GOG, bundan birkaç ay önce GOG Koruma Programını (GOG Preservation Program) duyurmuştu. İlk aşamada 100 oyun bu program kapsamında güncellenmişti. Sonrasında da listeye oyunlar eklenmeye devam ediyor.
GOG tarafından paylaşılan duyuruyla ve GOG Classics Vault YouTube kanalında paylaşılan videoyla Mart ayında koruma programına alınan oyunlar açıklandı:
Listeye 27 oyunun daha eklendiği ve koruma programına alındıkları görülüyor. Bu oyunlar şu şekilde sıralanmakta:
Alien Breed + Tower Assault
Alone in the Dark: The Trilogy 1+2+3
Cannon Fodder
Cannon Fodder 2
Deus Ex – Game of the Year Edition
Fallout 2
F.E.A.R. Platinum
Jagged Alliance 2
Port Royale 3 Gold
Privateer 2: The Darkening
Silent Hill 4: The Room
Tomb Raider Anniversary
Tomb Raider Legend
Tomb Raider Underworld
Ultima 1+2+3
Ultima 4+5+6
Ultima 8 Gold Edition
Vampire: The Masquerade – Redemption
Wing Commander 1+2
GOG'un bu programını çok önemli ve kıymetli buluyorum şahsen. Zamana yenik düşüp giden oyunların bu şekilde yeniden oynanabilir hale getirilmeleri güzel bir şey. Önümüzdeki dönemde listeyi yeni oyunlarla genişleteceklerini söylüyorlar. Listede yer almasını istediğiniz oyunlarla ilgili oy da kullanabiliyorsunuz. Eğer "Keşke şu oyunu yeniden oynayabilseydik" dediğiniz oyunlar varsa, buyrun siz de oyunuzu kullanın. Belki vereceğiniz 1 oyla o oyunun makus kaderini değiştirebilirsiniz, belli mi olur :)
Origins ve Odyssey'in çıkış performansını geride bıraktı
Geçtiğimiz hafta oyun severlerle buluşan Assassin's Creed Shadows'un gösterdiği performansla Ubisoft'un yüzünü güldürdüğünü söylemek mümkün. Henüz ilk gününü doldurmadan 1 milyon oyuncuya ulaşmıştı malum. 2. gününde bu sayıyı ikiye katlamış bile.
Assassin's Creed'in X (Twitter) hesabından yapılan paylaşımda, "2 Milyon oyuncu! Bu inanılmaz dönüm noktasını kutlamaktan dolayı heyecanlıyız! Assassin's Creed Shadows an itibariyle AC Origins ve Odyssey'in çıkış performanslarını geride bıraktı. Feodal Japonya'daki yolculuğa katıldığınız için teşekkür ederiz!" deniliyor.
Mesajda da belirtildiği gibi seri için gayet dikkat çekici bir performansa imza atıp AC Origins ve Odyssey'i geride bırakmayı başarmış durumda. Ubisoft için işler yolunda gibi görünüyor, en azından şimdilik. Bu durum ne kadar daha devam eder, yeni rekor haberleri alır mıyız, bekleyip göreceğiz.
Pokemon TCG Pocket'in 27 Mart Perşembe günü yayınlanacak olan yeni booster paketi Shinig Revelry ile oyuna shiny (parlak) pokemon'lar eklenecek.
Pokemon TCG Pocket'in bu yeni paketinde siyah Charizard, altın Lucario, pembe Pachirisu gibi sevilen shiny pokemonlar ve fazlası yer alacak. Shiny dediğimiz pokemonlar, Pokemon oyunlarında normalde bulunan renklerden farklı varyasyonlara sahip, ender bulunan pokemonlar. Pokemon Go'da da shiny pokemon bulmak çok keyifli oluyordu, ama TCG Pocket'te tek yaptığımızın paket açmak olduğunu düşünürsek 'başarı' hissi pek fazla olmayacak tabii. Yine de koleksiyona shiny pokemonları da katmak güzel olur.
Bu pakette Pokemon Scarlet and Violet'ten Tatsugiri ve Sprigatito gibi pokemonlar ve karakterler de bulunacak.
Ayrıca yine 27 Mart'ta oyundaki ilk Dereceli Maçlar başlayacak ve bu ilk sezon bir ay sürecek.
2004 tarihli oyununu sinematik remake'i olan Delta Force: Black Hawk Down PC'de ücretsiz olarak oynanabiliyor ama oyunu tek başına oynamak isteyen oyuncular için pek de uygun bir oyun olduğunu söylemek mümkün değil.
Team Jade bir yandan oyunun hikaye ve ayrı çok oyunculu bileşeni üzerinde önemli performans geliştirmeleri yapmaya devam ederken, bir yandan da oyunu tek başına oynamayı tercih eden oyuncular için daha erişilebilir bir deneyim sunacak olan "Solo Mod" üzerinde çalışıyormuş.
Delta Force oyun tasarımı direktörü Ricky Liao, öncelikle oyunun zor olduğu eleştirilerine cevap vermiş:
"Bu zorluk seviyesini bilerek ayarladık, oyuncuları taktik düşünmeye zorlayacak etkileyici bir deneyim sunmak için tasarladık oyunumuzu." diyen Liao, oyunun zor olmasının sebebinin oyuncuların oyuna taktiksel ve takım olarak yaklaşmalarını istemelerindenmiş.
Ama oyunu tek başına oynamak isteyenler için de çözümleri solo mod olacak. "Solo mod geliştiriyoruz, bu da oyunu tek başına oynamak isteyen oyunculara daha erişlebilir bir deneyim sunacak ama oyunun ana taktik öğelerini de olduğu gibi koruyacak".
Bu yeni zorluk moduna rağmen Team Jade Delta Force'un hikayesinin zor olmaya devam edeceğini de söylemiş. Yani diğer oyunlarda olduğu gibi elinizi kolunuzu sallayarak hikayeyi bitirme şansınız yok. "Black Hawk Down yüksek tempolu bir nişancı oyunu olmaya çalışmıyor. Oyuncuları kritik düşünmeye, taktik yapmaya, iş birliği yapmaya zorluyor ve bu da gerçek askeri operasyonlardakine benzer bir gerilim ve gerçekçilik yaratıyor."
Yeni bir Commandos remaster daha geliyor sevgili Oyungezerler. Steam'de de sayfası açılan Commandos 3 - HD Remaster ile serinin bu üçüncü oyunu da Commandos 2 gibi elden geçirilmiş olacak.
Yalnız Commandos serisinin bir hayranıysanız Commandos 2 - HD Remaster'ın başarılı bir remaster olmadığını biliyorsunuzdur. Oyunun Steam'deki puan ortalaması %55. Engin de Oyungezer'in 148. sayısında incelediği oyuna 5 vermiş ve şu cümleleri kullanmıştı: "Açıkçası eski dostla buluşmamızın böyle olacağını düşünmemiştim. Zaman zaman keyif aldığımız yerleri de oldu ama eksiler daha ağır bastı. Eğer nostalji duygularınız kabarmış, eski günleri yad edesiniz tutmuşsa gidin orijinal oyunu oynayın derim. Bu haliyle satın almanızı gerektirecek bir sebep göremiyorum ne yazık ki."
Bu başarısız remaster'ın geliştiricisi Yippee! Etertaiment'tı, ama Steam sayfasına göre Commandos 3 HD Remaster Raylight Games tarafından geliştiriliyor.
Ama fragmana baktığımızda oyunların akıbeti aynı olacak gibi görünüyor çünkü videoda ağır biçimde sansür var. II. Dünya Savaşı'nı ve Nazilere karşı verilen mücadeleyi konu alan oyunda tek bir Nazi bayrağı bile mi olmaz? Her tarafta asılı Nazi flamaları nerede mesela? Üniformalardaki semboller nerede? Önceki oyun da yine benzer sansür yemiş ve ciddi tepki almıştı, Kalypso aynı hatanın tekrarlanmasına izin verdiyse gerçekten de gülüp geçilecek bir oyun olur.
Neyse... Commandos 3- HD Remaster yenilenen 3D modellere ve baştan hazırlanan dokulara sahip olacak. Geliştirilmiş kontroller, elden geçirilmiş arayüz ve öğreti ve ipuçları da yenilikler arasında.
Diablo Immortal'ın resmi hesabından atılan bir tweete göre Diablo Immortal sadece bir haftada Diablo serisinin tarihindeki en büyük açılışa imza attı. Oyun bu kadarcık süre içerisinde 10 milyondan fazla kez indirilmiş durumda.
Elbette Blizzard burada kıyaslamayı diğer Diablo oyunlarıyla yapıyor ve o oyunlar tam fiyatlı oyunlar. Dolayısıyla arada büyük bir fark olması normal, ama yine de özellikle de duyurulduğu ilk zamanlar büyük tepki almış bir oyun için durum hiç de fena değil.
Diablo III'ün tam satış rakamları bilinmiyor ama 2015 yılında oyunun 30 milyon kopyayı aştığı açıklanmıştı. Yani Diablo Immortal'ın henüz kat etmesi gereken çok büyük bir yol var.
Oyunun indirilme rakamları çok iyi, ama Metacritic kullanıcı puanları da bir o kadar kötü. Öyle ki bundan sadece üç gün önce Blizzard'ın en kötü puan ortalamalı 3. oyunu olan Diablo Immortal, ortalamasını daha da düşürerek 0.5'e indi. Bu da en kötü puan ortalamalı World of Warcraft Classic: Burning Crusade Classic ile eşitlendiği anlamına geliyor ve düşüş devam ederse zirveye oynayacak.
Can'ın detaylı Diablo Immortal incelemesini bu ayki dergimizde (ve sonraki günlerde sitemizde) bulabilirsiniz.
Oyunda aslında her şey masum görünüyor. Lakin öyle bir yeri kitlemişler ki insanın gerçekten para basası geliyor . Tabii parası olana... Set itemleri bulmak neredeyse imkansız gibi bide üstüne tüm classların seti düşübiliyor, haliyle kendi set parçalarını deng getirmen de ayrı bir problem.
Bir diğer problem ki oyunda en kilit olaylardan biri: chesti riftleri. Parayla satın alınan mor parçalar ile legend gem düşürüyorsun. O mor parçalar olmadan düşmesi imkansız gibi bir şey. Ayrıca o gemleri geliştirmenin tek yolu gene o gemleri parçalamaktan geçiyor. Gemler rank 5 de item düşürme oranını arttırıyor ayrıca gemlerin birde yıldızları var. Şansına 5 yıldız deng geledebilir(tahminimce milyonda 1 :D ).
Bizde gem üretebiliyoruz tabii ama gerçekten çok fazla farm yapmak lazım. Para ödemek kısa yolu tabii. Ama ciddi bir kısa yol. Ben 3-4 saatte 1 tane belki üretebilirim ki o da işe yaramaz bir şey. 1 tane rank 1 den 1 puan geliştirme veriyor. Rank 3 daha görmedim 15 puan isityor. :D Siz düşünün artık :D
Kısaca şuan paragon leveli 20 olmuş biri olarak söylüyorum: Oyunda sınırlara geldiğinizde sizi gerçekten para harcamaya zorluyor ama tabii pisikolojik olarak. Bence hiç gerek yok. Elimizdekilerle idare edebiliriz diye düşünüyorum. - gezginttt
Diablo Immortal'ın resmi hesabından atılan bir tweete göre Diablo Immortal sadece bir haftada Diablo serisinin tarihindeki en büyük açılışa imza attı. Oyun bu kadarcık süre içerisinde 10 milyondan fazla kez indirilmiş durumda.
Elbette Blizzard burada kıyaslamayı diğer Diablo oyunlarıyla yapıyor ve o oyunlar tam fiyatlı oyunlar. Dolayısıyla arada büyük bir fark olması normal, ama yine de özellikle de duyurulduğu ilk zamanlar büyük tepki almış bir oyun için durum hiç de fena değil.
Diablo III'ün tam satış rakamları bilinmiyor ama 2015 yılında oyunun 30 milyon kopyayı aştığı açıklanmıştı. Yani Diablo Immortal'ın henüz kat etmesi gereken çok büyük bir yol var.
Oyunun indirilme rakamları çok iyi, ama Metacritic kullanıcı puanları da bir o kadar kötü. Öyle ki bundan sadece üç gün önce Blizzard'ın en kötü puan ortalamalı 3. oyunu olan Diablo Immortal, ortalamasını daha da düşürerek 0.5'e indi. Bu da en kötü puan ortalamalı World of Warcraft Classic: Burning Crusade Classic ile eşitlendiği anlamına geliyor ve düşüş devam ederse zirveye oynayacak.
Can'ın detaylı Diablo Immortal incelemesini bu ayki dergimizde (ve sonraki günlerde sitemizde) bulabilirsiniz.
Oyunda aslında her şey masum görünüyor. Lakin öyle bir yeri kitlemişler ki insanın gerçekten para basası geliyor . Tabii parası olana... Set itemleri bulmak neredeyse imkansız gibi bide üstüne tüm classların seti düşübiliyor, haliyle kendi set parçalarını deng getirmen de ayrı bir problem.
Bir diğer problem ki oyunda en kilit olaylardan biri: chesti riftleri. Parayla satın alınan mor parçalar ile legend gem düşürüyorsun. O mor parçalar olmadan düşmesi imkansız gibi bir şey. Ayrıca o gemleri geliştirmenin tek yolu gene o gemleri parçalamaktan geçiyor. Gemler rank 5 de item düşürme oranını arttırıyor ayrıca gemlerin birde yıldızları var. Şansına 5 yıldız deng geledebilir(tahminimce milyonda 1 :D ).
Bizde gem üretebiliyoruz tabii ama gerçekten çok fazla farm yapmak lazım. Para ödemek kısa yolu tabii. Ama ciddi bir kısa yol. Ben 3-4 saatte 1 tane belki üretebilirim ki o da işe yaramaz bir şey. 1 tane rank 1 den 1 puan geliştirme veriyor. Rank 3 daha görmedim 15 puan isityor. :D Siz düşünün artık :D
Kısaca şuan paragon leveli 20 olmuş biri olarak söylüyorum: Oyunda sınırlara geldiğinizde sizi gerçekten para harcamaya zorluyor ama tabii pisikolojik olarak. Bence hiç gerek yok. Elimizdekilerle idare edebiliriz diye düşünüyorum. - gezginttt
1993 tarihli Super Street Fighter 2 oyuna dört yeni dövüşçü eklemişti ve bunlardan biri de Bruce Lee'den esinlenen Fei Long'du. Ancak Bruce Lee malikanesiyle yaşanan yasal sorunlar nedeniyle Fei Long'un artık bu ünlü dövüş oyunu serisinde yer almayacağı iddia ediliyordu.
Gerçekten de Fei Long DLC karakteri olarak bile Street Fighter 5'te yer almadı. Dahası, Street Fighter 6'nın sızan 22 kişilik ilk dövüşçü kadrosunda da kendisi yer almıyor.
Street Fighter 5'in bestecisi Daniel Lindholm, Fei Long'un seride yer almama sebebinin Bruce Lee malikanesinin Bruce Lee'den esinlenen işlerin "itibarlı" olması gerektiğini, karikatürize edilmemesi gerektiğini söylemelerinden kaynaklandığını ima etmişti. Sonrasında ise bu konuda bir bilgisinin olmadığı söylemiş, resmi Bruce Lee Twitter hesabı da böyle bir düşüncelerinin olmadığını açıkça belirtmişti.
Street Fighter 6'nın yönetmeni Takayuki Nakayama, bahsi geçen Bruce Lee malikanesi olayının gerçek olmadığını ortaya çıktığını söyleyerek oyuncuları heyecanlandıran bir açıklama yaptı: "Fei Long'un oyuna gelip gelmeyeceğini söyleyemem, ama ortada kesinlikle yasal bir sorun yok".
Bu da Fei Long'un karakter DLC'leri yoluyla Street Fighter 6'ya gelme ihtimalini bir hayli kuvvetlendiriyor.
Yeni bir Commandos remaster daha geliyor sevgili Oyungezerler. Steam'de de sayfası açılan Commandos 3 - HD Remaster ile serinin bu üçüncü oyunu da Commandos 2 gibi elden geçirilmiş olacak.
Yalnız Commandos serisinin bir hayranıysanız Commandos 2 - HD Remaster'ın başarılı bir remaster olmadığını biliyorsunuzdur. Oyunun Steam'deki puan ortalaması %55. Engin de Oyungezer'in 148. sayısında incelediği oyuna 5 vermiş ve şu cümleleri kullanmıştı: "Açıkçası eski dostla buluşmamızın böyle olacağını düşünmemiştim. Zaman zaman keyif aldığımız yerleri de oldu ama eksiler daha ağır bastı. Eğer nostalji duygularınız kabarmış, eski günleri yad edesiniz tutmuşsa gidin orijinal oyunu oynayın derim. Bu haliyle satın almanızı gerektirecek bir sebep göremiyorum ne yazık ki."
Bu başarısız remaster'ın geliştiricisi Yippee! Etertaiment'tı, ama Steam sayfasına göre Commandos 3 HD Remaster Raylight Games tarafından geliştiriliyor.
Ama fragmana baktığımızda oyunların akıbeti aynı olacak gibi görünüyor çünkü videoda ağır biçimde sansür var. II. Dünya Savaşı'nı ve Nazilere karşı verilen mücadeleyi konu alan oyunda tek bir Nazi bayrağı bile mi olmaz? Her tarafta asılı Nazi flamaları nerede mesela? Üniformalardaki semboller nerede? Önceki oyun da yine benzer sansür yemiş ve ciddi tepki almıştı, Kalypso aynı hatanın tekrarlanmasına izin verdiyse gerçekten de gülüp geçilecek bir oyun olur.
Neyse... Commandos 3- HD Remaster yenilenen 3D modellere ve baştan hazırlanan dokulara sahip olacak. Geliştirilmiş kontroller, elden geçirilmiş arayüz ve öğreti ve ipuçları da yenilikler arasında.
Diablo Immortal'ın resmi hesabından atılan bir tweete göre Diablo Immortal sadece bir haftada Diablo serisinin tarihindeki en büyük açılışa imza attı. Oyun bu kadarcık süre içerisinde 10 milyondan fazla kez indirilmiş durumda.
Elbette Blizzard burada kıyaslamayı diğer Diablo oyunlarıyla yapıyor ve o oyunlar tam fiyatlı oyunlar. Dolayısıyla arada büyük bir fark olması normal, ama yine de özellikle de duyurulduğu ilk zamanlar büyük tepki almış bir oyun için durum hiç de fena değil.
Diablo III'ün tam satış rakamları bilinmiyor ama 2015 yılında oyunun 30 milyon kopyayı aştığı açıklanmıştı. Yani Diablo Immortal'ın henüz kat etmesi gereken çok büyük bir yol var.
Oyunun indirilme rakamları çok iyi, ama Metacritic kullanıcı puanları da bir o kadar kötü. Öyle ki bundan sadece üç gün önce Blizzard'ın en kötü puan ortalamalı 3. oyunu olan Diablo Immortal, ortalamasını daha da düşürerek 0.5'e indi. Bu da en kötü puan ortalamalı World of Warcraft Classic: Burning Crusade Classic ile eşitlendiği anlamına geliyor ve düşüş devam ederse zirveye oynayacak.
Can'ın detaylı Diablo Immortal incelemesini bu ayki dergimizde (ve sonraki günlerde sitemizde) bulabilirsiniz.
Oyunda aslında her şey masum görünüyor. Lakin öyle bir yeri kitlemişler ki insanın gerçekten para basası geliyor . Tabii parası olana... Set itemleri bulmak neredeyse imkansız gibi bide üstüne tüm classların seti düşübiliyor, haliyle kendi set parçalarını deng getirmen de ayrı bir problem.
Bir diğer problem ki oyunda en kilit olaylardan biri: chesti riftleri. Parayla satın alınan mor parçalar ile legend gem düşürüyorsun. O mor parçalar olmadan düşmesi imkansız gibi bir şey. Ayrıca o gemleri geliştirmenin tek yolu gene o gemleri parçalamaktan geçiyor. Gemler rank 5 de item düşürme oranını arttırıyor ayrıca gemlerin birde yıldızları var. Şansına 5 yıldız deng geledebilir(tahminimce milyonda 1 :D ).
Bizde gem üretebiliyoruz tabii ama gerçekten çok fazla farm yapmak lazım. Para ödemek kısa yolu tabii. Ama ciddi bir kısa yol. Ben 3-4 saatte 1 tane belki üretebilirim ki o da işe yaramaz bir şey. 1 tane rank 1 den 1 puan geliştirme veriyor. Rank 3 daha görmedim 15 puan isityor. :D Siz düşünün artık :D
Kısaca şuan paragon leveli 20 olmuş biri olarak söylüyorum: Oyunda sınırlara geldiğinizde sizi gerçekten para harcamaya zorluyor ama tabii pisikolojik olarak. Bence hiç gerek yok. Elimizdekilerle idare edebiliriz diye düşünüyorum. - gezginttt
Diablo Immortal'ın resmi hesabından atılan bir tweete göre Diablo Immortal sadece bir haftada Diablo serisinin tarihindeki en büyük açılışa imza attı. Oyun bu kadarcık süre içerisinde 10 milyondan fazla kez indirilmiş durumda.
Elbette Blizzard burada kıyaslamayı diğer Diablo oyunlarıyla yapıyor ve o oyunlar tam fiyatlı oyunlar. Dolayısıyla arada büyük bir fark olması normal, ama yine de özellikle de duyurulduğu ilk zamanlar büyük tepki almış bir oyun için durum hiç de fena değil.
Diablo III'ün tam satış rakamları bilinmiyor ama 2015 yılında oyunun 30 milyon kopyayı aştığı açıklanmıştı. Yani Diablo Immortal'ın henüz kat etmesi gereken çok büyük bir yol var.
Oyunun indirilme rakamları çok iyi, ama Metacritic kullanıcı puanları da bir o kadar kötü. Öyle ki bundan sadece üç gün önce Blizzard'ın en kötü puan ortalamalı 3. oyunu olan Diablo Immortal, ortalamasını daha da düşürerek 0.5'e indi. Bu da en kötü puan ortalamalı World of Warcraft Classic: Burning Crusade Classic ile eşitlendiği anlamına geliyor ve düşüş devam ederse zirveye oynayacak.
Can'ın detaylı Diablo Immortal incelemesini bu ayki dergimizde (ve sonraki günlerde sitemizde) bulabilirsiniz.
Oyunda aslında her şey masum görünüyor. Lakin öyle bir yeri kitlemişler ki insanın gerçekten para basası geliyor . Tabii parası olana... Set itemleri bulmak neredeyse imkansız gibi bide üstüne tüm classların seti düşübiliyor, haliyle kendi set parçalarını deng getirmen de ayrı bir problem.
Bir diğer problem ki oyunda en kilit olaylardan biri: chesti riftleri. Parayla satın alınan mor parçalar ile legend gem düşürüyorsun. O mor parçalar olmadan düşmesi imkansız gibi bir şey. Ayrıca o gemleri geliştirmenin tek yolu gene o gemleri parçalamaktan geçiyor. Gemler rank 5 de item düşürme oranını arttırıyor ayrıca gemlerin birde yıldızları var. Şansına 5 yıldız deng geledebilir(tahminimce milyonda 1 :D ).
Bizde gem üretebiliyoruz tabii ama gerçekten çok fazla farm yapmak lazım. Para ödemek kısa yolu tabii. Ama ciddi bir kısa yol. Ben 3-4 saatte 1 tane belki üretebilirim ki o da işe yaramaz bir şey. 1 tane rank 1 den 1 puan geliştirme veriyor. Rank 3 daha görmedim 15 puan isityor. :D Siz düşünün artık :D
Kısaca şuan paragon leveli 20 olmuş biri olarak söylüyorum: Oyunda sınırlara geldiğinizde sizi gerçekten para harcamaya zorluyor ama tabii pisikolojik olarak. Bence hiç gerek yok. Elimizdekilerle idare edebiliriz diye düşünüyorum. - gezginttt
1993 tarihli Super Street Fighter 2 oyuna dört yeni dövüşçü eklemişti ve bunlardan biri de Bruce Lee'den esinlenen Fei Long'du. Ancak Bruce Lee malikanesiyle yaşanan yasal sorunlar nedeniyle Fei Long'un artık bu ünlü dövüş oyunu serisinde yer almayacağı iddia ediliyordu.
Gerçekten de Fei Long DLC karakteri olarak bile Street Fighter 5'te yer almadı. Dahası, Street Fighter 6'nın sızan 22 kişilik ilk dövüşçü kadrosunda da kendisi yer almıyor.
Street Fighter 5'in bestecisi Daniel Lindholm, Fei Long'un seride yer almama sebebinin Bruce Lee malikanesinin Bruce Lee'den esinlenen işlerin "itibarlı" olması gerektiğini, karikatürize edilmemesi gerektiğini söylemelerinden kaynaklandığını ima etmişti. Sonrasında ise bu konuda bir bilgisinin olmadığı söylemiş, resmi Bruce Lee Twitter hesabı da böyle bir düşüncelerinin olmadığını açıkça belirtmişti.
Street Fighter 6'nın yönetmeni Takayuki Nakayama, bahsi geçen Bruce Lee malikanesi olayının gerçek olmadığını ortaya çıktığını söyleyerek oyuncuları heyecanlandıran bir açıklama yaptı: "Fei Long'un oyuna gelip gelmeyeceğini söyleyemem, ama ortada kesinlikle yasal bir sorun yok".
Bu da Fei Long'un karakter DLC'leri yoluyla Street Fighter 6'ya gelme ihtimalini bir hayli kuvvetlendiriyor.
Yeni bir Commandos remaster daha geliyor sevgili Oyungezerler. Steam'de de sayfası açılan Commandos 3 - HD Remaster ile serinin bu üçüncü oyunu da Commandos 2 gibi elden geçirilmiş olacak.
Yalnız Commandos serisinin bir hayranıysanız Commandos 2 - HD Remaster'ın başarılı bir remaster olmadığını biliyorsunuzdur. Oyunun Steam'deki puan ortalaması %55. Engin de Oyungezer'in 148. sayısında incelediği oyuna 5 vermiş ve şu cümleleri kullanmıştı: "Açıkçası eski dostla buluşmamızın böyle olacağını düşünmemiştim. Zaman zaman keyif aldığımız yerleri de oldu ama eksiler daha ağır bastı. Eğer nostalji duygularınız kabarmış, eski günleri yad edesiniz tutmuşsa gidin orijinal oyunu oynayın derim. Bu haliyle satın almanızı gerektirecek bir sebep göremiyorum ne yazık ki."
Bu başarısız remaster'ın geliştiricisi Yippee! Etertaiment'tı, ama Steam sayfasına göre Commandos 3 HD Remaster Raylight Games tarafından geliştiriliyor.
Ama fragmana baktığımızda oyunların akıbeti aynı olacak gibi görünüyor çünkü videoda ağır biçimde sansür var. II. Dünya Savaşı'nı ve Nazilere karşı verilen mücadeleyi konu alan oyunda tek bir Nazi bayrağı bile mi olmaz? Her tarafta asılı Nazi flamaları nerede mesela? Üniformalardaki semboller nerede? Önceki oyun da yine benzer sansür yemiş ve ciddi tepki almıştı, Kalypso aynı hatanın tekrarlanmasına izin verdiyse gerçekten de gülüp geçilecek bir oyun olur.
Neyse... Commandos 3- HD Remaster yenilenen 3D modellere ve baştan hazırlanan dokulara sahip olacak. Geliştirilmiş kontroller, elden geçirilmiş arayüz ve öğreti ve ipuçları da yenilikler arasında.
Diablo Immortal'ın resmi hesabından atılan bir tweete göre Diablo Immortal sadece bir haftada Diablo serisinin tarihindeki en büyük açılışa imza attı. Oyun bu kadarcık süre içerisinde 10 milyondan fazla kez indirilmiş durumda.
Elbette Blizzard burada kıyaslamayı diğer Diablo oyunlarıyla yapıyor ve o oyunlar tam fiyatlı oyunlar. Dolayısıyla arada büyük bir fark olması normal, ama yine de özellikle de duyurulduğu ilk zamanlar büyük tepki almış bir oyun için durum hiç de fena değil.
Diablo III'ün tam satış rakamları bilinmiyor ama 2015 yılında oyunun 30 milyon kopyayı aştığı açıklanmıştı. Yani Diablo Immortal'ın henüz kat etmesi gereken çok büyük bir yol var.
Oyunun indirilme rakamları çok iyi, ama Metacritic kullanıcı puanları da bir o kadar kötü. Öyle ki bundan sadece üç gün önce Blizzard'ın en kötü puan ortalamalı 3. oyunu olan Diablo Immortal, ortalamasını daha da düşürerek 0.5'e indi. Bu da en kötü puan ortalamalı World of Warcraft Classic: Burning Crusade Classic ile eşitlendiği anlamına geliyor ve düşüş devam ederse zirveye oynayacak.
Can'ın detaylı Diablo Immortal incelemesini bu ayki dergimizde (ve sonraki günlerde sitemizde) bulabilirsiniz.
Oyunda aslında her şey masum görünüyor. Lakin öyle bir yeri kitlemişler ki insanın gerçekten para basası geliyor . Tabii parası olana... Set itemleri bulmak neredeyse imkansız gibi bide üstüne tüm classların seti düşübiliyor, haliyle kendi set parçalarını deng getirmen de ayrı bir problem.
Bir diğer problem ki oyunda en kilit olaylardan biri: chesti riftleri. Parayla satın alınan mor parçalar ile legend gem düşürüyorsun. O mor parçalar olmadan düşmesi imkansız gibi bir şey. Ayrıca o gemleri geliştirmenin tek yolu gene o gemleri parçalamaktan geçiyor. Gemler rank 5 de item düşürme oranını arttırıyor ayrıca gemlerin birde yıldızları var. Şansına 5 yıldız deng geledebilir(tahminimce milyonda 1 :D ).
Bizde gem üretebiliyoruz tabii ama gerçekten çok fazla farm yapmak lazım. Para ödemek kısa yolu tabii. Ama ciddi bir kısa yol. Ben 3-4 saatte 1 tane belki üretebilirim ki o da işe yaramaz bir şey. 1 tane rank 1 den 1 puan geliştirme veriyor. Rank 3 daha görmedim 15 puan isityor. :D Siz düşünün artık :D
Kısaca şuan paragon leveli 20 olmuş biri olarak söylüyorum: Oyunda sınırlara geldiğinizde sizi gerçekten para harcamaya zorluyor ama tabii pisikolojik olarak. Bence hiç gerek yok. Elimizdekilerle idare edebiliriz diye düşünüyorum. - gezginttt
Diablo Immortal'ın resmi hesabından atılan bir tweete göre Diablo Immortal sadece bir haftada Diablo serisinin tarihindeki en büyük açılışa imza attı. Oyun bu kadarcık süre içerisinde 10 milyondan fazla kez indirilmiş durumda.
Elbette Blizzard burada kıyaslamayı diğer Diablo oyunlarıyla yapıyor ve o oyunlar tam fiyatlı oyunlar. Dolayısıyla arada büyük bir fark olması normal, ama yine de özellikle de duyurulduğu ilk zamanlar büyük tepki almış bir oyun için durum hiç de fena değil.
Diablo III'ün tam satış rakamları bilinmiyor ama 2015 yılında oyunun 30 milyon kopyayı aştığı açıklanmıştı. Yani Diablo Immortal'ın henüz kat etmesi gereken çok büyük bir yol var.
Oyunun indirilme rakamları çok iyi, ama Metacritic kullanıcı puanları da bir o kadar kötü. Öyle ki bundan sadece üç gün önce Blizzard'ın en kötü puan ortalamalı 3. oyunu olan Diablo Immortal, ortalamasını daha da düşürerek 0.5'e indi. Bu da en kötü puan ortalamalı World of Warcraft Classic: Burning Crusade Classic ile eşitlendiği anlamına geliyor ve düşüş devam ederse zirveye oynayacak.
Can'ın detaylı Diablo Immortal incelemesini bu ayki dergimizde (ve sonraki günlerde sitemizde) bulabilirsiniz.
Oyunda aslında her şey masum görünüyor. Lakin öyle bir yeri kitlemişler ki insanın gerçekten para basası geliyor . Tabii parası olana... Set itemleri bulmak neredeyse imkansız gibi bide üstüne tüm classların seti düşübiliyor, haliyle kendi set parçalarını deng getirmen de ayrı bir problem.
Bir diğer problem ki oyunda en kilit olaylardan biri: chesti riftleri. Parayla satın alınan mor parçalar ile legend gem düşürüyorsun. O mor parçalar olmadan düşmesi imkansız gibi bir şey. Ayrıca o gemleri geliştirmenin tek yolu gene o gemleri parçalamaktan geçiyor. Gemler rank 5 de item düşürme oranını arttırıyor ayrıca gemlerin birde yıldızları var. Şansına 5 yıldız deng geledebilir(tahminimce milyonda 1 :D ).
Bizde gem üretebiliyoruz tabii ama gerçekten çok fazla farm yapmak lazım. Para ödemek kısa yolu tabii. Ama ciddi bir kısa yol. Ben 3-4 saatte 1 tane belki üretebilirim ki o da işe yaramaz bir şey. 1 tane rank 1 den 1 puan geliştirme veriyor. Rank 3 daha görmedim 15 puan isityor. :D Siz düşünün artık :D
Kısaca şuan paragon leveli 20 olmuş biri olarak söylüyorum: Oyunda sınırlara geldiğinizde sizi gerçekten para harcamaya zorluyor ama tabii pisikolojik olarak. Bence hiç gerek yok. Elimizdekilerle idare edebiliriz diye düşünüyorum. - gezginttt
1993 tarihli Super Street Fighter 2 oyuna dört yeni dövüşçü eklemişti ve bunlardan biri de Bruce Lee'den esinlenen Fei Long'du. Ancak Bruce Lee malikanesiyle yaşanan yasal sorunlar nedeniyle Fei Long'un artık bu ünlü dövüş oyunu serisinde yer almayacağı iddia ediliyordu.
Gerçekten de Fei Long DLC karakteri olarak bile Street Fighter 5'te yer almadı. Dahası, Street Fighter 6'nın sızan 22 kişilik ilk dövüşçü kadrosunda da kendisi yer almıyor.
Street Fighter 5'in bestecisi Daniel Lindholm, Fei Long'un seride yer almama sebebinin Bruce Lee malikanesinin Bruce Lee'den esinlenen işlerin "itibarlı" olması gerektiğini, karikatürize edilmemesi gerektiğini söylemelerinden kaynaklandığını ima etmişti. Sonrasında ise bu konuda bir bilgisinin olmadığı söylemiş, resmi Bruce Lee Twitter hesabı da böyle bir düşüncelerinin olmadığını açıkça belirtmişti.
Street Fighter 6'nın yönetmeni Takayuki Nakayama, bahsi geçen Bruce Lee malikanesi olayının gerçek olmadığını ortaya çıktığını söyleyerek oyuncuları heyecanlandıran bir açıklama yaptı: "Fei Long'un oyuna gelip gelmeyeceğini söyleyemem, ama ortada kesinlikle yasal bir sorun yok".
Bu da Fei Long'un karakter DLC'leri yoluyla Street Fighter 6'ya gelme ihtimalini bir hayli kuvvetlendiriyor.
Yeni bir Commandos remaster daha geliyor sevgili Oyungezerler. Steam'de de sayfası açılan Commandos 3 - HD Remaster ile serinin bu üçüncü oyunu da Commandos 2 gibi elden geçirilmiş olacak.
Yalnız Commandos serisinin bir hayranıysanız Commandos 2 - HD Remaster'ın başarılı bir remaster olmadığını biliyorsunuzdur. Oyunun Steam'deki puan ortalaması %55. Engin de Oyungezer'in 148. sayısında incelediği oyuna 5 vermiş ve şu cümleleri kullanmıştı: "Açıkçası eski dostla buluşmamızın böyle olacağını düşünmemiştim. Zaman zaman keyif aldığımız yerleri de oldu ama eksiler daha ağır bastı. Eğer nostalji duygularınız kabarmış, eski günleri yad edesiniz tutmuşsa gidin orijinal oyunu oynayın derim. Bu haliyle satın almanızı gerektirecek bir sebep göremiyorum ne yazık ki."
Bu başarısız remaster'ın geliştiricisi Yippee! Etertaiment'tı, ama Steam sayfasına göre Commandos 3 HD Remaster Raylight Games tarafından geliştiriliyor.
Ama fragmana baktığımızda oyunların akıbeti aynı olacak gibi görünüyor çünkü videoda ağır biçimde sansür var. II. Dünya Savaşı'nı ve Nazilere karşı verilen mücadeleyi konu alan oyunda tek bir Nazi bayrağı bile mi olmaz? Her tarafta asılı Nazi flamaları nerede mesela? Üniformalardaki semboller nerede? Önceki oyun da yine benzer sansür yemiş ve ciddi tepki almıştı, Kalypso aynı hatanın tekrarlanmasına izin verdiyse gerçekten de gülüp geçilecek bir oyun olur.
Neyse... Commandos 3- HD Remaster yenilenen 3D modellere ve baştan hazırlanan dokulara sahip olacak. Geliştirilmiş kontroller, elden geçirilmiş arayüz ve öğreti ve ipuçları da yenilikler arasında.
Diablo Immortal'ın resmi hesabından atılan bir tweete göre Diablo Immortal sadece bir haftada Diablo serisinin tarihindeki en büyük açılışa imza attı. Oyun bu kadarcık süre içerisinde 10 milyondan fazla kez indirilmiş durumda.
Elbette Blizzard burada kıyaslamayı diğer Diablo oyunlarıyla yapıyor ve o oyunlar tam fiyatlı oyunlar. Dolayısıyla arada büyük bir fark olması normal, ama yine de özellikle de duyurulduğu ilk zamanlar büyük tepki almış bir oyun için durum hiç de fena değil.
Diablo III'ün tam satış rakamları bilinmiyor ama 2015 yılında oyunun 30 milyon kopyayı aştığı açıklanmıştı. Yani Diablo Immortal'ın henüz kat etmesi gereken çok büyük bir yol var.
Oyunun indirilme rakamları çok iyi, ama Metacritic kullanıcı puanları da bir o kadar kötü. Öyle ki bundan sadece üç gün önce Blizzard'ın en kötü puan ortalamalı 3. oyunu olan Diablo Immortal, ortalamasını daha da düşürerek 0.5'e indi. Bu da en kötü puan ortalamalı World of Warcraft Classic: Burning Crusade Classic ile eşitlendiği anlamına geliyor ve düşüş devam ederse zirveye oynayacak.
Can'ın detaylı Diablo Immortal incelemesini bu ayki dergimizde (ve sonraki günlerde sitemizde) bulabilirsiniz.
Oyunda aslında her şey masum görünüyor. Lakin öyle bir yeri kitlemişler ki insanın gerçekten para basası geliyor . Tabii parası olana... Set itemleri bulmak neredeyse imkansız gibi bide üstüne tüm classların seti düşübiliyor, haliyle kendi set parçalarını deng getirmen de ayrı bir problem.
Bir diğer problem ki oyunda en kilit olaylardan biri: chesti riftleri. Parayla satın alınan mor parçalar ile legend gem düşürüyorsun. O mor parçalar olmadan düşmesi imkansız gibi bir şey. Ayrıca o gemleri geliştirmenin tek yolu gene o gemleri parçalamaktan geçiyor. Gemler rank 5 de item düşürme oranını arttırıyor ayrıca gemlerin birde yıldızları var. Şansına 5 yıldız deng geledebilir(tahminimce milyonda 1 :D ).
Bizde gem üretebiliyoruz tabii ama gerçekten çok fazla farm yapmak lazım. Para ödemek kısa yolu tabii. Ama ciddi bir kısa yol. Ben 3-4 saatte 1 tane belki üretebilirim ki o da işe yaramaz bir şey. 1 tane rank 1 den 1 puan geliştirme veriyor. Rank 3 daha görmedim 15 puan isityor. :D Siz düşünün artık :D
Kısaca şuan paragon leveli 20 olmuş biri olarak söylüyorum: Oyunda sınırlara geldiğinizde sizi gerçekten para harcamaya zorluyor ama tabii pisikolojik olarak. Bence hiç gerek yok. Elimizdekilerle idare edebiliriz diye düşünüyorum. - gezginttt
Diablo Immortal'ın resmi hesabından atılan bir tweete göre Diablo Immortal sadece bir haftada Diablo serisinin tarihindeki en büyük açılışa imza attı. Oyun bu kadarcık süre içerisinde 10 milyondan fazla kez indirilmiş durumda.
Elbette Blizzard burada kıyaslamayı diğer Diablo oyunlarıyla yapıyor ve o oyunlar tam fiyatlı oyunlar. Dolayısıyla arada büyük bir fark olması normal, ama yine de özellikle de duyurulduğu ilk zamanlar büyük tepki almış bir oyun için durum hiç de fena değil.
Diablo III'ün tam satış rakamları bilinmiyor ama 2015 yılında oyunun 30 milyon kopyayı aştığı açıklanmıştı. Yani Diablo Immortal'ın henüz kat etmesi gereken çok büyük bir yol var.
Oyunun indirilme rakamları çok iyi, ama Metacritic kullanıcı puanları da bir o kadar kötü. Öyle ki bundan sadece üç gün önce Blizzard'ın en kötü puan ortalamalı 3. oyunu olan Diablo Immortal, ortalamasını daha da düşürerek 0.5'e indi. Bu da en kötü puan ortalamalı World of Warcraft Classic: Burning Crusade Classic ile eşitlendiği anlamına geliyor ve düşüş devam ederse zirveye oynayacak.
Can'ın detaylı Diablo Immortal incelemesini bu ayki dergimizde (ve sonraki günlerde sitemizde) bulabilirsiniz.
Oyunda aslında her şey masum görünüyor. Lakin öyle bir yeri kitlemişler ki insanın gerçekten para basası geliyor . Tabii parası olana... Set itemleri bulmak neredeyse imkansız gibi bide üstüne tüm classların seti düşübiliyor, haliyle kendi set parçalarını deng getirmen de ayrı bir problem.
Bir diğer problem ki oyunda en kilit olaylardan biri: chesti riftleri. Parayla satın alınan mor parçalar ile legend gem düşürüyorsun. O mor parçalar olmadan düşmesi imkansız gibi bir şey. Ayrıca o gemleri geliştirmenin tek yolu gene o gemleri parçalamaktan geçiyor. Gemler rank 5 de item düşürme oranını arttırıyor ayrıca gemlerin birde yıldızları var. Şansına 5 yıldız deng geledebilir(tahminimce milyonda 1 :D ).
Bizde gem üretebiliyoruz tabii ama gerçekten çok fazla farm yapmak lazım. Para ödemek kısa yolu tabii. Ama ciddi bir kısa yol. Ben 3-4 saatte 1 tane belki üretebilirim ki o da işe yaramaz bir şey. 1 tane rank 1 den 1 puan geliştirme veriyor. Rank 3 daha görmedim 15 puan isityor. :D Siz düşünün artık :D
Kısaca şuan paragon leveli 20 olmuş biri olarak söylüyorum: Oyunda sınırlara geldiğinizde sizi gerçekten para harcamaya zorluyor ama tabii pisikolojik olarak. Bence hiç gerek yok. Elimizdekilerle idare edebiliriz diye düşünüyorum. - gezginttt
Yeni bir Commandos remaster daha geliyor sevgili Oyungezerler. Steam'de de sayfası açılan Commandos 3 - HD Remaster ile serinin bu üçüncü oyunu da Commandos 2 gibi elden geçirilmiş olacak.
Yalnız Commandos serisinin bir hayranıysanız Commandos 2 - HD Remaster'ın başarılı bir remaster olmadığını biliyorsunuzdur. Oyunun Steam'deki puan ortalaması %55. Engin de Oyungezer'in 148. sayısında incelediği oyuna 5 vermiş ve şu cümleleri kullanmıştı: "Açıkçası eski dostla buluşmamızın böyle olacağını düşünmemiştim. Zaman zaman keyif aldığımız yerleri de oldu ama eksiler daha ağır bastı. Eğer nostalji duygularınız kabarmış, eski günleri yad edesiniz tutmuşsa gidin orijinal oyunu oynayın derim. Bu haliyle satın almanızı gerektirecek bir sebep göremiyorum ne yazık ki."
Bu başarısız remaster'ın geliştiricisi Yippee! Etertaiment'tı, ama Steam sayfasına göre Commandos 3 HD Remaster Raylight Games tarafından geliştiriliyor.
Ama fragmana baktığımızda oyunların akıbeti aynı olacak gibi görünüyor çünkü videoda ağır biçimde sansür var. II. Dünya Savaşı'nı ve Nazilere karşı verilen mücadeleyi konu alan oyunda tek bir Nazi bayrağı bile mi olmaz? Her tarafta asılı Nazi flamaları nerede mesela? Üniformalardaki semboller nerede? Önceki oyun da yine benzer sansür yemiş ve ciddi tepki almıştı, Kalypso aynı hatanın tekrarlanmasına izin verdiyse gerçekten de gülüp geçilecek bir oyun olur.
Neyse... Commandos 3- HD Remaster yenilenen 3D modellere ve baştan hazırlanan dokulara sahip olacak. Geliştirilmiş kontroller, elden geçirilmiş arayüz ve öğreti ve ipuçları da yenilikler arasında.
Diablo Immortal'ın resmi hesabından atılan bir tweete göre Diablo Immortal sadece bir haftada Diablo serisinin tarihindeki en büyük açılışa imza attı. Oyun bu kadarcık süre içerisinde 10 milyondan fazla kez indirilmiş durumda.
Elbette Blizzard burada kıyaslamayı diğer Diablo oyunlarıyla yapıyor ve o oyunlar tam fiyatlı oyunlar. Dolayısıyla arada büyük bir fark olması normal, ama yine de özellikle de duyurulduğu ilk zamanlar büyük tepki almış bir oyun için durum hiç de fena değil.
Diablo III'ün tam satış rakamları bilinmiyor ama 2015 yılında oyunun 30 milyon kopyayı aştığı açıklanmıştı. Yani Diablo Immortal'ın henüz kat etmesi gereken çok büyük bir yol var.
Oyunun indirilme rakamları çok iyi, ama Metacritic kullanıcı puanları da bir o kadar kötü. Öyle ki bundan sadece üç gün önce Blizzard'ın en kötü puan ortalamalı 3. oyunu olan Diablo Immortal, ortalamasını daha da düşürerek 0.5'e indi. Bu da en kötü puan ortalamalı World of Warcraft Classic: Burning Crusade Classic ile eşitlendiği anlamına geliyor ve düşüş devam ederse zirveye oynayacak.
Can'ın detaylı Diablo Immortal incelemesini bu ayki dergimizde (ve sonraki günlerde sitemizde) bulabilirsiniz.
Oyunda aslında her şey masum görünüyor. Lakin öyle bir yeri kitlemişler ki insanın gerçekten para basası geliyor . Tabii parası olana... Set itemleri bulmak neredeyse imkansız gibi bide üstüne tüm classların seti düşübiliyor, haliyle kendi set parçalarını deng getirmen de ayrı bir problem.
Bir diğer problem ki oyunda en kilit olaylardan biri: chesti riftleri. Parayla satın alınan mor parçalar ile legend gem düşürüyorsun. O mor parçalar olmadan düşmesi imkansız gibi bir şey. Ayrıca o gemleri geliştirmenin tek yolu gene o gemleri parçalamaktan geçiyor. Gemler rank 5 de item düşürme oranını arttırıyor ayrıca gemlerin birde yıldızları var. Şansına 5 yıldız deng geledebilir(tahminimce milyonda 1 :D ).
Bizde gem üretebiliyoruz tabii ama gerçekten çok fazla farm yapmak lazım. Para ödemek kısa yolu tabii. Ama ciddi bir kısa yol. Ben 3-4 saatte 1 tane belki üretebilirim ki o da işe yaramaz bir şey. 1 tane rank 1 den 1 puan geliştirme veriyor. Rank 3 daha görmedim 15 puan isityor. :D Siz düşünün artık :D
Kısaca şuan paragon leveli 20 olmuş biri olarak söylüyorum: Oyunda sınırlara geldiğinizde sizi gerçekten para harcamaya zorluyor ama tabii pisikolojik olarak. Bence hiç gerek yok. Elimizdekilerle idare edebiliriz diye düşünüyorum. - gezginttt
Diablo Immortal'ın resmi hesabından atılan bir tweete göre Diablo Immortal sadece bir haftada Diablo serisinin tarihindeki en büyük açılışa imza attı. Oyun bu kadarcık süre içerisinde 10 milyondan fazla kez indirilmiş durumda.
Elbette Blizzard burada kıyaslamayı diğer Diablo oyunlarıyla yapıyor ve o oyunlar tam fiyatlı oyunlar. Dolayısıyla arada büyük bir fark olması normal, ama yine de özellikle de duyurulduğu ilk zamanlar büyük tepki almış bir oyun için durum hiç de fena değil.
Diablo III'ün tam satış rakamları bilinmiyor ama 2015 yılında oyunun 30 milyon kopyayı aştığı açıklanmıştı. Yani Diablo Immortal'ın henüz kat etmesi gereken çok büyük bir yol var.
Oyunun indirilme rakamları çok iyi, ama Metacritic kullanıcı puanları da bir o kadar kötü. Öyle ki bundan sadece üç gün önce Blizzard'ın en kötü puan ortalamalı 3. oyunu olan Diablo Immortal, ortalamasını daha da düşürerek 0.5'e indi. Bu da en kötü puan ortalamalı World of Warcraft Classic: Burning Crusade Classic ile eşitlendiği anlamına geliyor ve düşüş devam ederse zirveye oynayacak.
Can'ın detaylı Diablo Immortal incelemesini bu ayki dergimizde (ve sonraki günlerde sitemizde) bulabilirsiniz.
Oyunda aslında her şey masum görünüyor. Lakin öyle bir yeri kitlemişler ki insanın gerçekten para basası geliyor . Tabii parası olana... Set itemleri bulmak neredeyse imkansız gibi bide üstüne tüm classların seti düşübiliyor, haliyle kendi set parçalarını deng getirmen de ayrı bir problem.
Bir diğer problem ki oyunda en kilit olaylardan biri: chesti riftleri. Parayla satın alınan mor parçalar ile legend gem düşürüyorsun. O mor parçalar olmadan düşmesi imkansız gibi bir şey. Ayrıca o gemleri geliştirmenin tek yolu gene o gemleri parçalamaktan geçiyor. Gemler rank 5 de item düşürme oranını arttırıyor ayrıca gemlerin birde yıldızları var. Şansına 5 yıldız deng geledebilir(tahminimce milyonda 1 :D ).
Bizde gem üretebiliyoruz tabii ama gerçekten çok fazla farm yapmak lazım. Para ödemek kısa yolu tabii. Ama ciddi bir kısa yol. Ben 3-4 saatte 1 tane belki üretebilirim ki o da işe yaramaz bir şey. 1 tane rank 1 den 1 puan geliştirme veriyor. Rank 3 daha görmedim 15 puan isityor. :D Siz düşünün artık :D
Kısaca şuan paragon leveli 20 olmuş biri olarak söylüyorum: Oyunda sınırlara geldiğinizde sizi gerçekten para harcamaya zorluyor ama tabii pisikolojik olarak. Bence hiç gerek yok. Elimizdekilerle idare edebiliriz diye düşünüyorum. - gezginttt
1993 tarihli Super Street Fighter 2 oyuna dört yeni dövüşçü eklemişti ve bunlardan biri de Bruce Lee'den esinlenen Fei Long'du. Ancak Bruce Lee malikanesiyle yaşanan yasal sorunlar nedeniyle Fei Long'un artık bu ünlü dövüş oyunu serisinde yer almayacağı iddia ediliyordu.
Gerçekten de Fei Long DLC karakteri olarak bile Street Fighter 5'te yer almadı. Dahası, Street Fighter 6'nın sızan 22 kişilik ilk dövüşçü kadrosunda da kendisi yer almıyor.
Street Fighter 5'in bestecisi Daniel Lindholm, Fei Long'un seride yer almama sebebinin Bruce Lee malikanesinin Bruce Lee'den esinlenen işlerin "itibarlı" olması gerektiğini, karikatürize edilmemesi gerektiğini söylemelerinden kaynaklandığını ima etmişti. Sonrasında ise bu konuda bir bilgisinin olmadığı söylemiş, resmi Bruce Lee Twitter hesabı da böyle bir düşüncelerinin olmadığını açıkça belirtmişti.
Street Fighter 6'nın yönetmeni Takayuki Nakayama, bahsi geçen Bruce Lee malikanesi olayının gerçek olmadığını ortaya çıktığını söyleyerek oyuncuları heyecanlandıran bir açıklama yaptı: "Fei Long'un oyuna gelip gelmeyeceğini söyleyemem, ama ortada kesinlikle yasal bir sorun yok".
Bu da Fei Long'un karakter DLC'leri yoluyla Street Fighter 6'ya gelme ihtimalini bir hayli kuvvetlendiriyor.
Yeni bir Commandos remaster daha geliyor sevgili Oyungezerler. Steam'de de sayfası açılan Commandos 3 - HD Remaster ile serinin bu üçüncü oyunu da Commandos 2 gibi elden geçirilmiş olacak.
Yalnız Commandos serisinin bir hayranıysanız Commandos 2 - HD Remaster'ın başarılı bir remaster olmadığını biliyorsunuzdur. Oyunun Steam'deki puan ortalaması %55. Engin de Oyungezer'in 148. sayısında incelediği oyuna 5 vermiş ve şu cümleleri kullanmıştı: "Açıkçası eski dostla buluşmamızın böyle olacağını düşünmemiştim. Zaman zaman keyif aldığımız yerleri de oldu ama eksiler daha ağır bastı. Eğer nostalji duygularınız kabarmış, eski günleri yad edesiniz tutmuşsa gidin orijinal oyunu oynayın derim. Bu haliyle satın almanızı gerektirecek bir sebep göremiyorum ne yazık ki."
Bu başarısız remaster'ın geliştiricisi Yippee! Etertaiment'tı, ama Steam sayfasına göre Commandos 3 HD Remaster Raylight Games tarafından geliştiriliyor.
Ama fragmana baktığımızda oyunların akıbeti aynı olacak gibi görünüyor çünkü videoda ağır biçimde sansür var. II. Dünya Savaşı'nı ve Nazilere karşı verilen mücadeleyi konu alan oyunda tek bir Nazi bayrağı bile mi olmaz? Her tarafta asılı Nazi flamaları nerede mesela? Üniformalardaki semboller nerede? Önceki oyun da yine benzer sansür yemiş ve ciddi tepki almıştı, Kalypso aynı hatanın tekrarlanmasına izin verdiyse gerçekten de gülüp geçilecek bir oyun olur.
Neyse... Commandos 3- HD Remaster yenilenen 3D modellere ve baştan hazırlanan dokulara sahip olacak. Geliştirilmiş kontroller, elden geçirilmiş arayüz ve öğreti ve ipuçları da yenilikler arasında.
Diablo Immortal'ın resmi hesabından atılan bir tweete göre Diablo Immortal sadece bir haftada Diablo serisinin tarihindeki en büyük açılışa imza attı. Oyun bu kadarcık süre içerisinde 10 milyondan fazla kez indirilmiş durumda.
Elbette Blizzard burada kıyaslamayı diğer Diablo oyunlarıyla yapıyor ve o oyunlar tam fiyatlı oyunlar. Dolayısıyla arada büyük bir fark olması normal, ama yine de özellikle de duyurulduğu ilk zamanlar büyük tepki almış bir oyun için durum hiç de fena değil.
Diablo III'ün tam satış rakamları bilinmiyor ama 2015 yılında oyunun 30 milyon kopyayı aştığı açıklanmıştı. Yani Diablo Immortal'ın henüz kat etmesi gereken çok büyük bir yol var.
Oyunun indirilme rakamları çok iyi, ama Metacritic kullanıcı puanları da bir o kadar kötü. Öyle ki bundan sadece üç gün önce Blizzard'ın en kötü puan ortalamalı 3. oyunu olan Diablo Immortal, ortalamasını daha da düşürerek 0.5'e indi. Bu da en kötü puan ortalamalı World of Warcraft Classic: Burning Crusade Classic ile eşitlendiği anlamına geliyor ve düşüş devam ederse zirveye oynayacak.
Can'ın detaylı Diablo Immortal incelemesini bu ayki dergimizde (ve sonraki günlerde sitemizde) bulabilirsiniz.
Oyunda aslında her şey masum görünüyor. Lakin öyle bir yeri kitlemişler ki insanın gerçekten para basası geliyor . Tabii parası olana... Set itemleri bulmak neredeyse imkansız gibi bide üstüne tüm classların seti düşübiliyor, haliyle kendi set parçalarını deng getirmen de ayrı bir problem.
Bir diğer problem ki oyunda en kilit olaylardan biri: chesti riftleri. Parayla satın alınan mor parçalar ile legend gem düşürüyorsun. O mor parçalar olmadan düşmesi imkansız gibi bir şey. Ayrıca o gemleri geliştirmenin tek yolu gene o gemleri parçalamaktan geçiyor. Gemler rank 5 de item düşürme oranını arttırıyor ayrıca gemlerin birde yıldızları var. Şansına 5 yıldız deng geledebilir(tahminimce milyonda 1 :D ).
Bizde gem üretebiliyoruz tabii ama gerçekten çok fazla farm yapmak lazım. Para ödemek kısa yolu tabii. Ama ciddi bir kısa yol. Ben 3-4 saatte 1 tane belki üretebilirim ki o da işe yaramaz bir şey. 1 tane rank 1 den 1 puan geliştirme veriyor. Rank 3 daha görmedim 15 puan isityor. :D Siz düşünün artık :D
Kısaca şuan paragon leveli 20 olmuş biri olarak söylüyorum: Oyunda sınırlara geldiğinizde sizi gerçekten para harcamaya zorluyor ama tabii pisikolojik olarak. Bence hiç gerek yok. Elimizdekilerle idare edebiliriz diye düşünüyorum. - gezginttt
Diablo Immortal'ın resmi hesabından atılan bir tweete göre Diablo Immortal sadece bir haftada Diablo serisinin tarihindeki en büyük açılışa imza attı. Oyun bu kadarcık süre içerisinde 10 milyondan fazla kez indirilmiş durumda.
Elbette Blizzard burada kıyaslamayı diğer Diablo oyunlarıyla yapıyor ve o oyunlar tam fiyatlı oyunlar. Dolayısıyla arada büyük bir fark olması normal, ama yine de özellikle de duyurulduğu ilk zamanlar büyük tepki almış bir oyun için durum hiç de fena değil.
Diablo III'ün tam satış rakamları bilinmiyor ama 2015 yılında oyunun 30 milyon kopyayı aştığı açıklanmıştı. Yani Diablo Immortal'ın henüz kat etmesi gereken çok büyük bir yol var.
Oyunun indirilme rakamları çok iyi, ama Metacritic kullanıcı puanları da bir o kadar kötü. Öyle ki bundan sadece üç gün önce Blizzard'ın en kötü puan ortalamalı 3. oyunu olan Diablo Immortal, ortalamasını daha da düşürerek 0.5'e indi. Bu da en kötü puan ortalamalı World of Warcraft Classic: Burning Crusade Classic ile eşitlendiği anlamına geliyor ve düşüş devam ederse zirveye oynayacak.
Can'ın detaylı Diablo Immortal incelemesini bu ayki dergimizde (ve sonraki günlerde sitemizde) bulabilirsiniz.
Oyunda aslında her şey masum görünüyor. Lakin öyle bir yeri kitlemişler ki insanın gerçekten para basası geliyor . Tabii parası olana... Set itemleri bulmak neredeyse imkansız gibi bide üstüne tüm classların seti düşübiliyor, haliyle kendi set parçalarını deng getirmen de ayrı bir problem.
Bir diğer problem ki oyunda en kilit olaylardan biri: chesti riftleri. Parayla satın alınan mor parçalar ile legend gem düşürüyorsun. O mor parçalar olmadan düşmesi imkansız gibi bir şey. Ayrıca o gemleri geliştirmenin tek yolu gene o gemleri parçalamaktan geçiyor. Gemler rank 5 de item düşürme oranını arttırıyor ayrıca gemlerin birde yıldızları var. Şansına 5 yıldız deng geledebilir(tahminimce milyonda 1 :D ).
Bizde gem üretebiliyoruz tabii ama gerçekten çok fazla farm yapmak lazım. Para ödemek kısa yolu tabii. Ama ciddi bir kısa yol. Ben 3-4 saatte 1 tane belki üretebilirim ki o da işe yaramaz bir şey. 1 tane rank 1 den 1 puan geliştirme veriyor. Rank 3 daha görmedim 15 puan isityor. :D Siz düşünün artık :D
Kısaca şuan paragon leveli 20 olmuş biri olarak söylüyorum: Oyunda sınırlara geldiğinizde sizi gerçekten para harcamaya zorluyor ama tabii pisikolojik olarak. Bence hiç gerek yok. Elimizdekilerle idare edebiliriz diye düşünüyorum. - gezginttt
1993 tarihli Super Street Fighter 2 oyuna dört yeni dövüşçü eklemişti ve bunlardan biri de Bruce Lee'den esinlenen Fei Long'du. Ancak Bruce Lee malikanesiyle yaşanan yasal sorunlar nedeniyle Fei Long'un artık bu ünlü dövüş oyunu serisinde yer almayacağı iddia ediliyordu.
Gerçekten de Fei Long DLC karakteri olarak bile Street Fighter 5'te yer almadı. Dahası, Street Fighter 6'nın sızan 22 kişilik ilk dövüşçü kadrosunda da kendisi yer almıyor.
Street Fighter 5'in bestecisi Daniel Lindholm, Fei Long'un seride yer almama sebebinin Bruce Lee malikanesinin Bruce Lee'den esinlenen işlerin "itibarlı" olması gerektiğini, karikatürize edilmemesi gerektiğini söylemelerinden kaynaklandığını ima etmişti. Sonrasında ise bu konuda bir bilgisinin olmadığı söylemiş, resmi Bruce Lee Twitter hesabı da böyle bir düşüncelerinin olmadığını açıkça belirtmişti.
Street Fighter 6'nın yönetmeni Takayuki Nakayama, bahsi geçen Bruce Lee malikanesi olayının gerçek olmadığını ortaya çıktığını söyleyerek oyuncuları heyecanlandıran bir açıklama yaptı: "Fei Long'un oyuna gelip gelmeyeceğini söyleyemem, ama ortada kesinlikle yasal bir sorun yok".
Bu da Fei Long'un karakter DLC'leri yoluyla Street Fighter 6'ya gelme ihtimalini bir hayli kuvvetlendiriyor.
Diablo Immortal'ın resmi hesabından atılan bir tweete göre Diablo Immortal sadece bir haftada Diablo serisinin tarihindeki en büyük açılışa imza attı. Oyun bu kadarcık süre içerisinde 10 milyondan fazla kez indirilmiş durumda.
Elbette Blizzard burada kıyaslamayı diğer Diablo oyunlarıyla yapıyor ve o oyunlar tam fiyatlı oyunlar. Dolayısıyla arada büyük bir fark olması normal, ama yine de özellikle de duyurulduğu ilk zamanlar büyük tepki almış bir oyun için durum hiç de fena değil.
Diablo III'ün tam satış rakamları bilinmiyor ama 2015 yılında oyunun 30 milyon kopyayı aştığı açıklanmıştı. Yani Diablo Immortal'ın henüz kat etmesi gereken çok büyük bir yol var.
Oyunun indirilme rakamları çok iyi, ama Metacritic kullanıcı puanları da bir o kadar kötü. Öyle ki bundan sadece üç gün önce Blizzard'ın en kötü puan ortalamalı 3. oyunu olan Diablo Immortal, ortalamasını daha da düşürerek 0.5'e indi. Bu da en kötü puan ortalamalı World of Warcraft Classic: Burning Crusade Classic ile eşitlendiği anlamına geliyor ve düşüş devam ederse zirveye oynayacak.
Can'ın detaylı Diablo Immortal incelemesini bu ayki dergimizde (ve sonraki günlerde sitemizde) bulabilirsiniz.
Oyunda aslında her şey masum görünüyor. Lakin öyle bir yeri kitlemişler ki insanın gerçekten para basası geliyor . Tabii parası olana... Set itemleri bulmak neredeyse imkansız gibi bide üstüne tüm classların seti düşübiliyor, haliyle kendi set parçalarını deng getirmen de ayrı bir problem.
Bir diğer problem ki oyunda en kilit olaylardan biri: chesti riftleri. Parayla satın alınan mor parçalar ile legend gem düşürüyorsun. O mor parçalar olmadan düşmesi imkansız gibi bir şey. Ayrıca o gemleri geliştirmenin tek yolu gene o gemleri parçalamaktan geçiyor. Gemler rank 5 de item düşürme oranını arttırıyor ayrıca gemlerin birde yıldızları var. Şansına 5 yıldız deng geledebilir(tahminimce milyonda 1 :D ).
Bizde gem üretebiliyoruz tabii ama gerçekten çok fazla farm yapmak lazım. Para ödemek kısa yolu tabii. Ama ciddi bir kısa yol. Ben 3-4 saatte 1 tane belki üretebilirim ki o da işe yaramaz bir şey. 1 tane rank 1 den 1 puan geliştirme veriyor. Rank 3 daha görmedim 15 puan isityor. :D Siz düşünün artık :D
Kısaca şuan paragon leveli 20 olmuş biri olarak söylüyorum: Oyunda sınırlara geldiğinizde sizi gerçekten para harcamaya zorluyor ama tabii pisikolojik olarak. Bence hiç gerek yok. Elimizdekilerle idare edebiliriz diye düşünüyorum. - gezginttt
Diablo Immortal'ın resmi hesabından atılan bir tweete göre Diablo Immortal sadece bir haftada Diablo serisinin tarihindeki en büyük açılışa imza attı. Oyun bu kadarcık süre içerisinde 10 milyondan fazla kez indirilmiş durumda.
Elbette Blizzard burada kıyaslamayı diğer Diablo oyunlarıyla yapıyor ve o oyunlar tam fiyatlı oyunlar. Dolayısıyla arada büyük bir fark olması normal, ama yine de özellikle de duyurulduğu ilk zamanlar büyük tepki almış bir oyun için durum hiç de fena değil.
Diablo III'ün tam satış rakamları bilinmiyor ama 2015 yılında oyunun 30 milyon kopyayı aştığı açıklanmıştı. Yani Diablo Immortal'ın henüz kat etmesi gereken çok büyük bir yol var.
Oyunun indirilme rakamları çok iyi, ama Metacritic kullanıcı puanları da bir o kadar kötü. Öyle ki bundan sadece üç gün önce Blizzard'ın en kötü puan ortalamalı 3. oyunu olan Diablo Immortal, ortalamasını daha da düşürerek 0.5'e indi. Bu da en kötü puan ortalamalı World of Warcraft Classic: Burning Crusade Classic ile eşitlendiği anlamına geliyor ve düşüş devam ederse zirveye oynayacak.
Can'ın detaylı Diablo Immortal incelemesini bu ayki dergimizde (ve sonraki günlerde sitemizde) bulabilirsiniz.
Oyunda aslında her şey masum görünüyor. Lakin öyle bir yeri kitlemişler ki insanın gerçekten para basası geliyor . Tabii parası olana... Set itemleri bulmak neredeyse imkansız gibi bide üstüne tüm classların seti düşübiliyor, haliyle kendi set parçalarını deng getirmen de ayrı bir problem.
Bir diğer problem ki oyunda en kilit olaylardan biri: chesti riftleri. Parayla satın alınan mor parçalar ile legend gem düşürüyorsun. O mor parçalar olmadan düşmesi imkansız gibi bir şey. Ayrıca o gemleri geliştirmenin tek yolu gene o gemleri parçalamaktan geçiyor. Gemler rank 5 de item düşürme oranını arttırıyor ayrıca gemlerin birde yıldızları var. Şansına 5 yıldız deng geledebilir(tahminimce milyonda 1 :D ).
Bizde gem üretebiliyoruz tabii ama gerçekten çok fazla farm yapmak lazım. Para ödemek kısa yolu tabii. Ama ciddi bir kısa yol. Ben 3-4 saatte 1 tane belki üretebilirim ki o da işe yaramaz bir şey. 1 tane rank 1 den 1 puan geliştirme veriyor. Rank 3 daha görmedim 15 puan isityor. :D Siz düşünün artık :D
Kısaca şuan paragon leveli 20 olmuş biri olarak söylüyorum: Oyunda sınırlara geldiğinizde sizi gerçekten para harcamaya zorluyor ama tabii pisikolojik olarak. Bence hiç gerek yok. Elimizdekilerle idare edebiliriz diye düşünüyorum. - gezginttt
Diablo Immortal'ın resmi hesabından atılan bir tweete göre Diablo Immortal sadece bir haftada Diablo serisinin tarihindeki en büyük açılışa imza attı. Oyun bu kadarcık süre içerisinde 10 milyondan fazla kez indirilmiş durumda.
Elbette Blizzard burada kıyaslamayı diğer Diablo oyunlarıyla yapıyor ve o oyunlar tam fiyatlı oyunlar. Dolayısıyla arada büyük bir fark olması normal, ama yine de özellikle de duyurulduğu ilk zamanlar büyük tepki almış bir oyun için durum hiç de fena değil.
Diablo III'ün tam satış rakamları bilinmiyor ama 2015 yılında oyunun 30 milyon kopyayı aştığı açıklanmıştı. Yani Diablo Immortal'ın henüz kat etmesi gereken çok büyük bir yol var.
Oyunun indirilme rakamları çok iyi, ama Metacritic kullanıcı puanları da bir o kadar kötü. Öyle ki bundan sadece üç gün önce Blizzard'ın en kötü puan ortalamalı 3. oyunu olan Diablo Immortal, ortalamasını daha da düşürerek 0.5'e indi. Bu da en kötü puan ortalamalı World of Warcraft Classic: Burning Crusade Classic ile eşitlendiği anlamına geliyor ve düşüş devam ederse zirveye oynayacak.
Can'ın detaylı Diablo Immortal incelemesini bu ayki dergimizde (ve sonraki günlerde sitemizde) bulabilirsiniz.
Oyunda aslında her şey masum görünüyor. Lakin öyle bir yeri kitlemişler ki insanın gerçekten para basası geliyor . Tabii parası olana... Set itemleri bulmak neredeyse imkansız gibi bide üstüne tüm classların seti düşübiliyor, haliyle kendi set parçalarını deng getirmen de ayrı bir problem.
Bir diğer problem ki oyunda en kilit olaylardan biri: chesti riftleri. Parayla satın alınan mor parçalar ile legend gem düşürüyorsun. O mor parçalar olmadan düşmesi imkansız gibi bir şey. Ayrıca o gemleri geliştirmenin tek yolu gene o gemleri parçalamaktan geçiyor. Gemler rank 5 de item düşürme oranını arttırıyor ayrıca gemlerin birde yıldızları var. Şansına 5 yıldız deng geledebilir(tahminimce milyonda 1 :D ).
Bizde gem üretebiliyoruz tabii ama gerçekten çok fazla farm yapmak lazım. Para ödemek kısa yolu tabii. Ama ciddi bir kısa yol. Ben 3-4 saatte 1 tane belki üretebilirim ki o da işe yaramaz bir şey. 1 tane rank 1 den 1 puan geliştirme veriyor. Rank 3 daha görmedim 15 puan isityor. :D Siz düşünün artık :D
Kısaca şuan paragon leveli 20 olmuş biri olarak söylüyorum: Oyunda sınırlara geldiğinizde sizi gerçekten para harcamaya zorluyor ama tabii pisikolojik olarak. Bence hiç gerek yok. Elimizdekilerle idare edebiliriz diye düşünüyorum. - gezginttt
1993 tarihli Super Street Fighter 2 oyuna dört yeni dövüşçü eklemişti ve bunlardan biri de Bruce Lee'den esinlenen Fei Long'du. Ancak Bruce Lee malikanesiyle yaşanan yasal sorunlar nedeniyle Fei Long'un artık bu ünlü dövüş oyunu serisinde yer almayacağı iddia ediliyordu.
Gerçekten de Fei Long DLC karakteri olarak bile Street Fighter 5'te yer almadı. Dahası, Street Fighter 6'nın sızan 22 kişilik ilk dövüşçü kadrosunda da kendisi yer almıyor.
Street Fighter 5'in bestecisi Daniel Lindholm, Fei Long'un seride yer almama sebebinin Bruce Lee malikanesinin Bruce Lee'den esinlenen işlerin "itibarlı" olması gerektiğini, karikatürize edilmemesi gerektiğini söylemelerinden kaynaklandığını ima etmişti. Sonrasında ise bu konuda bir bilgisinin olmadığı söylemiş, resmi Bruce Lee Twitter hesabı da böyle bir düşüncelerinin olmadığını açıkça belirtmişti.
Street Fighter 6'nın yönetmeni Takayuki Nakayama, bahsi geçen Bruce Lee malikanesi olayının gerçek olmadığını ortaya çıktığını söyleyerek oyuncuları heyecanlandıran bir açıklama yaptı: "Fei Long'un oyuna gelip gelmeyeceğini söyleyemem, ama ortada kesinlikle yasal bir sorun yok".
Bu da Fei Long'un karakter DLC'leri yoluyla Street Fighter 6'ya gelme ihtimalini bir hayli kuvvetlendiriyor.