Anthem'in çıkışının ne kadar sancılı olduğunu, hatta o sancıların hala daha geçmediğini biliyoruz. Oyunun ilk günlerde açıklanan yol haritasına göre Mayıs ayında büyük Cataclysm etkinliği yaşanacaktı.
Ancak Cataclysm tarihine yaklaştıkça işlerin yolunda gitmediği de belli oldu ve oyunun baş yapımcısı Ben Irving ve canlı servisten sorumlu Chad Robertson "takvimdeki hedefleri tutturamayacağız" diyerek bir çok özelliğin ertelendiğini duyurdular, bunların arasında Cataclysm de vardı.
İşte planlanan tarihin üzerinden 3 ay geçtikten sonra nihayet Cataclysm güncellemesi 1.30 yamasıyla birlikte yayınlandı. Bu, çok geniş çaplı bir güncelleme, oyuna eklenen ve değiştirilen çok şey var. Test sunucularında etkinliğine katılmış olanlar nelerle karşılaşacaklarını biliyor olsa da, diğer Anthem oyuncuları tüm bu yenilikleri resmi web sayfasındaki yama notlarında görebilirler.
Yamanın PC versiyonu yaklaşık olarak 16 GB büyüklüğünde.
Electronic Arts, Cataclysm'e yabancı olanlar için bir de detaylı bir Cataclysm blogu yayınlamış. Bu blog sayesinde de yeni düşmanlar, yeni ödüller, yeni hikaye görevleri gibi konular hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.
Bu noktada asıl soru, oyuncuların bu büyük güncellemeye ne tepki verecekleri ve Cataclysm'in Anthem'e yeni oyuncu çekip çekemeyeceği. Eğer Cataclysm de kan kaybını durduramazsa oyunun geleceğinin pek de parlak olacağını söylemek mümkün değil.
oyunun degil de bioZort un gelecegi de pek parlak degil sanki.
BioWare yeni ve sağlam bir oyunla karşımıza çıkmazsa unutulup gidecek gibi görünüyor hakikaten. Yazık olur.
Evet, ama onda da Anthem motoru kullanılacağı söyleniyordu. Tek kişilik bir oyun yerine yine içerisinde games-as-service öğeleri taşıyan bir Dragon Age yine memnuniyetsizlik yaratır, BioWare'in tabutuna son çiviyi çakar herhalde.
Yanlisim yok ise Bioware calisanlarinin cogunlugu yeni Dragon Age uzerinde calisiyor diye biliyorum. Yanlisim var ise duzeltin lutfen.