Paper Mario: The Thousand-Year Door – İnceleme Puanları

Kâğıttan da olsa Mario, Mario’dur :)

Öyle ya da böyle, kim ne derse desin, oyun dünyasının en önemli markalarından, en önemli serilerinden birisi Mario. Onlarca yıldır bizlerle ve bundan sonra da bizlerle olmaya devam edecek.

Bu yılın Mario oyunlarından birisi de Paper Mario: The Thousand-Year Door bildiğimiz üzere. İnceleme puanlarına bakılırsa yine güzel bir Mario oyunu gelmiş gibi, ne dersiniz?

Opencritic’te paylaşılan 34 incelemenin ortalaması 89 puan, Metacritic’te paylaşılan 69 incelemenin ortalaması 88 puan.

İnceleme puanlarından bazıları şu şekilde:

  • God is a Geek – 10/10
  • VGC – 5/5
  • Press Start – 9,5/10
  • Hobby Consolas – 91/100
  • IGN – 9/10
  • Stevivor – 9/10
  • Cerealkillerz – 8,9/10
  • Game Informer – 8,3/10
  • Spaziogames – 8,2/10
  • Areajugones – 8/10
  • Wccftech – 8/10
  • TheGamer – 4/5
  • Twinfinite – 4/5
  • Jeuxvideo – 15/20

Bir kez daha güzel bir ortalama tutturduğunu görüyoruz. Elbette son sözü her zaman olduğu gibi oyun severler söyleyecek. Bakalım oyun severlerden de aynı derecede olumlu tepkiler alabilecek mi.

 

YORUMLAR

Arrowhead; Bağımsız Kalmak, FromSoftware ve Blizzard Gibi Olmak İstiyor

Şirketi satmak gibi bir niyetleri yokmuş…

Arrowhead; Bağımsız Kalmak, FromSoftware ve Blizzard Gibi Olmak İstiyor

Bu yıl da güzel oyunlar çıktı, beklediğimiz gibi dikkat çekenlerin yanında beklentilerin üzerinde performans sergileyenler de oldu. Böyle denildiğinde herhalde akla gelen birkaç oyun olsa gerek ve onlardan birisi de hiç şüphesiz Helldivers 2.

> Helldivers 2 - İnceleme

Arrowhead, yılın en önemli ve en dikkat çekici işlerinden birisine imza attı. PlayStation tarafından dağıtımcılığı üstlenilen oyun, 3 aylık süreçte 12 milyon kopya satmayı başardı -ki bu da PlayStation’ın en hızlı satan oyunu olmasını sağladı. Bu büyük başarının ardından nasıl bir yol izleyecekleri de merak konusu.

Şirketin kurucusu ve önceki CEO’su Johan Pilestedt, GamesIndustry.biz ile gerçekleştirdikleri röportajda, bağımsız bir stüdyo olmaktan dolayı gurur duyduklarını söylüyor.

Pilestedt, “Geleceğin neler getireceğini görmek lazım, fakat planlarımız arasında stüdyonun birileri tarafından satın alınması gibi bir plan yok. Ne kadar yükseğe uçabileceğimizi görmek istiyorum.  Shams Jorjani’yi de yeni CEO’muz olarak aramıza kattıktan sonra, yeni bir FromSoftware veya Blizzard'a dönüşme hayalini gerçekleştirmek için iyi bir potansiyele sahip olduğumuzu düşünüyorum" diyor.

Şirketin yeni CEO’su Jorjani de “Stüdyomuzun hedefi muhteşem co-op oyunlar yapmak. Arrowhead’i bir ‘amiral gemisi stüdyo’ haline getirmek ve bu tarz oyunlar yapmak isteyenlerin kendilerine 'Arrowhead'de çalışmak istiyorum' demelerini sağlamak istiyoruz. Bizler vaktinde Blizzard’da çalışmak istiyorduk, çalışmak istenilen ilk yerlerdendi. Arrowhead’in bu potansiyele sahip olduğunu düşünüyorum” diyor.

Hem bağımsız kalmak yönündeki iradelerini ortaya koymuş hem de çıtayı yukarılara taşımışlar, bence iyi de yapmışlar. Oyun dünyasının böyle stüdyolara da ihtiyacı var. FromSoftware’in başardıklarını göz önünde bulundurduğumuzda, bunun ne kadar önemli olduğunu daha iyi anlıyoruz.

Umuyorum Arrowhead de hedeflerine ulaşır ve ileride kendilerinden övgüyle bahsedilen stüdyolar arasında yerini alır.

 

Parolamı Unuttum