Battlefield, Nvidia ile olan partnerliğini sürdürüyor. EA ve Nvidia'nın ortak yaptığı açıklamayla Geforce'un DICE'ın yeni oyunu Battlefield 2042'in resmi GPU partneri olduğunu öğrendik. Bu da oyunun Nvidia'nın sunduğu özellikleri destekleyeceği ve bunlardan faydalanacağı anlamına geliyor.
Bu özelliklerin başında elbette DLSS geliyor. Battlefield 2042, DLSS'yi destekleyecek ve bu sayede oyunun büyük ölçekteki savaşlarında çok daha iyi performans alabileceksiniz.
Oyun ayrıca Nvidia'nın düşük gecikmeli modu Reflex'i destekleyecek. Reflex'i git gide daha fazla sayıda rekabetçi oyunda görmeye başlıyoruz, Call of Duty: Warzone da bunlardan biriydi.
Basın bülteninde ray tracing konusuna ise değinilmemiş. Battlefield V'in RTX destekli olduğunu, hatta Nvidia'nın RTX posterlerinde kullandığı oyunlardan biri olduğunu düşünürsek Battlefield 2042'de bu özellikten vazgeçmiş olabilirler mi acaba? Sonuçta oyunda tek kişilik senaryo yok, çok oyunculu oyunlarda da ray tracing öyle pek de önem verilen bir özellik değil. Ama yine de belki ileriki bir tarihte, ray tracing fragmanıyla birlikte duyurulur bu da.