uluslararası pazara açıldığını söyledi. 2020 yılında uluslararası pazarda atılım yapan Mercusys’in Çin harici satışlarının 2020 yılında yaklaşık yüzde 264 arttığını ve önümüzdeki yıllarda da bu artışın sürmesini beklediklerini açıklayan Dinçer, “Türkiye pazarında da Mercusys markasını daha aktif hale getiriyoruz. Hem ürün çeşidi artıyor, hem de satış kanalı genişliyor. Bunun da sonuçlarını önümüzdeki yıldan itibaren görmeyi hedefliyoruz” diyor.

2022’de Yüzde 50 Büyüme Hedefleniyor

Mercusys markasının bu yıl Türkiye’de 2 milyon dolarlık bir iş hacmine ulaşacağını söyleyen Dinçer, önümüzdeki yıl bu rakamı 3 mliyon dolara çıkarmayı hedeflediklerini açıklıyor. “Yeni bir marka olarak zorlu bir pazarda yüzde 50 büyüme, çok iyi bir hedef. Deneyimli ekibimiz ve satış ağımızla bunu başaracağımıza inanıyoruz” diyen Dinçer, fiyata duyarlı tüketicilerin, performansı yetersiz, destek hizmetleri sorunlu ürünlere mahkum olmayacaklarını, Mercusys’in bu boşluğu dolduracağını ifade ediyor.

Mercusys markası altında Wi-Fi menzil genişleticilerden router’lara (yönlendirici), ağ adaptörlerinden ev tipi switch’lere (ağ anahtarı) ve powerline adaptörlere değin bir evin ihtiyacı olan ağ çözümleri yer alıyor. Wi-Fi 6 ve Mesh Wi-Fi gibi yeni ağ teknolojilerine sahip Mercusys çözümleri de olduğunu ve Türkiye pazarında bu ürünlerin de satışa sunulduğunu söyleyen Dinçer, model sayısının sürekli artacağını belirtiyor.

Üretimden Satış Sonrası Desteğe, Kalite Önplanda

Mercusys ürünlerinin tasarımdan üretime her aşamasında kalitenin önplanda olduğunu söyleyen Dinçer, “Mercusys ürünleri, TP-Link fabrikalarında üretiliyor ve her aşamada ciddi testlerden geçiyor. Türkiye’de hem satış ağımız hem de destek hizmetlerimiz ortak yürütülüyor. Başka bir deyişle Mercusys ürünleri, TP-Link güvencesinde. Tüketiciler, güvenerek Mercusys ağ ürünlerini alıp, sorunsuzca kullanabilirler” diyor.

Mercusys’e ilişkin daha ayrıntılı bilgi için: //www.mercusys.com/tr/

 

Mercusys, Yüzde 50 Büyüme Hedefliyor

TP-Link, Yeni Ağ Markası Mercusys’i Tanıttı

Mercusys, Yüzde 50 Büyüme Hedefliyor

TP-Link, alt ağ markası olan Mercusys®‘i Türkiye’de daha aktif hale getiriyor. Bir süredir belli bazı modelleri, bazı satış noktalarında kullanıcıların beğenisine sunulan Mercusys, artık daha geniş bir dağıtım kanalı ve ürün gamıyla Türkiye pazarında yer alıyor.

Yeni markasını ve hedeflerini tanıtmak üzere bir basın toplantısı düzenleyen TP-Link, Mercusys’in ‘bütçe dostu’ bir ağ markası olduğunu vurguladı. Ülke Müdür Yardımcısı Ali Dinçer, aslında Mercusys’in Çin pazarında ‘Mercury’ adıyla 2001 yılından beri faaliyette olduğunu belirterek, 2016 yılında ise uluslararası pazara açıldığını söyledi. 2020 yılında uluslararası pazarda atılım yapan Mercusys’in Çin harici satışlarının 2020 yılında yaklaşık yüzde 264 arttığını ve önümüzdeki yıllarda da bu artışın sürmesini beklediklerini açıklayan Dinçer, “Türkiye pazarında da Mercusys markasını daha aktif hale getiriyoruz. Hem ürün çeşidi artıyor, hem de satış kanalı genişliyor. Bunun da sonuçlarını önümüzdeki yıldan itibaren görmeyi hedefliyoruz” diyor.

2022’de Yüzde 50 Büyüme Hedefleniyor

Mercusys markasının bu yıl Türkiye’de 2 milyon dolarlık bir iş hacmine ulaşacağını söyleyen Dinçer, önümüzdeki yıl bu rakamı 3 mliyon dolara çıkarmayı hedeflediklerini açıklıyor. “Yeni bir marka olarak zorlu bir pazarda yüzde 50 büyüme, çok iyi bir hedef. Deneyimli ekibimiz ve satış ağımızla bunu başaracağımıza inanıyoruz” diyen Dinçer, fiyata duyarlı tüketicilerin, performansı yetersiz, destek hizmetleri sorunlu ürünlere mahkum olmayacaklarını, Mercusys’in bu boşluğu dolduracağını ifade ediyor.

Mercusys markası altında Wi-Fi menzil genişleticilerden router’lara (yönlendirici), ağ adaptörlerinden ev tipi switch’lere (ağ anahtarı) ve powerline adaptörlere değin bir evin ihtiyacı olan ağ çözümleri yer alıyor. Wi-Fi 6 ve Mesh Wi-Fi gibi yeni ağ teknolojilerine sahip Mercusys çözümleri de olduğunu ve Türkiye pazarında bu ürünlerin de satışa sunulduğunu söyleyen Dinçer, model sayısının sürekli artacağını belirtiyor.

Üretimden Satış Sonrası Desteğe, Kalite Önplanda

Mercusys ürünlerinin tasarımdan üretime her aşamasında kalitenin önplanda olduğunu söyleyen Dinçer, “Mercusys ürünleri, TP-Link fabrikalarında üretiliyor ve her aşamada ciddi testlerden geçiyor. Türkiye’de hem satış ağımız hem de destek hizmetlerimiz ortak yürütülüyor. Başka bir deyişle Mercusys ürünleri, TP-Link güvencesinde. Tüketiciler, güvenerek Mercusys ağ ürünlerini alıp, sorunsuzca kullanabilirler” diyor.

Mercusys’e ilişkin daha ayrıntılı bilgi için: //www.mercusys.com/tr/

 

Parolamı Unuttum