Chris Avellone, RYO'ların Altın Çağından Esinlenen Bir RYO Üzerinde Çalışmaya Başladı

Ekibin başında Quantic Dream'in eski baş yazarı var

Chris Avellone şeceresi birbirinden efsane oyunlarla dolu, RYO dendiği zaman ilk akla gelen isimlerden biri. Fallout 2'nin tasarımcısı, Planescape: Torment'in baş yazarı ve baş tasarımcısı, Icewind Dale, Star Wars KOTOR 2, Neverwinter Nights 2, Fallout: New Vegas, Pillars of Eternity, Tyranny, Torment: Tides of Numenera... Hangi birisini sayayım ki?

Geçtiğimiz yıllarda maruz kaldığı ve sonrasında aklandığı suçlamalar neticesinde oyun dünyasından uzaklaşmak zorunda kalmıştı ama artık o günler geride kalmış gibi görünüyor. Avellone, yeni oyunları üzerinde çalışmak için Republic Games'e katıldığını duyurdu.

Republic Games geçen yıl Quantic Dream'in baş yazarı Adam Williams tarafından kurulmuş ve Krafton'dan yatırım almıştı. Avellone'un ekibe katılmasıyla birlikte stüdyonun ilk oyunu olacak karanlık, yetişkinlere yönelik fantastik RYO hakkında da ilk detaylar ortaya çıkmış oldu.

"Bu ekipten bekleyebileceğiniz üzere RYO'muz anlamlı seçimler, dallar ve sonlarla dolu zengin ve ilgi çekici bir hikaye içerecek. Dünyamız, bir isyanı bastırmaya çalışan totaliter bir rejimi konu alacak ve oyuncunun katılabileceği, birbirine rakip fraksiyonlar ve ittifaklar içerecek. Bu da oyuncuya, olmak istediği kahramanı ya da anti-kahramanı tamamen özgürce yaratma imkanı tanıyacak."

"Ayrıca, oyuncunun macerasını mitoloji diyarlarına taşıyacak güçlü bir kehanet ve doğaüstü ögeler altyapısı da mevcut. Ancak anlatının ötesinde, klasik bir RYO deneyimini tam anlamıyla sunmayı da hedefliyoruz - dövüş, karakter yaratımı, yoldaşlar edinme, romantik ilişkiler ve daha fazlası dahil. Amacımız o "RYO'ların altın çağı" tasarımını bir üst seviyeye taşınmış etkileşimli hikaye anlatımıyla birleştirmek."

Williams, Avellone'un interaktif hikaye anlatımı ustası olduğunu ve ekibe katılmış olmasından büyük mutluluk duyduğunu da belirtmiş. 

Avellone ise şunları söylemiş:

"Adam, çıkacak oyunu için vizyonunu ve tasarımını benimle paylaştığında, birlikte çalışıp çalışamayacağımızı sordum ve Adam beni ekibin bir parçası olarak dahil etmeye fazlasıyla istekliydi. Oyuna dair ortaya koyduğu tasarım ilkelerini çok seviyorum, daha da güzeli, uygulamaya koyduğu anlatı yapısını da aynı şekilde beğeniyorum. En başından itibaren bunun bir parçası olmak gerçekten harika bir his ve sektörde pek sık karşılaşılmayan bir fırsat."

Merakla bekliyoruz.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum