Psychonauts 2, Sıfır ''Crunch'' Politikası İle Geliştirilmiş

Double Fine'ı alkışlıyoruz

Uzun süredir merakla beklediğimiz Psychonauts 2, Ağustos ayında bizlerle olacak. Uzun süredir geliştirilme aşamasında olan oyunun bu süreci bu kadar uzun tutma sebebi ise Double Fine'ın "crunch'tan", yani amiyane bir tabir ile mesaiden, uzak bir firma olması.

Oyunun baş yapımcısı Kevin Johnson, attıği tweet'te "özel bir durumun parçası olduğumuz için çok gurur duyuyoruz" ifadeleriyle bu güzel haberin ipuçlarını verdi. Johnson, tweet'in devamında Double Fine ekibinin oyunu Ağustos ayına yetiştireceğinin altını çizdi.

Yapımcının son tweet'inde ise Psychonauts 2'nin geliştirme aşamasında mesai olmadığına vurgu yapılmış. Özellikle son yıllarda pek çok firmanın "crunch" adı verilen bu ekstra mesai sürecini kullanması, tartışmaların fitilini ateşlemişti. 

 

YORUMLAR
Mert
21 Haziran 2021 16:36

Olması gereken şeyi alkışlayacak durumda olmamız üzücü.

Parolamı Unuttum