Shadow of the Tomb Raider, Intel XeSS Destekli İlk Oyun Oldu

Dolmen şansına küssün

Bu sene mayıs ayında, fütüristik bilimkurgu ve kozmik korku öğelerini harmanlayan yeni aksiyon rol yapma oyunu Dolmen'in Intel'in yeni yapay zeka upscale teknolojisi XeSS'i destekleyen ilk oyun olacağı açıklanmıştı. Oyun 20 Mayıs tarihinde çıkışını gerçekleştirdi ama XeSS desteğinin olmadığını gördük.

Halbuki Massive Work Studio'nun yapımcılarından Kiev Martins, XeSS desteğinin ilk gün yamasıyla oyuna ekleneceğini söylemişti. Sonrasındaysa açıklamalar yön değiştirdi ve XeSS desteğinin yaz aylarında geleceği söylendi. Ancak oyun için şimdiye kadar yayınlanan yamalarda XeSS'ye dair bir bilgi yok.

Ama zaten artık XeSS'li ilk oyun olma şansını da kaçırdı Dolmen. Çünkü Nixxes Software, Shadow of the Tomb Raider için yayınladığı yamayla oyuna XeSS desteğini getirdi. Böylece Shadow of the Tomb Raider, Intel'in upscale teknolojisini kullanan ilk oyun oldu.

Shadow of the Tomb Raider ayrıca DLSS de destekliyor, böylece DLSS ile XeSS arasında kıyaslama yapmak da mümkün olacak. Hatta oyunun Ray Tracing desteği olduğunu da düşünürsek benchmark sevenler yaşadı diyebiliriz. XeSS'nin ray trace performansı da merak ediliyor çünkü.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum