George R.R. Martin, Game Of Thrones'da En Sevmediği Sahneyi Açıkladı

Tahmin bile edemeyeceksiniz...

Finali ile pek çok kişi hayal kırıklığına uğratan Game of Thrones, serinin yazarı George R.R. Martin sayesinde yeniden gündemde. GoT serisinde sevmediği sahneler hakkında açıklamalar yapma ihtiyacı hisseden R.R. Martin, spesifik olarak “en az sevdiği” sahneyi Entertainment Weekly mikrofonlarına anlatmış.

Fakat bu sahnenin tahmin edebileceğiniz 10 sahne arasında bulunmadığına eminim zira bahsi geçen sahne dizinin ilk bölümlerinde karşımıza çıkıyor. R.R. Martin’in hiç sevmediği bu sahnenin, Kral Robert Baratheon’ın av sahnesi olduğunu belirtiyor.

8 sezon içerisinde en sevmediği sahnenin Kral Baratheon’ın ava gidişi olduğunu vurgulayan yazar, kitapta avın detaylarını vermediğini ifade etmiş. Dizide Robert’ın dört kişilik bir ekip ile ava çıktığını hatırlatan R.R. Martin, “bu sahneyi kitapta yazmış olsam çok daha şaşaalı bir av grubu anlatırdım” ifadelerini kullanmış.

Köpekler, avcılar ve çok daha fazlasının olması gerektiğini sözlerine ekleyen R.R. Martin, Game of Thrones’un ilk sezon bütçesinin düşük olduğu için bu sahneyi affettiğini de belirtmiş.

Peki ama sayın R.R. Martin son sezonu izlememiş olabilir mi?

YORUMLAR

CDPR, Cyberpunk 2077'yi Sorunsuz Yetiştirmek İçin Zorunlu Crunch Başlattı

Nerede kaldı verilen sözler?

CDPR, Cyberpunk 2077'yi Sorunsuz Yetiştirmek İçin Zorunlu Crunch Başlattı

Bloomberg'den Jason Schreier'in haberine göre CD Projekt Red, çalışanlarına bir mail göndererek Cyberpunk 2077'yi çıkış tarihine sorunsuz biçimde yetiştirmek için crunch uygulaması başlatıldığı haberini vermiş. Buna göre çalışanlar oyun çıkana kadar haftada altı gün çalışmaya başlayacaklar.

CDPR'dan Marcin Iwinski geçen sene Kotaku'ya yaptığı açıklamada firmanın zorunlu crunch uygulamalarından uzak duracağını ve çalışanların fazla mesai yapmadan çalışmalarını sağlayacağını açıklamıştı. Bu yeni email, bu açıklamayla tamamen çelişiyor tabii ki. Zaten bu yılın başlarında da yine benzer bir durum gündeme gelmişti. O zamanlar oyunun çıkışı Eylül ayına ertelenmişti hatırlarsanız ve CD Projekt Red, Cyberpunk 2077'nin Eylül ayına ertelendiğini duyurduktan sonra oyunun planlanan tarihe yetişmesi için stüdyo genelinde crunch uygulanacağını da söylemiş ve bu açıklaması tepkiler almıştı. Tepki verenler arasında Uluslararası Oyun Geliştiricileri Derneği IGDA da vardı ve IGDA direktörü "CDPR gibi müthiş başarılı bir stüdyonun crunch sürecini azaltmak için daha uzun bir geliştirme sürecini destekleyecek yollar bulabilmesi gerekirdi" şeklinde konuşmuştu.

Söz konusu emailde CD Projekt Red'in stüdyo patronu Adam Badowski personelin haftasonları da bir gün çalışacaklarını söylemiş.

"Bu kararın tepki alacağını biliyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorum" diyen Badowski, "bunun crunch hakkında söylediklerimizin tam tersi olduğunun farkındayım. Bu crunch'ın asla cevap olmayacağına olan inancımın da tam tersi. Ama bu durumdan kurtulmak için diğer tüm seçenekleri tükettik" şeklinde devam etmiş.

Schreier'in yazdığına göre ismini vermek istemeyen bir çalışan, bazı personelin zaten bir seneyi aşkın süredir crunch uygulaması kapsamında fazla mesai yaptığını belirtmiş.

CDPR henüz konuyla ilgili bir açıklama yapmadı, ama gönderilen mail zaten açıklamaya da pek yer bırakmıyor.

Parolamı Unuttum