Sean Bean, Bağımsız Korku Oyunu Kholat'ın Hikayesini Anlatacak

...Ve muhtemelen seslendirme sırasında ölecek...

Daha önce The Elder Scrolls IV: Oblivion’da Martin Septim’i seslendirmiş sesini Sean Bean şimdi Kholat’ın hikaye anlatıcısı olacak.

Kholat, gerçek bir olaya dayanan bağımsız yapım bir korku oyunu. Dyatlov Geçidi Vakası adındaki bu olay 1959 Şubat ayında gerçekleşmiş ve halen tam olarak açıklanabilmiş değil. 9 öğrenci Ural Dağlarındaki Dyatlov Geçidinde kamp yapmaya gittiklerinde bilinmeyen zorlayıcı bir güçten kaçarken ölmüşler. Bazıları ağır darbe aldıkları bazılarının da donarak öldüğü söyleniyor. Konuyla ilgili videoyu aşağıdan izleyebilirsiniz. IMGN.PRO’nun yapımcılığını üstlendiği Kholat 24 Nisan’da PC’de yayınlanacak.

YORUMLAR

Evolve'dan Hoş Bir Live-Action Fragman: Ready or Not

"A Volvo!" "A Nissan!" "A Vosvagen!"

Evolve'dan Hoş Bir Live-Action Fragman: Ready or Not

Hearthstone Da Dürüst Fragmanlara Kurban Gitti

Yüksek Miktarda Dürüstlük İçerir

Hearthstone Da Dürüst Fragmanlara Kurban Gitti

Hastası olduğumuz Smosh Games bu kez de Hearthstone için bir dürüst fragman yayınladı.

Yani söylediği her şeye katılmayabilirsiniz ama Hearthstone seven biriyseniz öfkelenmemeye çalışın siz yine. Neticede maksat eğlenmek ^_^ Sonuçta Hearthstone'un Pay 2 Win olduğunu ya da Magic the Gathering'in aptallar için olan versiyonu olduğunu düşünenler azınlıkta.

Şöyle paylaşayım fragmanı:

Naughty Dog: ''Uncharted 4'te 60 FPS'ye Ulaşmak Lanet Olasıca Zor''

Naughty Dog Çalışıyor

Naughty Dog: ''Uncharted 4'te 60 FPS'ye Ulaşmak Lanet Olasıca Zor''

Naughty Dog'dan Bruce Straley ve Neil Druckmann, Uncharted 4'ün performansı konusunda yorumlarda bulundu.

Daha önce oyunda 1080p ve 60 FPS'yi hedeflediklerini belirtmişlerdi ama "bu lanet olasıca zor" diyorlar (lanet olasıca yerine hangi İngilizce kelimenin geldiğini bildiniz siz).

"Bu her oyun için zor. The Last of Us: Remastered'da zorlandık ki bu zaten bitirdiğimiz ve neye benzeyeceğini tam olarak bildiğimiz bir oyundu. Ve Uncharted 4 ile sınırlarımızı zorluyor, gerçekçi, gerçek zamanlı ara sahneler yapıyoruz ve bunları 60 FPS'de yapmak oldukça zor. Hedefimiz en üst düzey tecrübeyi sunabilmek ve şu an görselliği olabildiğince üst seviyeye çıkarmaya çalışıyoruz. Sonrasında nerede olduğumuza bakıp değerlendirme yapacağız. Oyunun en iyi nasıl hissettireceğine ve en iyi nasıl görüneceğine dair sürekli seçimler yapıyoruz."

Yani sonuç olarak 60 FPS için çabalıyor ama sanki olmayabilirmiş gibi de bir izlenim edindim şahsen. Yine de bazı diğer firmalar gibi "30 FPS daha sinematik oluyor, bilerek öyle yaptık" benzeri bahaneler sunmak yerine "yapmaya çalışıyoruz, olursa olur olmazsa olmaz" diyorlar. Sizi bilmem ama ben 30 FPS de olsa gayet yerim Uncharted 4'ü.

Final Fantasy 7 Remake Erkenden Dağıtıldı, Spoiler Uyarıları Geldi

Halbuki çıkışına daha 10 günden fazla var

Final Fantasy 7 Remake Erkenden Dağıtıldı, Spoiler Uyarıları Geldi

Final Fantasy 7 Remake'in yayıncısı Square Enix, bir açıklama yayınlayarak normalde 10 Nisan'da çıkış yapacak olan oyunun Avrupa ve Avustralya'ya erkenden dağıtıldığını belirtti ve oyun ellerine geçen oyunculara "lütfen spoiler vermeyin" uyarısı yaptı.

Square Enix, şu son birkaç hafta zorlu kararlar vermek durumunda kaldıklarını, corona virüs salgının dağıtım ağlarını yavaşlatması yüzünden özellikle de salgın tehdidin en yüksek seviyede olduğu bazı ülkelerde oyuncuların oyuna geç ulaşmaması için oyunun nakliye tarihlerini öne çektiklerini söylüyor.

"En büyük önceliğimiz, hayat akışı ciddi biçimde etkilenmiş ülkelerdeki oyuncuların da oyunu çıkış gününde oynayabilmesidir, bu yüzden oyunu Avrupa ve Avustralya'ya normalden çok daha erken gönderme kararı aldık. Bunun sonucunda bu bölgedeki bazılarınız oyunun 10 Nisan'daki çıkışından önce oyuna sahip olacaklar" deniyor açıklamada.

Oyunun yapımcısı Yoshinori Kitase ve yönetmeni Testuya Nomura'nın oyunculardan ricası ise şu şekilde:

Hepinizden çok önemli bir iyilik isteyeceğiz.

Eğer oyuna erkenden sahip olursanız lütfen başkalarını da düşünün ve spoiler vermeyin. Orijinal Final Fantasy 7 1997 yılında yayınlandığı için neredeyse yirmi yıldır ortalıkta potansiyel spoilerlar olduğunun farkındayız. Ancak Final Fantasy 7'de herkesi şaşırtacak çok sayıda sürpriz bulunuyor. Tüm hayranlarımız ve oyuncular oyunu kendi başlarına deneyimlemeyi hak ediyor, bunu sağlamak için de dünyanın dört bir yanındaki oyuncularımızın desteğine ihtiyacımız var.

Square Enix'in bir jestle oyunu önceden dağıtması sayesinde oyuna erken ulaşan oyuncuların özellikle sosyal medyada spoiler vermesi cidden çok kötü bir davranış olur. Umarım bunun örnekleriyle karşılaşmayız. Square Enix'in ve yapımcıların bu kadar güzel bir dille bunu rica etmesi bile hoş bir detay aslında.

StarCraft II'nin Yeni Savaş Sandığı Etkinliği Başladı

Savaş Sandığı etkinliğinin en yenisi şimdi sizlerle

StarCraft II'nin Yeni Savaş Sandığı Etkinliği Başladı

StarCraft II Savaş Sandığı, yeni görünümler ve yepyeni bir topluluk turnuvasıyla karşınızda.

Oyunculara yeni görünümler, spreyler, ifadeler ve fazlasını sunan Savaş Sandığı 6, ayrıca oyun severlere StarCraft II yorumcusu ve turnuva organizatörü Wardi'nin ortaklığıyla gerçekleşecek bir topluluk turnuvası olan Savaş Sandığı Takım Ligi'ne (War Chest Team League) destek olma şansı sunacak.

Savaş Sandığı, oyuncuların StarCraft II esporuna destek vermesine ve bununla beraber 80'in üstünde oyun içi içeriği açmasına olanak tanıyacak. Terran, Protoss ve Zerg ırklarının her biri için ayrı bir Savaş Sandığı bulunuyor. Bu sandıklar birim görünümleri, çıkartmalar, spreyler, ifadeler ve simgelerle dolu. Birkaç hafta süren aşamalarla ilerleyecek Savaş Sandıkları, oyuncuların Versus veya Co-op karşılaşmalarında XP kazanarak açabileceği ödül setlerine sahip.

Ayrıca Wardi'yle işbirliğinin parçası olarak Savaş Sandıklarından elde edilen gelirlerin 150.000 $'lık bir kısmı, toplulukça düzenlenen Savaş Sandığı Takım Ligi adındaki turnuvaya aktarılacak. Dokuz profesyonel StarCraft II yorumcusunu becerilerini sergilemeleri ve turnuvada yarışacak dört oyunculu takımları belirlemeleri için görevlendirildi. Dört hafta boyunca sürecek turnuva iki aşamadan ve sekiz günlük yayından oluşacak.

Savaş Sandığı Takvimi

  • 11 Haziran 2020: 1. Aşama
  • 9 Temmuz 2020: 2. Aşama
  • 6 Ağustos 2020: 3. Aşama

Savaş Sandığı 6'nın aşamalarını etkinliğin bitiş tarihi olan 1 Ekim 2020'ye kadar tamamlayamazsanız merak etmeyin. Tüm Savaş Sandığı görünümlerini ileri bir tarihte satın almak mümkün olacak.

Garry’s Mod’un Geliştiricisi, 2. Oyuna Göz Kırpıyor

Neden olmasın :)

Garry’s Mod’un Geliştiricisi, 2. Oyuna Göz Kırpıyor

Half-Life: Alyx, hem Valve tarafında hem de Source oyun motorunu kullanan diğer oyunlar cephesinde ortamı hareketlendirmiş gibi görünüyor.

Nitekim, Garry’s Mod’un geliştiricisi Garry Newman da, Twitter hesabından yaptığı bir paylaşımda internetin popüler görsellerinden birisini kullanıp, ikinci oyun için kapıyı araladı. Newman, diğer her şey bir kenara, GMOD 2 bir kenara mesajı veriyor paylaşımında :)

Newman’ın paylaşımının ardından gelen yorumlarda yeni oyun için yoğun bir destek söz konusu. Newman bu desteğe de bir mesajla teşekkür etmiş, ama burada da yine esprili bir paylaşımda bulunmuş; “Umarım GMOD 2’nin iOS için geliştirilen, Unity’de yapılmış bir üçlü eşleştirme oyunu olduğunu görünce hayal kırıklığına uğramazsınız” diyor.

Alyx için geliştirilen Source 2 motoru, ilk oyun motorunu kullanan diğer oyunların yeni versiyonları için bir beklentiyi de beraberinde getiriyor doğal olarak. Neden bunlardan birisi de Garry's Mod 2 olmasın ki?

Final Fantasy 7 Remake Erkenden Dağıtıldı, Spoiler Uyarıları Geldi

Halbuki çıkışına daha 10 günden fazla var

Final Fantasy 7 Remake Erkenden Dağıtıldı, Spoiler Uyarıları Geldi

Final Fantasy 7 Remake'in yayıncısı Square Enix, bir açıklama yayınlayarak normalde 10 Nisan'da çıkış yapacak olan oyunun Avrupa ve Avustralya'ya erkenden dağıtıldığını belirtti ve oyun ellerine geçen oyunculara "lütfen spoiler vermeyin" uyarısı yaptı.

Square Enix, şu son birkaç hafta zorlu kararlar vermek durumunda kaldıklarını, corona virüs salgının dağıtım ağlarını yavaşlatması yüzünden özellikle de salgın tehdidin en yüksek seviyede olduğu bazı ülkelerde oyuncuların oyuna geç ulaşmaması için oyunun nakliye tarihlerini öne çektiklerini söylüyor.

"En büyük önceliğimiz, hayat akışı ciddi biçimde etkilenmiş ülkelerdeki oyuncuların da oyunu çıkış gününde oynayabilmesidir, bu yüzden oyunu Avrupa ve Avustralya'ya normalden çok daha erken gönderme kararı aldık. Bunun sonucunda bu bölgedeki bazılarınız oyunun 10 Nisan'daki çıkışından önce oyuna sahip olacaklar" deniyor açıklamada.

Oyunun yapımcısı Yoshinori Kitase ve yönetmeni Testuya Nomura'nın oyunculardan ricası ise şu şekilde:

Hepinizden çok önemli bir iyilik isteyeceğiz.

Eğer oyuna erkenden sahip olursanız lütfen başkalarını da düşünün ve spoiler vermeyin. Orijinal Final Fantasy 7 1997 yılında yayınlandığı için neredeyse yirmi yıldır ortalıkta potansiyel spoilerlar olduğunun farkındayız. Ancak Final Fantasy 7'de herkesi şaşırtacak çok sayıda sürpriz bulunuyor. Tüm hayranlarımız ve oyuncular oyunu kendi başlarına deneyimlemeyi hak ediyor, bunu sağlamak için de dünyanın dört bir yanındaki oyuncularımızın desteğine ihtiyacımız var.

Square Enix'in bir jestle oyunu önceden dağıtması sayesinde oyuna erken ulaşan oyuncuların özellikle sosyal medyada spoiler vermesi cidden çok kötü bir davranış olur. Umarım bunun örnekleriyle karşılaşmayız. Square Enix'in ve yapımcıların bu kadar güzel bir dille bunu rica etmesi bile hoş bir detay aslında.

Final Fantasy 7 Remake Erkenden Dağıtıldı, Spoiler Uyarıları Geldi

Halbuki çıkışına daha 10 günden fazla var

Final Fantasy 7 Remake Erkenden Dağıtıldı, Spoiler Uyarıları Geldi

Final Fantasy 7 Remake'in yayıncısı Square Enix, bir açıklama yayınlayarak normalde 10 Nisan'da çıkış yapacak olan oyunun Avrupa ve Avustralya'ya erkenden dağıtıldığını belirtti ve oyun ellerine geçen oyunculara "lütfen spoiler vermeyin" uyarısı yaptı.

Square Enix, şu son birkaç hafta zorlu kararlar vermek durumunda kaldıklarını, corona virüs salgının dağıtım ağlarını yavaşlatması yüzünden özellikle de salgın tehdidin en yüksek seviyede olduğu bazı ülkelerde oyuncuların oyuna geç ulaşmaması için oyunun nakliye tarihlerini öne çektiklerini söylüyor.

"En büyük önceliğimiz, hayat akışı ciddi biçimde etkilenmiş ülkelerdeki oyuncuların da oyunu çıkış gününde oynayabilmesidir, bu yüzden oyunu Avrupa ve Avustralya'ya normalden çok daha erken gönderme kararı aldık. Bunun sonucunda bu bölgedeki bazılarınız oyunun 10 Nisan'daki çıkışından önce oyuna sahip olacaklar" deniyor açıklamada.

Oyunun yapımcısı Yoshinori Kitase ve yönetmeni Testuya Nomura'nın oyunculardan ricası ise şu şekilde:

Hepinizden çok önemli bir iyilik isteyeceğiz.

Eğer oyuna erkenden sahip olursanız lütfen başkalarını da düşünün ve spoiler vermeyin. Orijinal Final Fantasy 7 1997 yılında yayınlandığı için neredeyse yirmi yıldır ortalıkta potansiyel spoilerlar olduğunun farkındayız. Ancak Final Fantasy 7'de herkesi şaşırtacak çok sayıda sürpriz bulunuyor. Tüm hayranlarımız ve oyuncular oyunu kendi başlarına deneyimlemeyi hak ediyor, bunu sağlamak için de dünyanın dört bir yanındaki oyuncularımızın desteğine ihtiyacımız var.

Square Enix'in bir jestle oyunu önceden dağıtması sayesinde oyuna erken ulaşan oyuncuların özellikle sosyal medyada spoiler vermesi cidden çok kötü bir davranış olur. Umarım bunun örnekleriyle karşılaşmayız. Square Enix'in ve yapımcıların bu kadar güzel bir dille bunu rica etmesi bile hoş bir detay aslında.

StarCraft II'nin Yeni Savaş Sandığı Etkinliği Başladı

Savaş Sandığı etkinliğinin en yenisi şimdi sizlerle

StarCraft II'nin Yeni Savaş Sandığı Etkinliği Başladı

StarCraft II Savaş Sandığı, yeni görünümler ve yepyeni bir topluluk turnuvasıyla karşınızda.

Oyunculara yeni görünümler, spreyler, ifadeler ve fazlasını sunan Savaş Sandığı 6, ayrıca oyun severlere StarCraft II yorumcusu ve turnuva organizatörü Wardi'nin ortaklığıyla gerçekleşecek bir topluluk turnuvası olan Savaş Sandığı Takım Ligi'ne (War Chest Team League) destek olma şansı sunacak.

Savaş Sandığı, oyuncuların StarCraft II esporuna destek vermesine ve bununla beraber 80'in üstünde oyun içi içeriği açmasına olanak tanıyacak. Terran, Protoss ve Zerg ırklarının her biri için ayrı bir Savaş Sandığı bulunuyor. Bu sandıklar birim görünümleri, çıkartmalar, spreyler, ifadeler ve simgelerle dolu. Birkaç hafta süren aşamalarla ilerleyecek Savaş Sandıkları, oyuncuların Versus veya Co-op karşılaşmalarında XP kazanarak açabileceği ödül setlerine sahip.

Ayrıca Wardi'yle işbirliğinin parçası olarak Savaş Sandıklarından elde edilen gelirlerin 150.000 $'lık bir kısmı, toplulukça düzenlenen Savaş Sandığı Takım Ligi adındaki turnuvaya aktarılacak. Dokuz profesyonel StarCraft II yorumcusunu becerilerini sergilemeleri ve turnuvada yarışacak dört oyunculu takımları belirlemeleri için görevlendirildi. Dört hafta boyunca sürecek turnuva iki aşamadan ve sekiz günlük yayından oluşacak.

Savaş Sandığı Takvimi

  • 11 Haziran 2020: 1. Aşama
  • 9 Temmuz 2020: 2. Aşama
  • 6 Ağustos 2020: 3. Aşama

Savaş Sandığı 6'nın aşamalarını etkinliğin bitiş tarihi olan 1 Ekim 2020'ye kadar tamamlayamazsanız merak etmeyin. Tüm Savaş Sandığı görünümlerini ileri bir tarihte satın almak mümkün olacak.

Parolamı Unuttum