PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG) bu yılın en büyük sürprizlerinden biri olmaya devam ediyor. Oyunu bir ara aynı anda 2.7 milyon kişinin oynadığını düşünürsek, PUBG’nin müthiş bir iş yaptığını da anlamış oluruz.
PUBG’nin yapımcısı BlueHole için Asya marketi çok önemli bir durumda. Çin’deki oyuncular, PUBG’nin toplam oyuncu sayısının %42’lik bir kısmını oluşturmakta. Durum bu olunca, oyunun diğer Asya ülkelerini de etkisi altına alması sürpriz olmadı.
PUBG dün itibariyle Güney Kore internet kafelerinde en çok oynanan oyun oldu. İkinci sıradaki League of Legends’ın %23.62’lık toplam oyuncu payının önünde %24.28’le zirveye oturan PUGB bu sayede bir ülkeyi daha feth etmiş oldu.
BlueHole’un para makinesi PUBG bu yıl o kadar fazla rekor kırdı ki, ben her ne kadar türe ilgi duymadığım için kendisininden uzak dursam da, bu yolculuğun nereye varacağını büyük bir merakla bekliyorum.