The Callisto Protocol, ‘En Korkutucu Oyun’ Olmayı Hedefliyor

Sizce hangisi başaracak, Kojima mı Schofield mı?

The Game Awards 2020 töreninde duyurulan oyunlardan birisi de daha önce Sledgehammer Games’in patronu olarak tanıdığımız ve Dead Space gibi bir seriyi yaratan isim olan Glen Schofield’ın yeni oyunu The Callisto Protocol olmuştu. O haberimizde de belirttiğimiz üzere bu oyun için yeni nesil konsollarda “en korkutucu oyun” olmak gibi bir hedef konulmuş ortaya.

Schofield, IGN ile yaptığı röportajda oyuna dair hedeflerini paylaşmış. İlk olarak projeye başlama hikayesini aktaran Schofield, Player Unknown’s Battlegrounds’un (nam-ı diğer PUBG) dağıtımcısı Krafton ile bir araya geldiğini ve onlara aklındaki oyun projesini aktardığını söylüyor. Oyun hakkında uzlaşmaya varılınca da akıllarında tek bir hedefle geliştirme sürecine koyulmuşlar: Oyuncuları korkutmak.

Schofield, oyunun yeni nesil platformlarda en korkutucu oyun olmasının hedeflendiğini ifade ediyor. Kimi oyuncular için Dead Space, PS3 ve Xbox 360 neslinin en korkunç oyunu olarak addediliyor, bunu göz önünde bulundurunca Schofield’ın yeni nesil için de kendisine böyle bir hedef koyması gayet anlamlı. Yeni neslin özellikle ışıklandırma/gölgelendirme ve sesler açısından sunduğu imkânı değerlendirip oyuncuları gerim gerim germek niyetinde kendileri :)

Kojima’nın da benzer bir hedefi vardı hatırlarsanız, o da şimdiye kadar yapılmış en korkutucu oyunu yapmayı arzuladığını ifade etmişti defalarca. Ne dersiniz Schofield mı kazanır bu yarışı yoksa Kojima mı?

 

YORUMLAR
Srinelli
15 Aralık 2020 11:08

dead space 2 nin basinda yaklasik bir 10 dakika boyunca dead space 1 de gectigimiz yerlerin steril edilmis ve temizlenmis halinde hic bir dusmanla karsilasmadan ilerlemek beni gerim gerim germisti. hic unutamadigim bir 10 dakikadir o oyun hayatimda.

Kaan
14 Aralık 2020 18:01

Jumpscare ile korkutmayacaksa olur. 

Parolamı Unuttum