Tales of Symphonia Remastered'ın geliştiricisi oyunun kalitesine yönelik eleştirileri kabul ederek özür diledi ve oyunun hatalarını düzeltme sözü verdi.
Tales of Symphonia'nın remastered versiyonu geçen hafta çkmıştı ama daha oyun çıkmadan bile oyunun 30 FPS çalışacağını öğrenen hayranları geliştiriciyi eleştiri yağmuruna tutmuştu. Oyunun GameCube'deki orijinalinin 60 FPS olduğu düşünülünce neden 30 FPS'ye düşüldüğünü anlamak güç.
Oyun çıktıktan sonra da eksik ve hataylı dokular, ciddi biçimde uzun yükleme süreleri ve çakılmalarla karşılaşan oyuncular haliyle isyan etti.
Tales serisinin resmi Twitter hesabından yapılan açıklama ise bunların tümünü kabul ediyor.
"Satışta olan ürün versiyonunun oynanışında problemler olduğunu teyit ettik. Sorunu çözmek için uğraşıyoruz. Gelecek güncellemeleri de bu hesaptan duyuracağız. Oyuncularımıza yol açtığımız sorunlardan dolayı özür dileriz." demiş geliştirici ekip.
Tales of Symphonia'nın orijinali 2003'te Japonya'da, 2004'te ise diğer bölgelerde çıkmıştı.