Ubisoft, Skull & Bones’un “Multiplayer Öncelikli Bir Oyun” Olduğunu Söylüyor

Önümüzdeki mali yıl içerisinde çıkış yapması planlanıyormuş

Skull & Bones, duyurusunun üzerinden yıllar geçen, hatta duyurusunu bir kenara bırakalım, oyun fuarlarında katılımcılara oynatılmasının üzerinden bile epey vakit geçen bir oyun malum. O zamandan bu zamana resmen buharlaştı, kendisinden hiç söz edilmez oldu. Ama yavaş yavaş yeniden ortaya çıkacak gibi. Ubisoft’un son mali toplantısında şirketin CFO’su Frédérick Duguet, Skull & Bones’a dair bazı bilgiler de paylaştı.

Duguet, “Öncelikli olarak multiplayer kısmına odaklanan, gelecek vadeden, yeni bir IP bizim için. Multiplayer rekabetçi oyunları ve co-op açık dünya oyunlarını önceleyen stratejimizle de uyumlu” diyor bu toplantıdaki sunumunda, “Bu oyuna çok uzun bir süre harcadığımıza şüphe yok. Fakat, oyunun sanat yönetiminden ve oyunun şu ana kadar kat ettiği mesafeden memnunuz” diye de ekliyor.

Skull & Bones ilk duyurulduğunda, dilerseniz arkadaşlarınızla, dilerseniz tek başınıza oynayabileceğiniz bir oyun olarak lanse edilmişti. Ama geçtiğimiz yıl gelen bilgiler, farklı bir yola yöneldikleri ve oyunu bir “live-service” oyun olarak tasarladıkları şeklindeydi. Kimilerine göre Sea of Thieves’in başarısı da bu duruma etki eden faktörlerdendi, hatta oyunun ertelenme nedenlerinden birisi olarak da Sea of Thieves gösteriliyordu.

Sonuç olarak, yıllardır geliştirilmekte olan bir oyun var ortada ve halen çıkış yapabilmiş değil. Ancak son açıklamalar ışığında Nisan 2022’de başlayıp Mart 2023’te sonlanacak yeni mali yıl içerisinde çıkarmayı planladıkları anlaşılıyor. Yeni bir erteleme görmezse, önümüzdeki 1 yıl içerisinde bunca yıllık geliştirme sürecinin sonucunda ortaya nasıl bir oyun çıktığını hep birlikte görecek ve değerlendireceğiz.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum