Spelunky 2'nin İlk Bölge Zorluğu Oyuncuları Usandırmış

Derek Yu oyunu biraz kolaylaştıracak

Spelunky zor bir oyundu, ama Spelunky 2 bazı oyuncuları usandıracak kadar zor olmuş. Özellikle de oyunun ilk bölümleri beklenenin de ötesinde bir zorluğa sahip ve bunun pek de normal olmadığı düşünülüyor açıkçası. Çünkü Spelunky'de kolaydan başlayıp git gide zorlaşan bir oyun yapısı varken, Spelunky 2'nin ilk bölümleri, kendisinden sonraki bölümlerden daha zor.

Dwelling ismindeki ilk haritalar (1-1 ile 1-4 arası dünyalar) çok sayıda şikayet almaya başlayınca Spelunky'nin yaratıcısı Derek Yu da bu konu hakkında bir açıklama yaptı.

"Dwelling haritalarının oyuncular arasında yılgınlık yarattığını biliyoruz ve bu eleştirilerin makul olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden özellikle de 1-1 ve 1-2 dünyalarında düşmanların ve tuzakların doğuş sayısında bazı değişiklikler test ediyoruz. 1-4 dünyasında yapacağımız değişiklikler de o bölümü daha ilgi çekici haline getirecek. Bu değişiklikler bir yamayla gelecek" diyen Yu, bir yandan da sorunun oyuncuların Spelunky 2'yi doğru oynamamaları olduğunu düşünüyor.

"Ama şunu da söylemeliyim ki, geribildirimleri okuduktan sonra bazı oyuncuların Dwelling'de karşılarına çıkan her düşmanı öldürmeye çalıştıkları izlenimine kapıldım, halbuki düşmanlardan kaçmak veya birbirlerini öldürmelerini ya da sizin için tuzakları tetiklemelerini sağlamak daha iyi bir seçenek! Mesela ok tuzaklarını tetiklemek için köstebekler harika düşmanlar. Eğer ilk bölümü geçmekte zorluk çekiyorsanız, yeni stratejiler deneyin."

Yu'nun bu yorumu üzerine sorunun oyunu oynama şeklinde değil, köstebeklerin sayısı olduğunu söyleyenler mesajlar var. Sonuç olarak Yu da bu bölümleri kolaylaştıracağını söylediğine göre yakında bu saç baş yolmalar nispeten azalacak demektir.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum