Paradox Interactive'in üçüncü çeyrek toplantısının soru cevap kısmında "Bloodlines 2'den veya geliştiricisinden bir haber var mı?" sorusuna Paradox CFO'su Alexander Bricca şu cevabı verdi:
"Yeni geliştirici oldukça iyi iş çıkarıyor ve şu anda projenin gidişatından bir hayli memnunuz, ancak çıkış tarihleri hakkında konuşmamıza daha uzunca bir süre var. Stüdyoya kendilerine ulaşmaya çalışan hayranlara cevap vermek zorunda kalmayacakları, tamamen oyun geliştirmeye odaklanabileceği bir durum sunmayı tercih ettik. Bu yüzden de şimdiye kadar stüdyonun ismini açıklamadık ve bir süre daha bu şekilde devam edeceğiz."
Yeni stüdyoya dair bildiğimiz tek şey "saygın ve yetenekli" bir geliştirici olduğu ve şimdiye kadar çok sayıda oyun geliştirmiş olduğu. Paradox'un 2018 yılında bünyesine katmış olduğu Harebrained Schemes aslında verilen örneğe uyuyor, çünkü hem portföyünde BattleTech ve Shadowrun: Daggerfall gibi oyunlar var, hem de kadrosunda Hardsuit'te Bloodlines 2'nin içerik tasarımcısı olarak görev yapan Kevin Maloney gibi isimler yer alıyor.
Paradox'un stüdyonun rahatsız edilmesini engellemek için ismini açıklamaması anlaşılır bir durum, çünkü Bloodlines gibi kendine has bir hayran kitlesi olan kült bir oyunun devamının sorumluluğunu yüklenmek kolay iş değil.