10 da yetmez 100 tane...
Devamını okuAslında her şey bir 1 Nisan şakası olarak başlamıştı. Content Warning, Little Company'e olan benzerliği ile dikkat çekmiş ve sadece 24 saatliğine bedava olacağını açıklamıştı. 1 Nisan'da başlayan bu süreçte oyun tam 6 milyon kez indirildi. Fakat Content Warning'in macerası burada bitmedi.
İlginç bir şekilde bu 24 saatlik ücretsiz periyot, devamında da oyuncuları çekmeyi sürdürdü. Content Warning, piyasadaki ikinci ayında tam 2.2 milyon kopya satışa ulaşmayı başardı. Yani resmi verilere göre şu anda dünya üzerinde 8.8 milyon kişi Content Warning sahibi.
İlginç bir şekilde işe yarayan bu pazarlama taktiği, Content Warning'in başarısını artırmaya devam edecek gibi. Tabii bu başarıyı sadece "bedava oyun" olarak nitelendirmek yanlış olur. Çünkü Content Warning, yaşattığı eğlence dolu anlarla da oyuncuların dikkatini çekiyor.
Biz demiyoruz, oyuna inceleme bırakan 20.000'den fazla oyuncu diyor...