David Brevik: "Diablo II Remastered Yapmak Çok Zor"

Anılar şimdi gözümde canlandılar.

Starcraft Remastered'ın geleceğinin açıklanmasından sonra özellikle yaşını başını almış oyuncuların kafasını "Acaba Diablo II Remastered'i çıkar mı?" sorusu meşgul etmeye başladı.

Overwatch'tan sonra Blizzard'ın kolay kolay yeni bir oyun çıkarmayacağı ihtimali üzerine eski oyunlarının Remastered'inin gelmesi daha muhtemel iken Diablo serisinin beyni David Brevik açıklama yaparak bunun hiç de kolay iş olmadığını söyledi. Brevik Starcraft Remastered'in akabininde oyunculardan kendisine delicesine Diablo II Remastered'i olup olmayacağına dair sorular aldığını belirtti.

"Diablo II'nin araçlarının günümüze kadar geldiğini sanmıyorum. Remaster'lar iyi ve eğlencelidir fakat bunu üzerinde çalışırken çok dikkatli olmanız gerekir. Eğer Remaster yapıyorsanız -şimdi söyleyeceklerim kulağa kötü gelecek biliyorum, huysuz yaşlı bir tipmişim gibi- ama bugünkü nesil geçmişte nasıl oyun yaptığımızın farkında değil. Bugünün oyun yapım stili ile geçmişin alakası yok. Herkes karakteri 3D dizayn edip bunu 3D ortama aktarıp, çalıştırır ama aslında çalışmaz. Çünkü oyunla etkileşime girdiğiniz temeller ile oynadığınız anda her şeyi değiştirmiş olursunuz. Bu yüzden eğer Diablo 2 Remaster'i yapacaklarsa aynı oyun hissini vermeleri çok zor olacaktır. Elbette bunu başarabilirler ama oyunu 3D yerine 2D şeklinde çalışır hale getirmeleri gerekir ki bunun da mantığı tartışılır."

Brevik'in burada anlatmak istediği eski oyunları günümüze uyarlamaya çalışırken yaşanılan sıkıntılar ve ne kadar eskiye sadık kalmaya çalışırlarsa üzerlerine binen iş yükünün dikkatini çekiyor. Kısacası eski bir oyunu Remaster yapmak pek de kolay bir iş değil. Eğer Brevik'in tüm konuşmasını dinlemek istiyorsanız buyurun efendim.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum