Metal Gear Solid 5'i Bu Kez Sanat Yönetmeninden Dinliyoruz

Tabii ki beklemek giderek daha da zorlaşıyor

Kusura bakmayın ama tarafsız olamayacağım, Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain’i deliler gibi bekliyorum! Yapıların açıklamaların da oyunun bu sefer biraz daha farklı ve karanlık olacağı yönünde olması beklemeyi yeterince zorlaştırmıyor mu zaten? Lakin dahası da var. Oyunun sanat yönetmeni Yoji Shinkawa kısa ve öz bir röportajda şunları anlatıyor:

Kojima’nın Xbox One’ın yeni Kinect teknolojisiyle oyuna yenilikler katma planlarından bahsetmiştik hatırlarsınız. Tabi üstat sadece bunlarla da yetinmedi: “Bu sefer ırk ve intikam gibi çok ağır konular işliyoruz. Bu da oyunun tonunu daha karanlık yapıyor. Sonuç olarak Snake’in hislerini kelimelerden ziyade mimikleri ve ses tonuyla anlatmasını istedim.”

Yıllardır Snake karakterine sesiyle hayat verip MGS hayranlarının gönlünde taht kuran David Hayter’in yerine bu sefer Kiefer Sutherland’in görev alacağı haberi bazı oyuncuları şüpheye düşürmüş, hatta kızdırmıştı. Bu seçimi de söyle açıklıyor Kojima: “Snake artık 49 yaşında. Bu yüzden yaşı 40’larının sonunda olan bir adamın mimik ve ses özelliklerini taşıyabilecek birine ihtiyaç duyduk.”

Durun dahası da var: “Oyunumuz tarzı seride ilk kez olacak şekilde açık-dünyaya çevrildi. Eski gizlilik temelli oyunlardan farklı olacak ve oldukça tansiyonu yüksek bir deneyim sunacak. Yenilikler ve gerçekçi karakterler bu yeni tarzla birleşince öykü anlatımı ve atmosfere daha önce hiç olmadığı kadar derinlik katacak.”

Lakin kötü bir haberimiz de var. Yaygın dedikodulara rağmen Hideo Kojima ilk iki oyuna bir remake yapmak istediğini yalanladı. Gene de stüdyo çok isterse mümkün olabilirmiş. Anlattıklarımız sizi hala doyurmadıysa bu sefer de oyunun sanat yönetmeni Yoji Shinkawa sazı eline alıyor ve başlıyor oyunun yeni karakterlerden bahsetmeye. Kulağımız sende Shinkawa.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum