Riot Games, birkaç günden beri bazı League of Legends şampiyonlarının CG yapımı için taslak görevi üstlenen hareketli resimli tablo videolarını paylaşıyor.
Animasyon Atölyesi'ndeki animasyonları, Runeterra dünyasını hayata geçirmenin ve Vadi’nin ötesindeki şampiyonlarla oyuncuları buluşturmanın yollarından biri olarak belirten Riot Games, bununla birlikte sürekli gelişen bir sanat olduğunu söylüyor. Animasyonların; çeşitli stillerdeki araştırmaları, yeni tekniklerle yapılan denemeleri ve sanatın kendisini geliştirme konusundaki kararlılıklarını temsil ettiğini belirtiyorlar.
League of Legends Animasyon Atölyesi'nde neler yapıldığına ilişkin açıklama ise şöyle:
"Riot'un geçmişinde genellikle tek başına eserler hâlinde sunulmayan teknik denemeler ve karakter çalışmaları bulunuyor. Bu tür çalışmalar genellikle geliştirme sürecinin bir parçası hâline geliyor ve daha yükseği hedefleyen nihai eserle bütünleşip içindeki bir renk olarak kendine yer buluyor.
Biz de kolları sıvayıp bu çalışmaların arasında bulunan bir dizi kısa animasyonu, LoL Animasyon Atölyesi adı altında topladık. Doğrudan Riot animasyoncularının çalışma masalarından gelen bu derlemede tanıyıp bildiğimiz şampiyonlar bambaşka tarzlar, teknikler, mekânlar ve ruh hâllerinde karşımıza çıkıyor.
Burada göreceğiniz sahnelerin bazıları, ninjanın tekinin Noxus askerlerini lime lime doğradığı standart dövüş şenliği tadında. Diğerleri gördüğümüzün dışında bir dünyaya işaret ediyor ya da şampiyonların Vadi'de birbirini dümdüz etmek için çırpınmadıkları zamanlarda neler yaptığına dair izlenimler ortaya koyuyor. Öte yandan hepsi League of Legends şampiyonlarına, oyunun ötesinde bir hayat vermek için ortaya konan sanat ve özeni temsil ediyor."
Miss Fortune: "Teslim Ol, yeni bir teknik akışı test etmek için geliştirildi ama süreç içerisinde bir karakter çalışmasına dönüştü."
Zed: "Ölüm İşareti, aynı zamanda 2 boyutlu animasyonların da 3 boyutlular kadar olgun, cüretkâr ve tüyler ürpertici olabildiğinin kendi içimizdeki kanıtı oldu."
Darius: "Korku bir şampiyonun tamamen çatışma dışındaki hayatından kesitleri ve yetenekleri dışındaki hareketlerini gözler önüne sermek için bir fırsattı. Bu aynı zamanda 3 boyutlu bir karakteri ve çoklu düzlemi 2 boyutlu çizim dokularıyla yansıtmak için bir testti."
Lux: "Bağlayan Işık, Işık Leydisi'ne özgün bakışını yansıtması için bir animasyoncuyu davet etmemizle ortaya çıktı. Sonuç samimi ve çağrışımlarla dolu bir eser oldu."