Geçtiğimiz hafta, yılın en kötü oyunu olmak için yeni bir adayın daha geldiğini, Skull Island: Rise of Kong’un oyun severlerden çok olumsuz tepkiler aldığını sizlere aktarmıştık. Bugünkü haber, durumun neden böyle olduğunu bir nebze olsun açıklar nitelikte diyebiliriz.
Skull Island: Rise of Kong; Şili merkezli bir oyun stüdyosu olan IguanaBee tarafından geliştirilmişti. The Verge, halihazırda stüdyoda görev alan veya daha önce görev almış bazı isimlerle görüşmüş, durumun neden böyle olduğunu onlardan dinlemek istemiş. Ortaya çıkan sonuç aslında bile bile lades denilecek bir durumla karşı karşıya kalındığına işaret ediyor.
Geliştiricilerin aktardıklarına göre, GameMill Entertainment için birçok oyun geliştirilmekteymiş ve bu oyunlar için sadece 1 yıllık bir geliştirme süresi verilmekteymiş. Dolayısıyla, geliştiriciler oyunları tamamlayabilmek için gece gündüz çalışıp kendi ifadeleriyle otomatik pilota bağlamak zorunda kalmışlar.
GameMill, böyle bir tabloda ortaya nasıl bir oyun çıkmasını bekliyordu acaba? Geliştiriciler için de düzgün bir King Kong oyunu oynamak isteyen oyun severler için de üzücü bir sonuç ortaya çıktı haliyle. Ne diyelim, umarım bu gibi örnekler birilerine ders olur da önümüzdeki dönemde aynı hatalar tekrar edilmez.